ראשי | פירוש השם | משמעות השם סיון

משמעות השם סיון

משמעות השם סיון. משמעות השם סיון

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם:
החודש התשיעי בשנה העברית.

יסודות הטבע בשם: ס- אש י- אדמה ו- אדמה ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:ס' ערך גימטרי: 60.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס'  14 - סובלנות (Temperance).

משמעות אסטרולוגית: מזל קשת.

צבע מקשר לכוכב: סגול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אובסידיאן, ספינל (במיוחד חסרת הצבע), סודלייט, טופז (הכתומה והזהובה), טורקיז.


תכונות וכישורים:
תכונותיו ואישיותו של אדם זה מושפעות בעיקר מיסוד האדמה (המופיע פעמיים בשם) ומיסוד האש אשר שולט גם במזל קשת. היעדר יסוד האוויר מפוצה חלקית על ידי המזל ואדם זה בורך באינטליגנציה, צלילות דעת וריכוז פנימי. הוא מעדיף לחיות את חייו כהרפתקה גדולה, ובוחר לוותר על הדרך של הביטחון באשליה. האש שבו מניעה אותו להתקדם ללא היסוס, להלהיב את הזולת ולהיות חדור במרץ, אנרגיה יצירתית וחיוניות. הוא אלוף בלקדם עצמו קדימה עם הרבה אמונה פנימית ואופטימיות.

אדם זה מונע מכוח הרצון הפנימי, כל פעולותיו נעשות במודעות מלאה ומופעלות מההקשבה הפנימית, משימת לב ומדריכות וערנות. תבונתו האינטואיטיבית אינה מונעת על ידי החושים ולא על ידי הרציונל, אלא מתוך רצון הפורץ ממעמקי ההוויה ועמו ההחלטה המיידית לפעולה. האות ס' מסמלת בטחון, סובלנות ויכולת לקבל את העולם כמו שהוא בפשטות ובמתינות. הקלף מלמד על היכולת לגשר על פערים, לתמרן בין מכשולים, תהליכים בזרימה מהעבר לעתיד או להיפך. במהותו אדם זה נוטה לסובלנות, לשילוב בין כוחות שונים הפועלים בחייו, לשילוב בין ניגודים עד לכדי יצירת שלמות והרמוניה.

יסוד האדמה בשם מצביע על חיבורו של אדם זה אל עולם החומר ואל ההיבט הגשמי של החיים. הוא מעשי ושקול בצעדיו, יציב ובעל כושר התמדה ואינו בוחל בהנאות החיים הגשמיים. לזכותו עומדת יכולת האיזון והשילוב בין הכוחות המנוגדים הפועלים בו (בחומר והרוח). בהיות ס' אות סגורה הנכתבת במשיכת יד אחת ארוכה, היא מסמלת את עולם הטבע שהוא סגור ומושלם, בעל חוקים משלו. אדם זה עשוי להיות סגור במידת מה אך יחד עם זאת יש בו הנכונות לקבל אמת או מוסר מאנשים אחרים כמו כן, ברגע של כעס הוא עשוי לאבד שליטה כליל אך משמיגר את סיבת הרוגז הוא נרגע מהר.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה