ראשי | פירוש השם | משמעות השם זיו

משמעות השם זיו

משמעות השם זיו. משמעות השם זיו

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: יפי התואר, הוא המראה "הדרי וזיוי" (דני' ד' לג)

יסודות הטבע בשם: ז- אוויר י-  אדמה  ו- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ז'.  ערך גימטרי: 7.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 6- הנאהבים (the lovers).

משמעות אסטרולוגית: מזל תאומים.

צבע מקשר לכוכב: צהוב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת, אפטייט, אקוורמין, סיטרין.


תכונות וכישורים:
 נוכחות שני היסודות ההופכיים והמשלימים אוויר ואדמה מחזקת את השפעתו של מזל תאומים על אישיות אדם זה ומעצימה בו את השאיפה למצוא בתוך עצמו את האיזון את הצרכים הפיסיים של הקיום לבין צרכיו של עולם הרוח. אדם זה קשור ביסודו לעולם הרוח. יחד עם זאת, אן להתעלם מהשפעת האדמה אשר מעצימה בו את הנטייה גם לעולם החומר. נושא הבחירה מהותי בחיי אדם זה, בחירה הכרוכה בוויתורים, התגברות על פיתויים.

בקלף, הדמויות כאילו קרועות בין השכל לרגש- מסמל התלבטות, צורך לבחור דרך או כיוון, הידרשות לקבלת החלטה במעמד של מצבים עם יותר מאפשרות אחת לביצוע. בפרשת דרכים, יאלץ לאזור אומץ רב והקרבה על מנת לבחור את הכיוון והצעד הנכונים.

בהשפעת האוויר, בכל הקשור בתנועה ותקשורת, אדם זה מבורך. הוא ניחן ביכולת שימוש מופלאה במילים ובתקשורת. סקרנות עצומה וצמא לידע גורמים לו להמם את סובביו בידע הרחב שלו, למרות שלא בהכרח מעמיק הוא בנושא מסוים. הוא ניחן באינטליגנציה גבוהה ונדחף בעת ובעונה אחת למספר רב של אפיקים שונים ומנוגדים.

לאדם זה נטייה לחוסר מנוחה, מחבב הוא את התנועה והניידות, מוכן יהיה להקריב רבות כדי לזכות בניחוחה של הרפתקה. מעברו השני של המתרס, מתקיימת השפעתו של יסוד האדמה וממתנת את השפעתו של יסוד האוויר. בגינה, באדם זה עשויות לבלוט תכונות כגון: מעשיות, אחריות, כוח רצון, כושר התמדה, רצינות ועקשנות. לא אחת יתגלה כאדם תאוותן אך בהיעדר השפעה של יסוד האש, מיניותו לא תהא שוות ערך לתאוותיו.  הגירוי האינטלקטואלי הוא "תנאי" ליצירת מערכת יחסים עמוקה וקרובו בעבורו. שעמום אינטלקטואלי יגרום לו להתרחקות מן הזולת.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, יחסו אל ילדיו הוא חברי, ידידותי, פתוח ומאוד לא רשמי. הוא ישאף לחנכם באווירה צוהלת ושמחה מבלי להרהר בגישות פדגוגיות כאלה או אחרות. תחושת החופש ומהות החיים הם מוקד החיפוש בחייו וכך גם ינסה להנחיל לדור הבא.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה