ראשי | פירוש השם | משמעות השם דריה

משמעות השם דריה

משמעות השם דריה. משמעות השם דריה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: שם חדש. ניתן לפרש כצירוף המילים 'דר' ו'יה' במשמע, גר אלוהים באדם זה.

יסודות הטבע בשם: ד- אש  ר- אוויר  י- אדמה  ה- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ד' ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (The Empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
ליסוד האש השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה ובגינו, זהו אדם חם ולבבי נלהב ונרגש, נמרץ ויוזם, מהיר תגובות ואמיץ לב. יש בו מן האנוכיות אך זו אינה נובעת מרצון רע כי אם מתוך תמימות ילדותית. מפעמת בו אש המדרבנת אותו לבדוק כל דבר חדש הנקרא בדרכו וסקרנות תמימה הדוחפת אותו להתנסויות ועשייה. זהו אדם שאוהב לאהוב, שוחר שלום, דורש צדק מוסרי.

הקלף מסמל את האישה השלטת באמצעות נשיותה, מיניותה ותכונותיה האימהיות. בכוחות אלה היא מביאה גם את השפע. בשילוב השפעת נוגה, לאדם זה היכולת לשלב בין חומר לרוח בתוך במהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית בו. יש בו הרצון להיות נחשק, לחוות את ההנאות החושיות והחושניות, ליצור מערכות של אהבה והרמוניה, לקחת חלק בשיתוף פעולה וזוגיות. נכון הוא לכונן יחסים אינטימיים תוך פיתוח דבקות רגשית עזה. הוא ניחן בחוש מפותח לאסתטיקה יופי ואומנות, ביכולת מעשית לממש נטייה זו, ניחן ביכולת להתמסר ולהתענג על יופיים של החיים ושל הטבע. לרוב, אינו זקוק לאחרים כדי להיות מאושר ולכן, רק לעיתים נדירות יחוש שעמום או בדידות.

בהשפעת האוויר והמספר הנומרולוגי, הוא ניחן בכישורים יצירתיים יוצאי דופן, ולא אחת חש צורך פנימי עמוק לבטא כישורים אלו. בורך בכישרון להדרכה ולהוראה ומכאן, גם ליכולת הבעה מילולית טובה מאוד. יש ביכולתו לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למונחים מעשיים, ללמוד מתוך ספרים ללא עזרתה של המסגרת רשמית ממוסדת ולהתמודד עם תחומי ידע שונים. ביחסיו עם המין השני הוא זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מרתק ומעניין אך חולשתו באי יציבותו באהבה.

בהיעדר השפעה של יסוד המים, מתקשה הוא להתחבר מהלב. את ילדיו ישאף לחנך באווירה פתוחה וליברלית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה לפתח ביקורת שלילית, בחוסר ביטחון עצמי ובקושי לראות את הדברים בכללותם. החוג החברתי החביב עליו יהיה מורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואלים. במגעו עם הזולת נוטה להתנהג כילד וכך גם נתפס: מעניין ומצחיק, אוהב לשמח אנשים ולהרשים גברים (או נשים), נכון לעזור אך לא כשהדבר פוגע בסדר יומו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה