ראשי | פירוש השם | משמעות השם מרב

משמעות השם מרב

פירוש השם מרב. משמעות השם מרב

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: בתו הבכירה של המלך שאול (ש"א י"ד מט).

יסודות הטבע בשם: מ- מים ר- אוויר ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית:
יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.

תכונות וכישורים:
האות מ' מסמלת את יסוד המים- מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. יסוד המים מסמל את הזורם: את האינסטינקטים, את הרגשות ואת עולם הנפש. כמים, בזרימה שקטה ו"נכונה" אדם זה חווה שלווה, איזון ורוגע. יחד עם זאת זרמים תת קרקעיים מחוללים בו התפרצויות, התגעשויות ומעצורים המפרים את האיזון ומעוררים מצוקות. הוא ניכר ביכולת גמישות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים.

בשילוב השפעת נפטון, לאדם זה חשיבות מעמיקה, דמיון עשיר, ואינטואיציה חריפה. הוא חונן בנועם הליכות ובטוב לב, במידה רבה של רחמים, בנדיבות ובחוסר אנוכיות, ברצון להעניק ולתת שלא למטרות תועלת עצמית בלבד. תכונה זו מתחזקת בהשפעת הקלף.

בקלף התלוי, פניו אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים. בגינו באדם זה מפעם הרצון להקרבה עצמית, הצורך לוותר למען הזולת. זהו אדם החי בהרמוניה עם סביבתו האנושית והקוסמית. בעל נטייה לרוחניות ולחיי רוח. בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא בורך בתכונות מיסטיות מובהקות, ביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת ובמוזרויות כלשהן (לאו דווקא שליליות) הגורמות לו להיות טיפוס יוצא דופן. לא אחת ימצא עצמו נאבק ומתמודד בין שני כוחות מנוגדים (אך משלימים): הכוח הראשון שואף להרקיע אל השחקים ואל הרוחניות, בעוד שהכוח האחר, נוטה למשוך אותו על המעמקים היצריים, הגשמיים והתאוותניים. הוא ניחן בסגנון חשיבה מתוחכם, בדרך פעולה מתחכמת, בזיכרון מושחז ובכישרון מניפולטיבי לענייני מסחר וכספים.

אל עניין הזוגיות יטה להתייחס ברצינות ובכובד ראש, אך אין לחשוד בו בשמרנות יתרה. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מעניין ומרתק אך חולשתו בקשר עשויה להתבטא באי יציבותו באהבה. בנוסף, סל חולשותיו עשוי לחשוף בלימה רגשית וקושי לאפשר לאנשים לעבור את קו הלב. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש עימם תועלת חומרית כלשהי ולעצמו יבקש את סביבתם של אנשים שנונים ופקחים.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה