ראשי | מיסטיקנים מומלצים | אורנה וידאל

אורנה וידאל

ID: 623924939 EX: 420 אורנה וידאל

קלפים מדברים

לקבלת יעוץ אישי מאורנה וידאל התקשרו בכל שעה: 072-2285434

אורנה וידאל, יועצת ומדריכה רוחנית בכל תחומי החיים, באמצעות מספר שיטות שהעיקרית בהן היא קריאה בקלפי טארוט. היא גם מורה ומעבירה סדנאות בקריאה בקלפים, מטפלת ברייקי, מייעצת בעזרת אבני הרונים וכמו כן מאבחנת ומטפלת בביואורגונומי. את הקריירה שלה בתחום הרוחני, החלה לאחר שגילתה את נפלאות קלפי הטארוט ומאז היא מסייעת לאנשים למצוא את ייעודם, כפי שהיא מצאה את שלה....וידאל גם הופיעה בעשרות תוכניות בטלוויזיה- בין היתר ב "זמן מיסטיקה" ששודרה בערוץ 10.

איך הגעת לעיסוק הנוכחי?
"בשנת 2000 עם לידת בתי השלישית יצאתי לחופשת לידה, רק אז התפניתי לפתוח את חפיסת קלפי הטארוט שקניתי חמש שנים קודם לכן והייתה מונחת כאבן שאין לה הופכין בחדר העבודה שלי. פתחתי את החפיסה, פרשתי את קלפים על השולחן ומיד הרגשתי ש'הגעתי הביתה'. התחלתי ללמוד את הנושא לעומק וככל שהמשכתי, גיליתי עוד ועוד מידע מרתק שמשך אותי בחבלי קסם. מצאתי בתחום זה לא רק עניין רב אלא הבנתי שזה כלי רב עוצמה ושזה בעצם היעוד שלי... במשך הזמן למדתי נושאים נוספים, אותם אני משלבת בעבודתי עד היום."

מה מיוחד בקלפי טארוט?
"קלפים הם אמצעי להעצמה ולפיתוח מודעות אישית. באמצעותם אני יכולה לתת ייעוץ בכל התחומים: זוגיות, קריירה, עבודה ועוד. לכולנו יש בעיות, שאלות ותהיות לגבי החיים, אבל לא תמיד הדרך לפתרון – קלה וברורה. אנשים מחפשים תשובות, רוצים לדעת מה צופן להם העתיד ומה באמת היכולות שלהם, תרים אחרי העוצמה והכוח הפנימי, כדי להגשים את חלומותיהם ושאיפותיהם. את כל זה ניתן להעביר ולהעצים באמצעות קלפי טארוט."

מי האנשים שבאים אלייך לייעוץ?
"מגיעים אלי אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הארץ. אלה הם אנשים שמרגישים שהגיע הזמן לבירור מעמיק ואמיתי של מה שקורה בחיים שלהם. מטופלים מגיעים אלי בעיקר לייעוץ אישי אבל יש גם כאלה שבוחרים לקבל ייעוץ טלפוני. שתי הדרכים יעילות, אם כי כמובן יש עדיפות למפגש בארבע עיניים. אני נותנת ייעוץ מעמיק של כשעה וחצי בו אני עושה פריסות של הקלפים ומשלבת בתהליך גם אלמנטים של נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה ומיתולוגיות סקנדינביות וממצריים העתיקה. התמונה המתקבלת מדויקת מאוד ולמעשה פורשת בפני את כל חייו של המטופל, בין אם מדובר על עבר, ההווה או העתיד, הפוטנציאל והדרך לשינוי ושיפור."

מה מקור הקלפים, מה הסוד הטמון בתמונות ובסמלים שלהם וכמה הם מדויקים?
"ישנן דעות שונות לגבי מקורם. יש טוענים שהגיעו ממצריים העתיקה, אולם הידע הזה נעלם בזמנו והגיח שוב למודעות האנושית בימי הביניים. הסברה היא שהצוענים גילו אותם מחדש ושימרו את הידע העתיק.... (חיזוק לדעה זאת נעוץ בעובדה שבאנגלית השם "ג'יפסי"  gypsy  הוא מאותו שורש כמו השם Egyptian מצרי) שיטת הקריאה בקלפים חזרה להיות נפוצה יותר במאות ה 18 וה 19 באירופה ואילו בעידן המודרני מקובל להשתמש בקלפים אלה לניבוי העתיד ופיתוח מודעות אישית. כמובן שהעתיד של כל אדם תלוי בעיקר בו עצמו, ההתנהלות בחיים, דפוסי התנהגות והחלטות לגבי ביצוע וכאן לקלפים יש תפקיד חשוב.

איך זה עובד?
על גבי הקלפים יש תמונות וסמלים רבים. ההנחה היא שכל אדם מושך קלפים מסוימים המתאימים לאנרגיות שלו ולכן ניתן לדלות מתוכם פרטים רבים ולפרש מתוכם את תמונת חייו. יש אנשים שבאים ומספרים מה קורה להם ומה הקושי שלהם ויש כאלה- שלא. בכל מקרה, אני עושה מספר פריסות וכך ניתן למצוא את כל המידע הנדרש בקלפים המופיעים: גם על פי כל קלף בנפרד וגם לפי הסינתזה של כל הקלפים ביחד. רמת הדיוק בקריאה גבוהה מאוד ואני, כמו האדם שיושב מולי, מתפעלים כל פעם מחדש."

איך ניתן להניע בן אדם מבוגר לשנות את דרכיו תוך מפגש אחד?
"תלוי מה קורה באותו מפגש ותלוי במקרה הספציפי. לעיתים נדרש מפגש אחד ממוקד כדי 'להפיל אסימון'......צריך המון רגישות, יכולת הכלה וכישרון הקשבה מעמיקה. אני לוקחת בחשבון שמגיעים אליי אנשים בשעת מצוקה ופותחים בפניי את ליבם ונפשם, מספרים לי את הסודות הכי כמוסים שלהם ומבקשים את עזרתי. אני מאוד מזדהה עם הדברים הנאמרים ולא פעם מוצאת את עצמי בוכה יחד עם המטופל ששופך בפני את נטל החיים הכבד שלו.... הייחוד שלי הוא בזה שיש לי בנוסף ל'כלי העבודה' שלי גם אינטואיציה חזקה מאוד וידע נרחב. אני לא רק אומרת לאנשים מה אני רואה אלא מחזקת אותם ומכוונת אותם איך להמשיך מנקודת המפגש שלנו. כמו באימון אישי, העובדות עצמן הן רק תחילת הדרך. ההמשך הוא מה שחשוב. כלומר, המטרה שלי היא להעביר למטופל את הפוטנציאל הגלום בו ולהדגיש את הכוחות הפנימיים שהוא יכול לגייס לטובת השינוי הרצוי. במקרים שיש צורך אני גם מכוונת וממליצה על פניה לאנשי מקצוע שיכולים לסייע בטיפול. אני מבינה את גודל האחריות שמוטל עלי ולכן אני לא מהססת כשאני מרגישה שיש צורך להמליץ על טיפול נוסף. לעשות שינוי בחיים זה תהליך ולעיתים קרובות דרוש לזה זמן נוסף."

יש מטופלים שבאים יותר מפעם אחת?
"בעיקרון יש כאלה שחוזרים פעם פעמיים בשנה באופן קבוע, אבל אני מקפידה לא ליצור תלות בי כי אני לא פסיכולוגית ולא מתיימרת לקבוע גורלות. אני משתמשת בכל הכלים שעומדים לרשותי, בין אם זה רייקי (למדתי את הנושא והגעתי לדרגת מאסטר), אבחון וטיפול בביואורגונומי (שיטה המתבצעת על ידי עפעוף ומיועדת לאתר חסימות אנרגטיות בגופי האנרגיה שמקיפים את גוף האדם), אבני הרונים ושימוש במטוטלת. הכל כדי לסייע לאנשים למצוא את היעוד שלהם בחיים ולהגשים את עצמם."

והכי חשוב לזכור תמיד: מכל מצב יש מוצא! נוכל להצליח אם לא ניתן לפחדים למנוע מאיתנו לחיות את החיים במלואם!

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285434
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

ליצירת קשר עם אורנה וידאל לחץ/י כאן

רוצים לשוחח עם מיסטיקנים בכירים בשיחה אישית? היכנסו לכאן!


מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מאורנה וידאל התקשרו בכל שעה: 072-2285434




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה