ראשי | פירוש השם | משמעות השם מיכאל

משמעות השם מיכאל

משמעות השם מיכאל. משמעות השם מיכאל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: שם המלאך השני אחרי גבריאל, שנראה לדניאל בחזון כמליץ ומגן לעם ישראל "מיכל אחד השרים הראשונים" (דני' י' יג).

יסודות הטבע בשם: מ- מים י- אדמה כ- אש א- אוויר ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי:40.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
כל ארבעת יסודות הטבע מיוצגים בשם זה אולם לאוויר ולמים השפעה חזקה יותר על אישיותו של אדם זה, הן בשל מופעו הכפול של יסוד האוויר והן בשל השפעתו של כוכב נפטון והיות האות הדומיננטית מ' קשורה ליסוד המים.

בהשפעת המים ונפטון אדם זה מחפש את השלמות המוחלטת, את ההתלכדות עם המהות הפנימית. הוא בעל אינטואיציה מאוד עמוקה ונתון תחת ההרגשה שהוא יכול להיכנס למעמקי הנסתר של עולם הרגשות. יכולתו לשאוב ממקור הרגשות מתבטאת בעומק, ברכות, במקור היצירתיות ובתעצומות נפש.

זהו אדם אשר מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. הוא בעל גמישות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. הוא עשוי להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית.לאדם זה הזדהות עמוקה עם הזולת ורצון לעזור לאנשים תוך ניסיון לרומם את הסביבה מבחינה רוחנית. יש לו יכולת מופלאה לחדור לנפש הזולת ולהכילו.

במגעו עם  הזולת הוא נדיב וחברותי, נתפס כיוצא דופן ומרתק גם בזכות מופעו הכפול של יסוד האוויר, הגורם לאדם זה להיות פיקח, אוהב ידע עיוני, בעל חשיבה קולחת ואנליטית, תקשורתי אשר שיחה, היא הכלי ליצירת קשר עמוק וחודר עם האחר.כאוויר המהיר, כך גם הוא נוטה להיות מהיר וחסר סבלנות רבה.

בהשפעת המס' הנומרולוגי והמים הוא אדם שחי בהרמוניה עם הסביבה. הוא בורך באינטואיציה גבוהה ונטייה לרוחניות וחיי רוח, נטייתו לרחף ולא להיות כאן ועכשיו מתמתנת בזכות השפעת יסוד האדמה אשר מהווה את חיבורו אל החיים הארציים והגשמיים. עדיין, אלה אינם מרכז עולמו ומהווים גשר לקיום בלבד, האש בשמו מאפשרת לו לפעול עם התלהבות, חיוניות ומרץ אך אלה אינם הבולטים באישיותו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה