ראשי | פירוש השם | משמעות השם דגן

משמעות השם דגן

משמעות השם דגן משמעות השם דגן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/ מקור השם: פרי תבואת השדה הגדלה בשיבולים וכולל חמישה מיני גרגרי שיבולים "ארץ דגן ותירוש ארץ לחם וכרמים" (מ''ב י''ח לב).

יסודות הטבע בשם: ד-  אש  ג- אש  ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ד'.   ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (the empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, רודנייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
היות והמספר הנומרולוגי מזוהה עם כוכב צדק ומזל קשת, הוא בן למשפחת מזלות האש, מעצים את השפעת האש בעיצוב אישיות באדם זה. בהשפעתו, אדם זה אנרגטי ואקטיבי, מהיר תגובות ואמית מאוד, רחב אופקים, בעל אהבה למרחבים ולחופש, אופטימי ובעל ראיה רחבה וביטחון עצמי. זהו אדם שאוהב לאהוב, שוחר שלום, מוסרי דורש צדק, איש שפיו וליבו שווים. הוא ניחן באינטליגנציה גבוהה, בכישורים יצירתיים המבקשים לפרוץ ולקבל ביטוי, בכישרון להדרכה ולהוראה כמו גם יכולת טובה להבעה בעל פה. זהו טיפוס של אוטו- דידקט, כלומר מסוגל ללמוד מתוך ספרים מבלי להזדקק למסגרת רשמית וממוסדת. בהשפעת נוגה, הוא ניחן בחוש טבעי לאסתטיקה, יופי ואומנות באותה מידה ביכולת להגשים נטייה זו.

האות ד' מסמלת את הדלת- המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה, את היכולת לבחור בין חיי שפע (הם תולדה של פתיחת הדלת המסומלת באמצעות ה- ד') לבין חיי דלות (הם תולדה של סגירת הדלת). השפע והטוב מקורם בהבנה שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני. ניתוק בין החומר לרוח קרי, ללא רוח לחומר אין משמעות, יגרום לדלות הסוגרת בפני האדם כל אפשרות לקידום.

הקלף מסמל את האישה השולטת באמצעות נשיותה, מיניותה ותכונותיה האימהיות. בכוחות אלה היא מביאה גם את השפע. באדם זה היכולת לשלב בין חומר לרוח, בתוך המהות הנקבית שלו, לשם יצירת שלמות פנימית. מפעמים בן הרצון להיות נחשק, השאיפה לאהבה והרמוניה והצורך בזוגיות ושיתוף פעולה.

הוא עשוי להתגלות כמיני ויצרי מאוד, אוהב וקשור לבן הזוג, אך גם דורש את המרחב שלו- ללא לחצים והגבלים. אל ילדיו ישאף לחנך באווירה פתוחה וליברלית. החוג החברתי החביב עליו יהא מורכב בעיקרו מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואלים.
 
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה