ראשי | פירוש השם | משמעות השם נתן

משמעות השם נתן

משמעות השם נתן. משמעות השם נתן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1.הוציא ממנו החוצה "ויהי בלידתה וייתן – יד" (ברא' ל"ח כח).
2.נביא בימי דוד ושלמה, מלא רוח חכמה ואהבת אדם (ש"ב ז).
3.בן דוד (ש"ב ה' יד).
4.אבי יגאל מגיבורי ישראל (ש"ב כ"ג לו).

יסודות הטבע בשם: נ-מים  ת- מים  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי:5.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.

תכונות וכישורים:
בהשפעת נוכחותו המובהקת של יסוד המים בשם עולמו של אדם זה הוא עולם הרגשות, האינסטינקטים והנפש. ניחן ברגישות גבוהה במיוחד, באינטואיציה מפותחת, ביכולת נדירה לחדור לנפש הזולת, ביושר ובמידה רבה של רוחניות.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. זהו אדם מושך מיני וחושני עד מאוד. דורש וזקוק לתשומת לב, חום ואהבה בעל צורך חזק מאוד במין. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל של פנימיות והרוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה.

בהשפעת האות הדומיננטית הוא מומחה במציאת תשובות לשאלות אשר רבים חסרה התשובה, בעל זיקה לנסתר ולמסתורין ובעל יכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. עפ"ר נוקשה ויציב כלפי חוץ, קשה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד מים)ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך. בהשפעת העקרב, הוא ניחן באומץ לב והעזרה , נכון להתמודד עם קשיים וסכנות, רואה במכשולים אמצעי לחישול.

בשילוב השפעת המספר הנומרולוגי הוא בורך במחשבה זריזה, מאופקת וקרה, ביכולת הבעה מילולית טובה מאוד, במהירות תגובה ויכולת ביטוי עצמי. ביסודו, יתגלה כטיפוס קליל, ידידותי ואופטימי אשר ניחן בקסם אישי רב המסייע לו לחפות על כל מגרעת אפשרית ובעוצמה רבה המוקרנת לכל הסביבה.

במבנה הזוגי הוא יתגלה כאיש של בית במלא המובן של המילה.אוהב וקשור מאוד לבן הזוג ולילדים, לעיתים  עד לפיתוח קשר תלותי במיוחד ואף "חונק".

חולשותיו יתבטאו בקושי לנתק מערכות יחסים, במיניות מוגזמת ובנטייה למצבי רוח משתנים. אדם זה יבקש את קירבתם של טיפוסים קלילים יחסית ושבחברתם ניתן להינות ולבלות מבלי להשקיע בכך מחשבה מעמיקה או התחייבויות מעיקות.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה