ראשי | פאנג שואי | תורת הפאנג שואי מלמדת אותנו על אהבה

תורת הפאנג שואי מלמדת אותנו על אהבה

על פי הפאנג שואי, לחדר השינה, המכונה "מקדש האהבה", יש השפעה רבה על איכות מערכות הזוגיות שלנו. תורת הפאנג שואי מלמדת אותנו על אהבה

לתורת הפאנג שואי יש מה להציע וללמד אותנו על תחום האהבה והרומנטיקה. הסברים וטיפים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לתורת הפנג שואי יש מה להציע וללמד אותנו על תחום האהבה והרומנטיקה.

פנג שואי – רוח ומים. היא תורה סינית עתיקה הפופולארית מאד לאחרונה בעולם המערבי. תורה זו מטפלת ביחסי האיזון וההרמוניה בין האדם לסביבתו, ובמה שדרוש לאיכות חיים טובה ולזרימה תקינה של אנרגיית החיים המכונה צ'י.

מטרת הפאנג שואי היא לתת לנו כלים מעשיים וישומיים שבעזרתם אנו יכולים להפוך את מקום מגורנו לחיובי בתחומי הקריירה, הבריאות, המשפחה, היצירתיות, התמיכה, ההתפתחות האישית, השפע, ההצלחה וכמובן האהבה והזוגיות. בתחום זה ברצוני להתמקד הפעם.

על פי הפאנג שואי, לחדר השינה, המכונה "מקדש האהבה", יש השפעה רבה על איכות מערכות הזוגיות שלנו. ישנם כללים ועצות רבות בנוגע לעיצוב הבית בכלל, וחדר השינה בפרט. אך החשוב מכל, זוהי תחושת הבטן שלנו, האינטואיציה המובילה אותנו לגבי המקום שאנו בוחרים לגור ולישון בו.

חשוב לשלב באזור זה אנרגיית יאנג המסמלת גבריות, דינמיות ופעילות ואנרגיית יין המסמלת רכות, נשיות, קבלה ונתינה , ולהביא לאיזון ביניהם.
לפי הפאנג שואי, כל חפץ , כל אלמנט הקיים בביתנו משדר ליקום את מה שאנו רוצים, ומה שיש לנו בבית מתמגנט גם לחיי היום יום. יש לנו את המזל שקיבלנו מאלוהים, שנכתב מלמעלה. ויש את המזל העצמי בו אנו צריכים להתאמץ לעשות שינוי. וכאן באה תורת הפאנג שואי לעזור לנו לתקן, לשנות ולהזיז בבית כדי שישתנה גם בחיים. ולא, אין צורך לעבור דירה או לשבור קירות..... אז מה לעשות ?

אחד הכללים החשובים מלמד שאין לישון בקו ישר מול דלת הכניסה לחדר, כדי לא להימצא מול הזרימה האגרסיבית של האנרגיה שנכנסת דרך הדלת. אם זה המצב, יש לתלות בין הדלת והמיטה קריסטל עגול או ספירלה.

רצוי להימנע מריבוי דלתות ומראות המכוונות למיטה בחדר שינה. מצב זה מניע זרימת צ'י חזקה מידי בחדר העלול להפריע לשינה. סדר וטיפוח. ערמות בגדים המפוזרות בכל החדר, תצוגת נעלים על רצפת החדר - מפריעים זרימת צ'י תקינה ונינוחה. קירות ובהם סדקים וטיח מתקלף – מסמלים סדקים ועייפות במערכת הזוגית , מריבות וויכוחים.

חשוב להכניס לחדר השינה תאורה רכה, חמה ונעימה המשרה תחושה של חום הלב ביחסים. מומלץ שגוף התאורה יופנה כלפי מעלה, שהאור יגיע מהתקרה, ולא יכוון ישירות אלינו. יסוד האש יוצר את יסוד האדמה בדרום מערב, אז, זוג נרות דולקים, בפמוטים עשויים מאבן הרוזקוורץ הטבעית מפעילים היטב אזור זה.
כשהמיטה צמודה לקיר, כאילו אמרנו "יש מקום לאדם אחד בלבד" יש להזיז אותה כדי ליצור מקום לבן זוג נוסף. חשוב שכל אחד מבני הזוג יעלה למיטה מהצד שלו.

באזור דרום מערב של חדר השינה הכניסו תמונות או פסלונים של זוגות אוהבים, צילום מיום החתונה, זוג ברבורים או ברווזי מנדרין, זוג יונים- המסמלים אידיליה ונאמנות במערכת היחסים. תלו אמרות אהבה אוניברסליות, סיניות או הלקוחות משיר השירים במסגרת יפה. הניחו זוג ורדים אדומים באגרטל קרמיקה, חשוב להסיר את הקוצים המביאים אנרגיה דוקרנית, או זוג מפרחי הפיאוני שנוכחותם מושכת מחזרים לנשים.
 
אף פעם לא תמונות של אישה לבד או חפצים בודדים. ואם הם קיימים, אז להכניס אלמנטים המייצגים גבריות – ציור של אביר רוכב על סוס במסגרת עור או עץ בגוון חם, ציורים ארוטיים של זוגות, סמלי גבריות, אלמנטים מנומרים וכו.

לא מומלץ לשלב בחדר השינה פינת עבודה העמוסה בספרים, ניירת, מחשב, טלפון . אם קיים מצב כזה, יש ליצור הפרדה באמצעות פרגוד, להסתיר את אזור העבודה.

לאחר שהפעלתם את אזור דרום מערב הכללי לכולם, יש להתייחס לאזור האהבה האישי של כל אחד ע"פ תאריך לידה. כדי למשוך אהבה אל חייכם טוב לישון עם הראש לכיוון הזוגיות האישי שלכם.

חשוב לעשות עבודה ניקיון אנרגטית, לפנות ולנקות מהעבר אהבות נוסטלגיות שהסתיימו, וכן מזכרות, מכתבים ותמונות שעושים לכם צביטה בלב ולהשתמש בהדרכה, בספרות מקצועית , בדמיון מודרך ובעבודה אישית כדי להתחדש ולמשוך לחייכם חוויות חדשות, ואנרגיות של זוגיות ואהבה חדשים.

אחת הדרכים לפתוח ערוצים חדשים וזרימה אנרגטית טובה יותר, היא לדעת להתבונן בעיניים אחרות בביתכם, לזהות את החסימות ולעשות שינויים בחיים.

מאחלת לכם שתמצאו את בן הזוג האמיתי שלכם, ותחוו אהבה וזוגיות נהדרים, אז שיהיה יום אהבה שמח ונפלא ומזל טוב למתחתנים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה