ראשי | פירוש השם | משמעות השם גל

משמעות השם גל

משמעות השם גל. משמעות השם גל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. משבר מים תלול "והכה בים גלים" (זכר' י' יא)
2. קבוצת אבנים, במליצה לעניין תל שממה וחורבן "ושמתי את ירושלים לגלים" (ירמ' ט' י).

יסודות הטבע בשם: ג- אש ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ג' ערך גימטרי: 3.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 2- הכוהנת הגדולה (the high priestess).

משמעות אסטרולוגית: כוכב ירח.

צבע מקשר לכוכב: לבן, כסף.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרנילאין, אופל, רובי.

תכונות וכישורים:
בהשפעת האות הדומיננטית זהו אדם לבבי, בעל תנופת עשייה ופעולה, כועס מהר אך נרגע ומתרצה במהירות, אמיץ, בעל ביטחון עצמי גבוה, אוהב חופש ומתקשה במסגרת מחייבת ולוחצת. מקרין סביבו אנרגיה סימפטית, חמימה ואוהדת לזולת. הוא ניכר בחוכמתו, אוהב לעוץ עצות אשר על פי רוב מתגלות כמועילות אך לא אוהב להרגיש שהוא מתערב בחיים של האחר. יש לו יכולת הבעה עצמית, סקרנות, פזרנות, חביבות, מיומנות וחריצות.

בהשפעת הירח הוא נוטה לעמקות, בחינה, לימוד, הבנה וידע עמוק של הדברים הן רוחנית והן גופנית. האות ג' מסמלת את הגמל שהוא ספינת המדבר. כגמל שהליכתו מאופיינת בהתנדנדות מצד לצד כך גם יתנהל האדם בין הכוח הימני האקטיבי לכוח השמאלי הפסיבי. הכוהנת הגדולה מהקלף מסוגלת ללמוד ולאגור כוחות רוחניים לעומק ולהשתמש בהם להבנה, לימוד ובחינה של הדברים. מאזנת בין הכוח הגברי האקטיבי לכוח הנשי הפסיבי באמצעות כוחה המיני המשמש לחיבור בין הגבר לאישה, לשם יצירת שלמות גופנית ורוחנית כאחד. לאדם זה מידה של מיניות ואינטואיציה נשית, צורך בסיפוק מיני כחלק מהתחברות עמוקה בין בני הזוג.

במערכת הזוגית, הוא יזדקק למסגרת מחייבת (נישואים), נטייתו להרמוניה, שלום ופיוס תבוא לידי ביטוי גם במרחב הזוגי והמשפחתי, שם ידאג לשלום בית, לשקט ולשלווה שכן הם חשובים לו מאוד. הקלף מרמז גם על סוד, מסתורין, חשאיות. לאדם זה נטייה ללימוד ושמירה על דברים סודיים ועמוקים. בהשפעת הירח הוא מועד לחוות מצבי רוח המשתנים ללא הרף, לשגות בראייה סובייקטיבית לחלוטין, בבלבול, לחוות הרגשת חסר ואי וודאות.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, אדם זה אינו מתיימר לתקן את העולם ומעדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימים, הוא אינו אגואיסטי, אוהב לעזור לזולת אך לא יצא מגדרו כדי לגרום נחת לאחרים. מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואליים אך מבכר את ההנאות החושיות והחושניות. ישתדל להימנע מסיכונים גופניים ומהרפתקאות ויעדיף לחיות בסביבה מרווחת ושופעת שכיות חמדה. ישקיע כדי להתחבב על כל רואהו וישתדל לנווט את דרכו בתלם הקונפורמי.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה