ראשי | פירוש השם | משמעות השם נדב

משמעות השם נדב

משמעות השם נדב. משמעות השם נדב

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1.בכור אהרון הכהן (שמות ו' כג).
2.המלך השני לישראל אחרי ירבעם אביו (מ"א י"ד כ).
3.בן שמי למטה יהודה (דה"א ב' כח).
4.מבני בנימין יושבי גבעון (שם ח' ל).

יסודות הטבע בשם: נ-מים   ד- אש  ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:
בהשפעת המים, האות הדומיננטית ומזל עקרב, זהו אדם רגיש ופגיע, צרכן נלהב של חום, פינוקים ואהבה, זקוק לתשומת לב ולרגישות הזולת כלפיו. הוא יימצא כבעל שמחה, חום לב, מיניות ואינטואיציה חזקה. יש בו מידה רבה של אומץ לב, העזה, נכונות להתייצב מול קשיים וסכנות ונטייה לשבור מוסכמות ומסגרות. בשילוב השפעת המספר הנומרולוגי הוא טיפוס ביתי ומשפחתי, אשר זקוק משחר ילדותו לחיזוקים ותמיכה. בהיעדרם עשוי בטחונו העצמי להתערער.

זהו אדם הנוטה לפתח שריון מחוספס כלפי חוץ אך עמוק בפנים יתגלה כטיפוס רך ועדין. עפ"ר הוא משדר נוקשות ויציבות כלפי חוץ, קשה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, אך הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד מים) ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש, גם אם לא מבחינים בכך.

האות נ' - פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת  פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. אהבתו מתבטאת בעיקר במין ובכלל, הוא חושני ומיני עד כי בן המין האחר לא יוכל להישאר שווה נפש במחיצתו. למין יש חלק חשוב בחיים לטוב או לרע. זהו אדם בעל מחשבה זריזה, קרה ומאופקת. עשוי הוא לסבול ממופנמות יתר ובשל נטייתו למנוע אפשרות ל"היכנס" אל ליבו, קשה להכיר אותו ולעזור לו. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים – הם סמל הפנימיות והרוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. לאדם זה משיכה לכל הקשור במסתורין, הוא בעל יכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית עם זיקה לפילוסופיה ומיסטיקה.

הקלף מורה על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור, על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. בהשראתו זהו אדם זה המועד לתהפוכות ושינויים. יש ובחייו יחווה פעמים רבות תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה