ראשי | פירוש השם | משמעות השם אנה

משמעות השם אנה

משמעות השם אנה. משמעות השם אנה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. צורת בקשה ותחינה "אנה ה' מלטה נפשי" (תה' קט"ז ד).
2. ת"פ לשאלה על גבול תנועה ותכליתה, עד איזה מקום? לאן? "לא ידעתי אנה הלכו" (יהושע ב' ה).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר נ- מים ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי:
11.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (The fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
המספר הנומרולוגי 11 נחשב ליוצא דופן בן המספרים הדו ספרתיים. מקצת הנומרולוגים מתייחס אליו כאל רטט גבוה של המספר 2. על פי גישה זו ניצבת בפני האדם זכות הבחירה בין הנתיב הרוחני המושפע מן המספר 11 לבין הנתיב היצרי- גשמי המושפע מן המספר 2.

מאחר ויסוד האדמה נעדר משם אדם זה, המספר מחזק את יכולתו לבחור באיזה נתיב ללכת ובאילו כישורים ואיכויות לעשות שימוש למטרותיו בחיים אלה. והיה ובחר בנתיב הרוחני, עומדים לרשותו: פוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים, השראת כוחות עליונים, כוח רצון ונחישות יצירתיות ויכולת לחשיבה מופשטת, דמיון ואינטואיציה מפותחת. יש ויתגלה כטיפוס של מנהיג חברתי אשר ניחן באידיאלים נעלים ובשאיפות חברתיות נשגבות. והיה ובחר בנתיב הגשמי, מירב שיעוריו יתמקדו בתחום עולם הרגשות: התמודדות עם תלות רגשית, עם צורך עמוק בחיזוקים ותמיכה שבלעדיהם עשוי בטחונו העצמי להתערער, עם נטייה לפתח סנטימנטים גם לחפצים ולא רק למושאי אהבתו ועם נטייה להיות מושפע רבות מהאווירה שסביבו ולכן גם להיות מועד למצבי רוח משתנים והפכפכים.

בהשפעת אורנוס, יהא אדם זה מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. לרוב, יחפש את הסיבה למהפכים בחייו במישור הרציונאלי, מאחר וזוהי גישתו בחיים אולם, מאחר וישנן מהויות רוחניות שלא ניתן להסביר או להבין  אותן לוגית אלא באמצעות חוויה, יתקשה להתמודד עם מהויות אלו ולרוב יטה לבטלן או להתעלם מהן. אדם זה נוטה להעמיד כל דבר בסימן שאלה ולפרק את שאינו מביא עוד תועלת. הוא מאופיין במחשבה מקורית ולא שגרתית, בעל מידה רבה של העזה ותנופת פעולה, זקוק למרחב פעולה מלא ומרחב המחייה שלו בלי הצקות. פועמת בו אנרגיה יצרית (מינית/ סקסואלית) עזה העשויה לעדן עצמה אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים. הוא טיפוס אימהי (או אבהי), מיני וחושני הזקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה להיות טרוד יתר על המידה בפרטים שוליים וקושי לראות את התמונה בכללותה, במצבי רוח הנעים מקיצונות אחת לשנייה, בפיתוח רגשות שלילים ובהתפרצויות בלתי נשלטות. יש לו מידה שלאימפולסיביות, תמימות וילדותיות המאפשרים לו להיות דרוך וערני, נכון ללכת אחר רעיונות נעלים (לעיתים ללא מחשבה תחילה). חוג מכריו יהיה מורכב על פי רוב, או מאנשים הקרובים לו בקרבת דם או מאנשים יצירתיים, רוחניים ויוצאי דופן.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה