ראשי | פירוש השם | משמעות השם ענת

משמעות השם ענת

משמעות השם ענת. משמעות השם ענת

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: (רצון) אבי שמגר השופט (שופ' ג' לא).

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה  נ- מים ת- מים.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ע' ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (the devil).

משמעות אסטרולוגית:
מזל גדי.

צבע מקושר למזל: אינדיגו (כחול- סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
בנוסף למופעו הכפול של יסוד המים בשם, גם המספר הנומרולוגי קשור ליסוד זה בשל היותו מזוהה עם מזל דגים, בן למשפחת מזלות המים. יסוד המים והמספר הנומרולוגי מעדנים את השפעתם של האדמה ושל מזל גדי ביחס לנטיותיו הגשמיות והחומריות. הגדי והאדמה מנתבים אישיות זו לנתיב הארצי, היצרי והחומרני. בהשפעתם הוא ניחן בחוש אחריות מפותח ביותר, בסבלנות רבה, בדייקנות, אמינות וכושר ריכוז גבוהה. לא אחת יתגלה כבעל מידה רבה של עקשנות, שליטה עצמית חזקה, קשיחות ונוקשות. יחד עם זאת, המים מעדנים ומרככים את פינותיו הנוקשות ומאפשרות לו להיות קשוב ולהתגמש לשינויים ולתמורות החלים בסביבת חייו.

בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בעולם פנימי עשיר, ביכולת לחשיבה מופשטת, מעמיקה וחקרנית. אי וודאות והיעדר מסגרת יגרמו לו לרוב לחוש חוסר ביטחון ואי יציבות ועל כן יעדיף להתמזג באפיקים המקנים לו מסגרת יציבה ובטוחה. הוא יבחר להתרחק משיחות טרקלין בטלות וריקניות אך יוקיר את אור הזרקורים, את הכבוד והמעמד. בשל הכוחות המנוגדים אך המשלימים הפועלים בו, עשוי הוא להתגלות כמי שצבירת רכוש ועושר, סמכות ויוקרה חשובים לו ביותר או לחילופין, כאחד שאינו נוהה אחר ערכים חומרים ואשר משתדל לצבור את נכסיו דווקא בעולם הרוח. מתכונותיו הבולטות: סדר וארגון, מודעות מקצועית וכוח עבודה בלתי רגילים, רצינות, שאפתנות וגאוותנות.

זהו אדם שאפשר לסמוך עליו במלוא מובן המילה. את עניין הזוגיות נוטה להחשיב ביותר ( ולו בגלל שזוהי הנורמה החברתית), טיפוס אימהי, מיני וחושני הזקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות. יחד עם זאת, זהו אדם בעל נטייה להדחיק ולעדן את רגשותיו, אינו מרבה להפגין את אשר מתחולל בעולמו הפנימי.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בהתמקדות בתפל, במצבי רוח משתנים תכופות, בקושי להגיע להחלטה ולנקוט בעמדה תקיפה, בתלותיות ובילדותיות, בנטייה לדחות דברים ולהותיר בעיות ללא פתרון. זהו אדם בעל חוש הומור, אוהב לצחוק ולחייך, נכון לעזור ולתמוך ולעיתים אף יסכים להקריב מעצמו למען אחרים.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה