ראשי | פירוש השם | משמעות השם רומי

משמעות השם רומי

משמעות השם רומי. משמעות השם רומי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: הטיית שייכות ללשון 'רום' – מרום, גובה שמים "נתן תהום קולו רום ידיהו נשא" (חבקוק ג' י).

יסודות הטבע בשם:  ר- אוויר  ו- אדמה  מ- מים י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי:200.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (The Sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:
ארבעת היסודות משפיעים על אישיות אדם זה שכן השמש מייצגת את יסוד האש, אולם, יסוד האדמה דומיננטי מבין כולם. בהשפעתו ובהשפעת המספר הנומרולוגי אדם זה יתגלה כטיפוס מסודר, מאורגן ושאפתן המעריך מאוד ערכים כגון: משמעת, עקביות, דבקות במטרה וחריצות. זהו אדם המאמין ברעיונות ואידיאלים נעלים כגון שוויון חברתי וצדק, למענם הוא מוכן לשבור ולפרוץ מוסכמות. יש וימצא כבעל אופי מרדני, יוצא דופן, עקשן, החלטי ודבק במטרותיו.

בהשפעת יסוד האוויר והאות הדומיננטית לאדם זה כישורים טובים מאוד בכל הקשור וכרוך בתקשורת ובתנועה. המילה המדוברת והכתובה הן כלי העבודה המשובחים בארגז כליו והוא נוטה להיות בעל ידע רחב, גם אם לא מעמיק. יש לו היכולת לחשיבה מהירה, קולחת ולוגית.

אנרגיית השמש, ממריצה את עולמו הרוחני של האדם, מסייעת להתפתחות כוח הרצון שלו, מחממת את נשמתו ופותחת בפניו את שערי הידע. לאדם זה הדחף הבסיסי להיות מודע ולהגשים את עצמו. בעזרת סגולותיו במישור השכלתני והלוגי הוא מפתח את עצמו בצורה הגיונית ועקבית ומסוגל לבנות אגו שקול השולט בכוח רצונו ופועל בצורה חיובית.

יסוד האדמה ממתן את מהירות התנועה שלו, חוסר הסבלנות ואי השקט.חום, אנרגיה, מרץ ורוך אינן מתכונותיו הבולטות. בהיעדר יסוד האש מהשם הוא נוטה להיות איטי, ללכת לאט אבל בטוח ולהיות פחות אקטיבי. בצד זה, הקלף המייצג זכריות, אקטיביות. השמש מסמלת את ברכת האל בעולם החומר. לפיכך, למרות היעדר נציגות האש בשם הוא בעל עוצמה, כוח, שפע והצלחה, אור וחום במידה מתונה, וקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו. על אדם זה להיזהר מנטייתו להזדהות מוחלטת עם הזולת עד כדי אובדן עצמי.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה