ראשי | פירוש השם | משמעות השם ניצן

משמעות השם ניצן

משמעות השם ניצן. משמעות השם ניצן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם:  ציץ, לבלוב, ראשית הצמיחה "הניצנים נראו בארץ" (שה"ש ב' יב).

יסודות הטבע בשם: נ- מים   י- אדמה  צ- אוויר  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:
ליסוד המים השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה שכן גם המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל מים, הסרטן. אדם זה מועד להתמודד ולחוות חוויות הקשורות לעולם הרגשות והנפש. בהשפעת המים הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך נוטה לפעול אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך. בהשפעת העקרב, הוא לרוב יתגלה כמי שקשה לקרוא בפניו את רגשותיו אולם הוא ניחן במידה רבה של רגישות ופגיעות. הוא זקוק לתשומת לב, חום וחמימות ואף דורש אותם. יש בו מידה רבה של אומץ ומוכנות להתמודד עם קשיים וסכנות ועם מכשולים אשר מהווים בעבורו אתגר, עוצמתו הרבה מוקרנת לעל עבר.

בהשפעת האוויר והעקרב, הוא ניחן במחשבה זריזה, קרה ומאופקת אולם עוצמת רגשותיו היא המעניקה לו חיות וחיוניות, הוא בעל יכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. פירוש המילה נון בארמית הוא דג- סמל המיסטיקה, בגלל שהוא חי במים, הם סמל של פנימיות ורוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. לאדם זה אינטואיציה חריפה, דמיון עשיר, יושר אישי וזיקה לנסתר ולמסתורין.

הקלף מלמד על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור, על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. מציין טרנספורמציה מהישן לחדש. יש ובחייו יחווה אדם זה, פעמים רבות, תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד.

האות נ' מייצגת גם פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. זהו אדם מגנטי, ארוטי ומיני עד כי בן המין השני יתקשה להישאר שווה נפש במחיצתו. הוא טיפוס ביתי ומשפחתי הנוטה לפתח תלות רגשית עזה במושאי אהבתו. תומך ועוזר אך גם בודק ובוחן כל הזמן ולא מהסס למתוח ביקורת שכן שום פרט אינו נסתר מעיניו. צפוי להיות הורה חם, מסור ומפנק אך גם מעט חונק.

זהו אדם המאופיין בפאסיביות, מושפע מאוד מהסובב אותו עד כי לעיתים עלול להיגרר למעשים שאינם עולים בקנה אחד עם רצונו. במגעו עם הזולת, הוא ניחן בטקט ודיפלומטיות המסייעים לו לכונן מערכת יחסים הרמונית עם הסובבים אותו. בחברה, ימשוך תשומת לב רבה, על פי רוב יהיה או אהוב מאוד או שנוא מאוד. מושך אליו קנאה אך גם הערצה.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה