ראשי | פאנג שואי | פאנג שואי - הזרמת אנרגיה לחדרי ילדים

פאנג שואי - הזרמת אנרגיה לחדרי ילדים

פאנג שואי - הזרמת אנרגיה לחדרי ילדים פאנג שואי - הזרמת אנרגיה לחדרי ילדים

אנו תמיד שואפים שלילדנו יהיה הכי טוב בעולם: שיצליחו בלימודים ובחברה, שיהיו בריאים, שיחסיהם עימנו יהיו טובים. כיצד עושים זאת?

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

איך משיגים הרמוניה בחדר הילדים?
את המיטה יש להצמיד אל קיר -רצוי קיר פנימי שלא יהיה קר או חם מידי באזור המיטה, נשתדל לא נשים את המיטה מתחת לחלון,

את המיטה רצוי לא למקם מול הדלת – מכיוון שהאנרגיה נכנסת מהדלת ופוגעת במקרה כזה ישר בילד הישן במיטתו ומונעת ממנו שינה רציפה ונעימה,אם אין ברירה אלא למקם את המיטה מול הדלת יש לתלות קריסטל פריזמטי של פנג שואי או מובייל בין הדלת למיטה. מעל המיטה מומלץ לא לשים כלום.

אני רואה הרבה בייעוצים מדף עם ספרים מעל הראש או מערכת סטריאו, מעל המיטה נדאג שלא יהיה כלום – מפריע למהלך שינה תקין. כמו כן גם מתחת למיטה לא מומלץ לשים חפצים למינהן – עושה הפרעה אנרגטית.

את המצעים למיטה כדאי לקנות בצבעים פסטורליים ולא צבעים חזקים מידי,לילדים ששנתם לוקה בחסר רצוי שלא יהיו בצבע אדום.

את הצבעים בחדר נבחר גם פסטורליים ורכים, רצוי מאד להימנע מאפור- צבע מדכא אנרגטית, גם בצבע חום לא נגזים בשימושו.

כדאי לבחור שטיח שמח שיעשה לנו מצב רוח טוב לשחק עליו.

כאשר הילדים כבר גדולים אפשר לתת להם לבחור בעצמם את הצבע השולט בחדר, אם ילד בגיל ההתבגרות מחליט לצבוע קיר אחד בצבע ירוק או אדום או כל צבע, תנו לו, ילדים לרוב יודעים מה טוב להם, איזה צבע חסר להם בחיים, זה יעבור עם הגיל, תנו להם להיות חופשיים בחדר האישי שלהם.

את החלונות רצוי לכסות בוילונות כדי לרכך את החדר ולהכניס אליו שלווה.

את דלתות הארונות רצוי לבחור בלי מראה.

נמשיך אל שולחן הלימודים/המשחקים – גם את השולחן כמו את המיטה לא כדאי למקם מול הדלת, אך עדיף למקם את השולחן מול הדלת אם אין ברירה ולא את המיטה, גם כאן אם אי אפשר להימנע מהדלת, כדאי לתלות קריסטל פריזמטי של פנג שואי או מובייל בין הדלת לשולחן.

מדפי ספרים וחומרי לימוד כדאי לאכלס בתוך ארון סגור ומגירות ולא במדפים פתוחים.

את שולחן הכתיבה נמקם כך שלא נשב עם הגב לדלת, כדאי לראות את הדלת, ילד שישב להכין את שיעוריו עם הגב לדלת לא יוכל להתרכז, זה נותן תחושה של "סכין בגב" לוקח לו את תחושת השליטה.

שלט לדלת זה דבר חשוב – מציין את בעלות הילד על החדר, אם היה ילד אחד בחדר והצטרף אליו אח או אחות יש להוסיף את השם שנוסף לחדר ולא לתת לשניהם לגור בחדר ששם אחד רשום כ"בעליו", זה חשוב להרגשת השיתוף.

נסו לשאול את הילד מה הוא אוהב בחדרו , מה הוא לא אוהב, אולי הוא יבחר תמונה שהוא לא רוצה יותר בחדר, או ירצה לשנות את מיקום השולחן כתיבה.

לילדים חוש שישי מפותח היעזרו בו לטובתם, הם יודעים הכי טוב בשביל עצמם.

הכי חשוב בחדרי ילדים – שלא יהיה עומס, צעצועים מאד ישנים או אוספים של עשרות בובות, לא מועיל לאנרגיה טובה ורעננה בחדר.

הסבירו לילד שמה שהוא לא משחק בו יותר לא צריך לשמור, יש ילדים שאפשר לתרום להם את הצעצועים האלה והם יהיו מאד שמחים לקבלם.כמו כן חשוב מאד שמעל הראש של הילד לא יהיה מנורה או מדף וכו.

לשינה טובה – מתוך הספר "בארכה"
אם הילדים לא ישנים טוב בלילה: אפשר לטהר את החדר עם מרווה, לבקש מהילד לצייר ציור שמח ולהניח אותו מתחת לכרית כשהוא ישן, או להניח מתחת לכרית דבר אחד או שניים שמחים שהילד בוחר.

במצבים בהם הילד סובל מחרדות לילה: קיראו ג' פעמים את החלק הבא מקריאת שמע על המיטה: "הנה מיטתו של שלמה, שישים גיבורים סביב לה מגיבורי ישראל. כולם אחוזי חרב, מלומדי מלחמה איש חרבו על ירכו מפחד בלילות". ניתן גם לקרוא את הפסוק "שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד".

תשתדלו לא לצעוק על הילדים בכלל ובפרט בחדריהם, האנרגיה השלילית נשארת בחלל החדר ומפריעה את ההתנהלות שלהם ואת שנתם, אם אחים רבים בחדר מומלץ לטהר את האנרגיה עם נר או קטורת.

ולבסוף: מי ייתן וילדנו יזכו באהבה,שמחה, הרמוניה ובריאות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

פאנג שואי, טיפים מהפאנג שואי, חדר ילדים, הזרמת אנרגיה לחדרי ילדים, חדרי ילדים, עיצוב החדר