ראשי | פירוש השם | משמעות השם עלמה

משמעות השם עלמה

משמעות השם עלמה. משמעות השם עלמה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: נערה, אישה בימי נעוריה, צעירה " ודרך גבר בעלמה" (משלי ל' יט).

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה  ל- אוויר  מ- מים  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע'  ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (The Devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקושר למזל: אינדיגו (כחול- סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.

תכונות וכישורים:
לכל ארבעת יסודות הטבע נוכחות דומה בשם ולכן גם עוצמת השפעה דומה. יחד עם זאת, המספר הנומרולוגי קשור ליסוד האש מאחר והוא מזוהה עם מזל אריה, בן למשפחת מזלות האש. בשל כך, ליסוד האש השפעה מעט יותר חזקה מאשר ליסודות האחרים. בהשפעתו, אדם זה בורך בחיות, חום, חביבות ורוחב לב. לרוב, יתגלה כבעל אישיות דינאמית, עצמאית ואף דרמטית, כבעל ביטחון עצמי רב, תעוזה בחשיבה ובמעשה, אומץ והעזה, אהבה לעמוד בראש ולהוביל ולפיכך משופע בכריזמה וקסם אישי.

במישור המקצועי יתגלה כאדם בעל מודעות מקצועית וכוח עבודה בלתי רגילים. זהו אדם שאינו נסוג מהתחייבויות ולא מאחריות שנוטל על עצמו. הוא בעל כושר הסתגלות למציאות, אינו נרתע מקשיים, עקבי, רציני, קפדן בפרטים שוליים, בעל שליטה עצמית חזקה וסבלני. הקלף מסמל חומריות ויצרים חומריים, רצון להצליח ולעלות על אחרים מבחינה חומרית, תאוות חומרניות. כמו כן מרמז על אי רצון או חוסר יכולת לבין דברים מהויות רוחניות. על פי רוב, יתגלה אדם זה כטיפוס חומרי מאוד, כמי שחייו ורצונותיו הם בעולם החומר, אדם מעשי הבז לפילוסופיות שאין בבסיסן מטרה כלשהי, המסתכל על החיים כפי שהם, באובייקטיביות.

אש האריה מרככת במקצת את רצינותו ונוקשותו ומקנה לו מידה של טוב לב ואהבה לתת מתוך רוחב לב. עשוי הוא להעדיף אהבה שאינה תלויה בדבר על פני זוגיות כובלת, יעשה כול שביכולתו למען שלום הבית שכן שקט והרמוניה חשובים לו מאוד במבנה הביתי. צפוי להיות הורה מסור אך מהסוג הפוקד והמחנך. יטה לחנך את ילדיו על ברכי ערכים קונפורמיים ונורמות חברתיות. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בגאווה רבה, ביכולת להזדהות עם הזולת עד כדי אובדן העצמי, בחשיבות "אני" חזקה מאוד, בנטייה להתרגז בקלות, בחוסר שקט ורוגע ובנטייה לברוח מהמציאות ולא להתמודד. זהו אדם השואף להגשים עצמו באפיקים עצמאיים, מסוגל לעבודה קשה ומאומצת, קרייריסט מלידה ולעיתים אף טיפוס של מנהיג חברתי. במגעו עם הסביבה נוטה להתנהג כילד וכך גם נתפס: מעניין ומצחיק אך לא מספיק אחראי ויציב. הוא ישתדל להיות בחברת אנשים לשמח אותם ובהחלט גם להרשימם.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה