ראשי | פירוש השם | משמעות השם יסמין

משמעות השם יסמין

משמעות השם יסמין. משמעות השם יסמין

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: שיח בר בעל פרחים לבנים, מפיץ ריח נעים מאוד.

יסודות הטבע בשם:  י- אדמה  ס- אש  מ- מים  י- אדמה  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י'  ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
יסודות האוויר והאש מייצגים את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים בעוד שהאדמה והמים מייצגים את היסודות הנקביים, הפסיביים והחומרניים. באדם זה מודגשות ביותר האיכויות הנקביות של הנפש והנשמה.

בהשפעת יסוד האדמה ומזל בתולה השייך למשפחת יסודות האדמה זהו אדם שורשי מאוד, עם שתי רגליים על הקרקע, וחומרני, בעל יכולת הבחנה בין ערכים שונים ויכולת להבדיל בין כמות לאיכות. הוא מעשי, מחושב, שקול, אוהב את מנעמי החיים, אוהב קביעות, הולך לאט ובטוח.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. היא מרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות אין צורך בדברים ראוותניים. אדם זה ניכר בענוותו וצניעותו. היעדר יסוד האוויר מפוצה על ידי מזל בתולה אשר בגינו לאדם זה כושר ניתוח מעולה, היכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ונכונה והיכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם. יש בו יכולת ניתוח הנעשה בקפדנות, פרט אחר פרט, בסבלנות רבה, בשליטה מלאה, בנחישות, בערנות ובענווה. בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע אליו הגיע הוא תולדה של בחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה בעמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו.

האות י' גם מסמלת הארה רוחנית והתקרבות רוחנית. בחיבור עם הקלף – לפעמים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית יש נטייה להתבודדות באופן קבוע ואז התוצאה הרסנית מפני שלאדם יש קושי להשתלב בחברה והידע וההארה אליהם הגיע הולכים לאיבוד. זהו אדם הנע בין החומר לרוח בשל שאיפתו לגלות את המהות הפנימית ואת עומקם של הדברים. הפן השכלתני אינטלקטואלי מפותח אצלו פחות בעוד שהפן הרגשי, האינטואיציה והחיבור למעמקי הנפש מפותחים מאוד. אדם זה קשור מאוד לתחומי העזרה והסיוע לזולת, בעל יכולת נדירה לחדור את נפש האחר, להבינו ולהזדהות עמו. יש בו עצומה לתת מעצמו לטובת האחר בכל מצב.

גם בהשפעת יסוד המים יש בו הנטייה למעמקי נפשו. משאלתו היא למצוא את הניצוץ שבתוכו, להיות ברור וקרוב לעצמו. זאת הוא משיג באמצעות בהירות, פשטות, כושר אבחנה והיכולת להטיל ספק. יש לו נטייה גבוהה לביקורתיות (הנובעת בעיקר מהשאיפה לשלמות) והוא מתייחס אל המציאות על בסיס אישי וסובייקטיבי.

לאדם זה מידה גבוהה של מיניות וחום, רגישות ופגיעות וצורך בחיזוקים רגשיים, חום ואהבה. בתמורה, הוא יודע להעניק ולתת אהבה. חולשתו מתבטאת בסגירותו הרגשית וקושי לבטא רגשות בצורה חופשית.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה