ראשי | פירוש השם | משמעות השם ראם

משמעות השם ראם

משמעות השם ראם. משמעות השם ראם

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: השם מכוון לשני יונקים שונים. הראשון לשור הבר אשר היה מן הגדולים ביונקי הארץ, וממנו מוצא הפרה המבויתת (איוב ל"ט ט). כאשר מכחד שור הבר מן הארץ, עבר השם ראם לאנטילופה גדולה שקרניה ישרות וזקופות ואורכן מטר ויותר "וקרני ראם קרניו" (תה' צ"ב יא).

יסודות הטבע בשם:  ר- אוויר  א- אוויר  ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי: 200.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (the sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:
המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל דגים, הוא בן למשפחת מזלות המים. בכך, מחזק הוא את השפעת יסוד המים וגורם לאיזון בהשפעת שני היסודות המופיעים בשם. השפעתם המשולבת מקנה לאדם זה נטיות רוחניות מובהקות, יכולת לחשיבה מופשטת, עולם פנימי עשיר, חשיבה חקרנית, אנליטית ומעמיקה וכישורים תקשורתיים מפותחים כגון: הבעה טובה בעל פה, יכולת התנסחות רהוטה וקולחת, מהירות תגובה וחדות לשון.

יסוד המים מחזק אצלו את הנכונות להקריב עצמו, את היכולת להיות קשוב לצרות שלה אחרים, את חום ליבו, נדיבותו והבנתו האינטואיטיבית. יחד עם זאת, חווה הוא קושי להתחבר אל אנשים מהלב ונוטה להתחבר מהשכל. לא אחת יתגלה כמי שאוהב שינויים ותנועה, כאדם הסובל מקיבעון ושיגרה. יש ויחוש עצמו בודד גם כשיהיה בקרב חברים וידידים. הוא אינו איש של זרקורים ויעדיף את השקט והפרטיות. לרוב, ייחס חשיבות לדברים בעלי עומק ומשקל ואף יבוז לאנשים העוסקים בקטנות. יש וישאף לבן זוג אשר יהיה מסוגל להתעלות עימו לגבהים רוחניים, יכול לאהוב אהבה אפלטונית, טהורה.

במבנה הזוגי יתגלה כלבבי וחברותי אך גם כמי שזקוק מאוד לפינה השקטה שלו ויבקש שלא יטרידו אותו. בהיעדר השפעה של יסודות האש והאדמה, מיניותו ויצריות חלשים יחסית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בחוסר מרגוע ואי יציבות, בנטייה לברוח מהמציאות ומהתמודדות, באי לקיחת אחריות, ביכולת להזדהות מוחלטת עם הזולת עד כדי אובדן העצמי ובנטייה להתמכרויות.

בהשפעת השמש, לרוב יהיה זה אדם המקשיב ללבו והולך אחריו, בעל צורך להיות מיוחד ושונה, בעל תחושה של עצמיות, חיוניות ודחף ליצור ולזכות בהכרת סביבתו. הוא מקנה חשיבות לאישיות החיצונית המודעת של האדם ונכון לפתח עצמו בצורה הגיונית ועקבית תוך שהוא מחבר את משאלות הרוח עם צרכיו הפיסיים של החומר. אדם זה יטיב לבצע מלאכות המאפשרות לו לבטא את כישוריו היצירתיים והתקשורתיים כמו גם מלאכות הדורשות חשיבה מעמיקה ורוח חקרנית.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה