ראשי | פירוש השם | משמעות השם אלדד

משמעות השם אלדד

משמעות השם אלדד. משמעות השם אלדד

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: (אל רחום) מן השנים שהתנבאו במחנה בימי משה (במד' י"א כו וכז).

יסודות הטבע בשם:  א- אוויר  ל-  אוויר  ד- אש  ד- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ד'  ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (The Empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
שני היסודות השולטים בשם אדם זה מייצגים את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים. באם זה מפעמת אנרגיית אש הדוחפת אותו לבדוק כל דבר חדש הנקרא בדרכו. אדם נלהב, נרגש, נמרץ, מהיר תגובות ואמיץ מאוד. אדם חם שאוהב לאהוב ולעזור (בעיקר כשהדבר אינו פוגע בסדר יומו), שוחר שלום, דורש צדק ומוסרי מאוד.

בהשפעתה של נוגה, הוא ניחן בחוש מפותח לאסתטיקה, יופי ולאומנות וכן ביכולת מעשית להגשים את נטייתו זו. נוטה להתענג מכל הסובב אותו, מהטבע, מהאנשים ומהחיים עצמם. במבנה הזוגי, יעשה ככול שביכולתו למען שלום הבית, מפעם בו הרצון להיות נחשק, הצורך ביחסים אינטימיים, בשיתוף פעולה, בזוגיות, באהבה ובהרמוניה. מוכן הוא להשתכשך בעולם רווי תענוגות, שכרון חושים ופיתויים.

בהשפעת האוויר והמספר הנומרולוגי, אדם זה ניחן ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים, בכישרון להדרכה ולהוראה, ביכולת טובה להבעה בעל פה, בכישורים יצירתיים יוצאי דופן ובצורך פנימי עמוק לבטא כישורים אלו. הוא בורך באינטליגנציה גבוהה ובחוש הומור מושחז, אינו נלהב לקבל מרות אך את הוראותיו שלו יטה להציג כצווים שאין עליהם עוררין. לא אחת תימצא באדם זה ילדותיות מסוימת המונעת ממנו להתבגר ומותירה אותו, ערני, דרוך ומסוקרן. לרוב, לא יזדקק לאנשים אחרים כדי להיות מאושר, רק לעיתים נדירות יחוש בדידות או שמעמום.

האות ד' מסמלת את הדלת- המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה. לאדם זה היכולת לבחור בין חיי שפע שהם תולדה של פתיחת הדלת לבין חיי דלות שהם תולדה של סגירת הדלת. השפע והטוב מקורם בהבנה  שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני. בהיעדר נשפעה של יסוד האדמה מהשם, חסרים לאדם זה אלמנטים מייצבים ומקרקעים, תכונות המחברות אותו אל החומר, אל הארציות. יחד עם זאת, הוא בעל יכולת לשלב בין חומר לרוח בתוך המהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית בו.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, ברגשות שליליים, באלימות, בהתפרצויות לא נשלטות, בסרקסטיות, בחוסר מנוחה וברברבנות. החוג החברתי החביב עליו יהיה מורכב לרוב, מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואליים, הוא מתאים לעבודת צוות אך לכזו המעניקה לו עמדת סמכות. במגעיו עם הזולת נוטה לנהוג כילד וכך גם נתפס: מעניין ומצחיק, לא אחראי מספיק ולא יציב. מוכר כמי שמשתדל להיות בחברת אנשים, לשמחם ואף להרשימם.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה