ראשי | נומרולוגיה | נולדו במספר 3

נולדו במספר 3

יום הלידה שלנו אינו נתון לבחירה חופשית: הוא יד הגורל והכוונה מלמעלה. נולדו במספר 3

תורת הנומרולוגיה היא אחת התורות המפותחות והקדומות בעולם, אשר ייחסה ליום הלידה משמעות שבבסיסה קבלת אנרגיית החיים, זו שמלווה אותנו כל ימי חיינו. על משמעות הלידה ביום השלישי של החודש.


ממאפייני המספר 3: רגשנות, יצירתיות, לבביות ושפע של קסם אישי. על משמעות הלידה ביום השלישי של החודש
 
כל אחד מאיתנו מכיל מטען אנרגטי קוסמי רחב. תורת הנומרולוגיה היא אחת התורות המפותחות והקדומות בעולם, אשר ייחסה ליום הלידה משמעות שבבסיסה קבלת אנרגיית החיים, זו שמלווה אותנו כל ימי חיינו.

תורת הנומרולוגיה מתייחסת לאנרגיית המספרים כאשר היא מתייחסת ליחיד, אך גם להקשרי המספרים ולתאריכי הלידה של הורינו, אשר מהווים את ראשית הבריאה שלנו ואחראים על לא מעט מן האנרגיות שנמצאות בנו, יש תפקיד ומשקל.

ידוע כי יום הלידה שלנו אינו נתון לבחירה חופשית: הוא יד הגורל והכוונה מלמעלה. הן כאשר מדובר בלידה טבעית, והן כאשר מדובר בלידה מתוכננת (תופעה מקובלת כיום) כגון לידה קיסרית, ההחלטה המתקבלת הינה צרוף של הכוונות מלמעלה המייצרות שילוב קוסמי לקביעת תאריך הלידה.

יום הלידה הינו הביטוי ל"מתנה" שקיבלנו, העוצמה דרכה אנו רוצים לבטא את עצמנו, ההישגיות והביטוי החברתי שלנו. כמובן שאין להסיק מכך שכל הנולדים ביום מסויים של החודש הינם זהים לחלוטין. יש לצרף למאפיינים השפעות נומורולוגיות רבות נוספות המייצרות את הייחודיות של כל אחד ואחת מאיתנו. יחד עם זאת, השפעת יום הלידה תמיד נשארת, גם אם במשקל ובביטוי שונה אצל כל אחד ואחת.

מאפיינים כלליים:
3 הוא מספר אמוציונלי שיבטא הרבה רגש, יצירתיות והזדהות. הוא יהיה מאוד לבבי, יקסום לאחרים, יתאפיין באישיות נעימה ורב גונית. זהו המספר של הביטוי האישי בפועל. זהו המספר של ללמוד להוציא כלפי חוץ את מה שיש מבפנים. ל-3 צורך עז לחלוק עצמו כל הזמן עם אחרים, לכן חשוב לו מגע קרוב וישיר, וחשוב לו כל הזמן לבטא את המחשבות והרגשות שלו.

בלימודים:
מבחינת לימודים מספר 3 חייב ללמוד תוך דימיון ומחשבה יוצרת, אחרת ישתעמם. הוא מאוד ויזואלי, ואפילו העובדות היבשות לובשות אצלו צורה ציורית.

עבודה וקריירה:
במקום העבודה מספר 3 זורם במחשבה עם המון כריזמה, זקוק להשראה - ולכן זקוק לקהל מאזינים מובחר. הוא איש שיחה מרתק, בעל חוש הומור, בורח מהתמודדויות והחלטות קשות. אינו מספיק אסרטיבי, ולכן יפיקו ממנו את המירב כאשר יתנו לו אפשרויות יצירתיות, אחרת הוא עלול להראות כחסר אכפתיות וכעצלן. הוא משתמש הרבה בדמיון שלו, וצריך להיזהר שלא לערבב בין דמיון למציאות. הוא עלול לשכוח עובדות ולהוסיף פרטים מן הדמיון. לא איכפת לו מסדר, מסגרות, חוקים וכו' - לכן עלול לאחר ולהיות מפוזר. הוא אוהב אנשים ולכן תמיד חייב להיות "אחד מן החברה".

מבחינת קריירה מתאים למספר 3 לעסוק בעבודה המערבת רגש: הוראה, אומנות, עבודה עם ילדים, גננת וכו'. הוא אמנותי ולכן מתאים לו תחום הקוסמטיקה, עיצוב פנים, צילום וגרפיקה - בתנאי שזה לא דורש יותר מדי סבלנות.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום





עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, מיסטיקה, תורת הנומרולוגיה, תורת המספרים, נולדו במספר 3, גילה בויום