ראשי | פירוש השם | משמעות השם עוז

משמעות השם עוז

משמעות השם עוז. משמעות השם עוז

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: כוח גבורה "חגרה בעוז מתניה" (משלי ל"א יז).

יסודות הטבע בשם: ע-אדמה  ו- אדמה ז- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע'  ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס'  15 – השטן (The Devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
הימצאותם הבלעדית של שני הכוחות המנוגדים (אך המשלימים) בשם, בצד המספר הנומרולוגי 11, מדגישה את הידרשותו של אדם זה לבחור אם נתיב חייו יתמקד בעולם הרוח המושפע מן המספר 11 או אם נתיב חייו יתמקד בעולם היצרי הגשמי המושפע מן המספר 2 – הוא צמצומו של המספר 11. בנתיב הגשמי, בהשפעת האדמה, האות הדומיננטית ומזל גדי, אדם זה יתגלה כבעל מודעות מקצועית וכוח עבודה בלתי רגיל.

בין תכונותיו הבולטות: עקשנות, אחריות, שליטה עצמית חזקה, קפדנות ודייקנות. הוא ישאף לסמכות ולעצמאות, יטה להסתכל על המציאות באובייקטיביות ויגלה יציבות, קור רוח ונכונות להתמודד עם קשיים. בהשפעה המספר הנומרולוגי 2, הוא יטה לפתח שריון מחוספס כלפי חוץ, אך עמוק בפנים עשוי להתגלות כטיפוס רך ועדין, הזקוק לחיזוקים ולתמיכה שאם לא כן, עלול לאבד את בטחונו העצמי. מאחר ויטה להיות מושפע רבות מהאווירה שסביבו, כפוף יהיה למצבי רוח משתנים והפכפכים.

בחירה בנתיב הרוחני מזכה אדם זה בפוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים. הוא יחון בנפש הזוכה בהשראת כוחות עליונים, באידיאלים נעלים, בשאיפות חברתיות נשגבות, בכוח רצון חזק ובנחישות. זהו אדם שישאף להשיג ידע רוחני  על מנת שיוכל לחלוק אותו עם זולתו. לא אחת יחוש כי האמת מצויה ברובד אחר של המציאות ובוודאי שלא ברובד הגשמי ויפעל מכוחו של "קול פנימי" המכוונו בחייו. באדם זה פועמת אנרגיה יצרית עזה העשויה לעדן עצמה אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים. במערכת הזוגיות יתגלה כאדם משפחתי, אוהב יציבות, קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג, יציב בקשר הזוגי ומיני. את הקשר הרגשי שלו עשוי לבסס על חומרנות ומעשים ופחות על מחוות רגשיות מילוליות.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה להתרגז בקלות, בחוסר גמישות, בחוסר מנוחה וקושי לזהות את רצונותיו. בנתיב הגשמי, יעדיף את שיוכו לחוג חברתי המקנה לחבריו יוקרה וכבוד. בנתיב הרוחני, ישאף להימצא בחברת טיפוסים יצירתיים, אינטלקטואלים ורוחניים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה