ראשי | פירוש השם | משמעות השם אביאל

משמעות השם אביאל

משמעות השם אביאל. משמעות השם אביאל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: אבי נר שהוליד את קיש אבי שאול "אבי קיש שאול ונר אבי אבנר" (ש''א ט' א)

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ב- אדמה י- אדמה א- אוויר ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א.  ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool)

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
שני יסודות הופכים זה לזה דומיננטיים בשם זה. מחד, יסוד האוויר, שואף להעלות את האדם אל מרומי הרוח והרוחניות בעוד יסוד האדמה, מושך את האדם אל הקרקע ומחבר אותו אל השורשים, החומר והחומריות. כוחות מנוגדים אלו יחוללו בקרב נפש אדם זה מאבק מתמיד בין הרוח לחומר ובחירתו היא אשר תקבע את נטייתו הלכה למעשה.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית. בהשפעתה אדם זה הינו אדם רוחני, מקורי, לא שגרתי ויוצא דופן. הבעיה היא שהוא מבין רק מהויות רוחניות לוגיות מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון הבנה, מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים. מכיוון שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסביר או להבין אותם לוגית אלא דרך חוויה בלב, יקשה עליו להתמודד עם מהויות אלו ולרוב נטייתו תהא לבטל או להתעלם מהם.

בהשפעת אורנוס הוא צפוי לחוות מהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. בשל היותו אדם רציונאלי, הוא יחפש תמיד את הסיבות לבואו של המהפך לחייו בתחום הרציונאלי. מאחר והגורם למהפך עשוי להיות נעוץ בסיבות רוחניות בלתי רציונאליות הוא לא יחשוף אותו ויחזור על אתן שגיאות העבר, אלו שהביאו אותו למהפך הנוכחי בחייו. זהו אדם הנוטה להעמיד כל דבר בסימן שאלה ונתון תחת מצבי רוח הנעים מהתרוממות נפש לירידות, מהתלהבות לאכזבה. ניגודים אלה עשויים להביאו לחוסר יציבות וחוסר מנוחה.

יסוד האדמה נחלץ לעזרתו של אדם זה ומאפשר את חיבורו אל העולם הפיסי שכן נטייתו לרחף מאוד חזקה.  יש בו באדם זה תמימות, ילדותיות, אימפולסיביות, אינטואיציה עמוקה ונכונות ללכת אחר רעיונות נעלים. הוא אדם שזקוק למרחב פעולה מלא, זקוק למרחב המחייה שלו בלי הצקות, יצירתי, בעל ראייה רחבה, אוהב לעזור לזולת, ממציאן ובעל יוזמה. תפיסתו האנליטית מדהימה וכך גם מהירות דרך מחשבתו. אדם זה ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופיקחים אך גם כאלה הנוטים להעריצו ולטפוח לו על האגו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה