ראשי | פירוש השם | משמעות השם אלמוג

משמעות השם אלמוג

משמעות השם אלמוג. משמעות השם אלמוג

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.
פירוש/מקור השם: צירוף המילים "אלי" ו"ענה" במשמעות: האל שלי נענה לי.

פירוש/מקור השם: 
1.סוג עץ שמוצאו בארצות המזרח, עץ קשה ואדום "הביא מאופיר עצי אלמוגים" (מ"א י' יא) וממנו עשה שלמה "מסעד לבית ה'... וכנורות ונבלים לשרים" (מ"א יב).
2.קורל, שלדי בעלי חיים המשמשים לקישוט.

יסודות הטבע בשם:  א- אוויר  ל-  אוויר  מ- מים  ו- אדמה  ג- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: א'  ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (The Fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
לכל ארבעת יסודות הטבע השפעה על אישיות אדם זה אם כי ליסוד האוויר השפעה מעט יותר מובהקת. בהשפעתו, לאדם זה יכולות מפותחות בתחום החשיבה, ההגות והרוח. ניחן בכישורים יצירתיים מפותחים, במעוף וכושר המצאה, בהעזה ויוזמה, בזיכרון מושחז, סגנון חשיבה מתוחכם ודרך פעולה מתחכמת. הוא בעל תפיסה אנליטית מדהימה, יכולת ראייה רחבה, פתיחות ונטייה לאידיאליזם.

בשילוב השפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות המשתרגות בנטיותיו הרוחניות. לא אחת ימצא עצמו נאבק ומתמודד בין שני הכוחות המנוגדים (אך המשלימים): האחד, מבקש לשאתו אל מרומי עולם הרוח והמחשבה בעוד האחר מבקש למשוך אותו אל המעמקים היצריים, הגשמיים והתאוותניים. יש לו אינטואיציה חריפה ויכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. אוהב הוא לעזור לזולת ומוכן לרומם את סביבתו מבחינה רוחנית. זהו טיפוס שניחן במוזרויות כלשהן (לאו דווקא שליליות) הגורמות לו להיות טיפוס יוצא דופן. קשה להתייחס אליו בשוויון נפש: יהיו כאלה שיעריצוהו ומי שיסלדו ממנו.

אל עניין הזוגיות יתייחס בכובד ראש וברצינות, אך אין לחשוד בו בשמרנות יתירה. במבנה הזוגי יתגלה כמי שדואג לשלום הבית שכן שקט והרמוניה חשובים לו מאוד וכמי שזקוק למרחב מחייה פרטי משלו. את ילדיו ישאף לכוון לאפיקים שיש בהם משום התועלת החומרנית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה להזדהות כמעט מוחלטת עם הזולת עד כדי אובדן העצמי, הנטייה לברוח מהמציאות ולא להתמודד, בחוסר שקט ורוגע ובאי לקיחת אחריות. אדם זה ישאף הימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים, אך גם כאלה הנוטים להעריצו. בחברה נתפס כאדם יציב, מסור ואמין. בעל חוש הומור, ידידותי, לבבי וכנה ברגשותיו ובדעותיו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה