ראשי | פירוש השם | משמעות השם אפרת

משמעות השם אפרת

משמעות השם אפרת. משמעות השם אפרת

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. שם נרדף לארץ אפרים.
2. כינוי של בית לחם ביהודה "בדרך אפרת היא בית לחם" (ברא' מ"ח ז).
3. אשת כלב בן חצרון (דה"א ב' יט).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר פ-אדמה/אוויר ר-אוויר ת-מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה  (The Fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקושר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
בהשפעת האוויר הכה דומיננטי בשם אדם זה, זוהי נשמה חושבת, הוגה, יוצרת ובעל כישורים תקשורתיים מפותחים. כשרון להדרכה, הוראה והבעה מילולית טובה והם חלק מסגולותיה. אדם זה ניחן בטביעת עין חדה ליופי, אומנות ואסתטיקה ובנטייה ליצירה.

בהשפעת אורנוס, הוא מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. אין הוא מסתפק בחוויות השינוי אלא חוקר ומחפש את מקור הסיבה לשינוי. לרוב לא ינסה לחפש סיבות רוחניות בלתי רציונאליות שגרמו לשינוי ועל כן עלול לפספס את המהות מכיוון שאם הגורם לשינוי נעוץ בסיבות שאינן לוגיות, לא יבינן ויחזור על אותן שגיאות העבר, אלה שהביאו לשינוי בחייו. על אדם זה להיפתח לגישות נוספות מלבד הגישה הלוגית על מנת שלא לשוב על דפוסי העבר. כאוויר הנע מהר, גם אדם זה נוטה לתנועה וניידות, מחבב את הטיולים, הנסיעות וההרפתקאות.

כאוויר הנע מהר גם מצבי רוחו משתנים תדירות וגורמים לו לחוסר יציבות, בלבול ואי וודאות. יש בו באדם זה פתיחות רבה, נכונות לעזור לזולת, אינטואיציה, נטייה ללכת אחר רעיונות נעלים ותמימות ילדותית המאפשרת לו לנוע קדימה מתוך אמון מוחלט בקול הפנימי. זהו אדם חם, אוהב, רגיש ונדיב. אוהב בית, רומנטי מאוד, יישאף לשקט והרמוניה ביחסיו עם בן הזוג ובכלל עם סובביו. חווה קושי אובייקטיבי לשוחח על דברים אישיים, אינטימיים ורגשיים. צפוי להיות הורה גמיש וותרן, בעל ראייה רחבה.

בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא אינו מתיימר לתקן את העולם ומדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימות, אינו אגואיסט, אך לא יצא מגדרו כדי לגרום נחת לאחרים, שואף לרצות את סובביו ולהתחבב על כל רואהו-דבר אשר גורם לו לא פעם להססנות ולחשש מפני פעולה. זהו אדם המקרין אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת ובחברה אכן, הוא אהוב מאוד והכול נוטים לעזור לו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה