ראשי | מיסטיקנים מומלצים | שלומי משולם

שלומי משולם

ID: 6027252360 EX: 346 שלומי משולם

פירמידת האור של שלומי משולם

לקבלת יעוץ אישי משלומי משולם התקשרו בכל שעה: 072-2285479

שלומי משולם מגדיר את עצמו כמטפל ויועץ רוחני רב-תחומי ומתקשר עם הממלכות הגבוהות, משלב בטיפוליו "פירמידת אור" לאיזון, וריפוי אנרגטי בשילוב הילינג וקריסטלים, פותח צ'אקרות וחסימות, קורא בקלפים, מטהר אנרגיות שליליות וגם מנחה סדנאות ומקיים ערבי מיסטיקה ברחבי הארץ.

משולם, מתקשר והילר, החל את עיסוקו בעולם הרוחני לפני כשבע שנים, אחרי זמן רב ששירת בצבא קבע. "הכל התחיל כאשר ביום הולדתי ה 30 אשתי קנתה לי מספר גבישי קריסטלים. מאותו יום, הרגשתי שאני נמשך לאבנים המיוחדות האלה, בחבלי קסם והתחלתי לאסוף באובססיביות כל חומר שיכולתי למצוא על הנושא. כשהרגשתי שלמדתי מספיק, התחלתי לטפל בחברים ובני משפחה באמצעות האבנים והגעתי לתוצאות טובות. ואז, קרה משהו מוזר שהפחיד אותי בהתחלה אבל היום אני יודע שזה היווה את טקס הכניסה שלי עמוק אל תוך עולם הרוח והמיסטיקה. אחרי שחזרתי מטקס הלוויה של דוד שלי, הביתה, פתאום ראיתי את דמותו לפני...... נבהלתי מאוד אבל הוא הרגיע אותי ואמר לי שיש לו כמה מסרים בשבילי....מאוחר יותר הבנתי שהוא השתמש בי כדי להעביר הודעות אישיות לבני המשפחה שלו, כי רק הם הבינו את המשמעות של הדברים שדקלמתי להם, בלי להבין שום דבר. זאת הייתה תקופה לא קלה. חשבתי שאני משתגע שהרי לא יכול להיות שאדם שפוי רואה רוחות רפאים, אבל מלבד החששות הכבדים, גם הייתי מאוד סקרן להבין מה קורה לי. הלכתי לכמה מתקשרים כדי להבין מה משמעות האירוע המוזר הזה ולבסוף- התברר לי שנבחרתי להיות מתקשר ויעודי הוא להעביר מסרים ולכוון אנשים בשעת צרה, להעביר את הידע שלי הלאה ולתת תקווה ואור לאלה שנקלעו למשבר."

מה בדיוק אתה עושה ואיך אתה יכול לעזור לאנשים?
"אנשים מתקשרים אלי מכל רחבי הארץ והעולם ואני מעביר להם מסרים חשובים. הם שואלים שאלות לגבי כל מה שקורה להם בחיים החל מזוגיות, מצב כלכלי ועבודה, בריאות וכו'. הפרטים הנחוצים לי הם: שם, תאריך לידה ושם האם. אלה פותחים אצלי צינור דרכו עובר אלי המידע הדרוש. אני גם עושה שחזור גלגולים למטרות של טיפול בחרדות, פחדים או חסימות בחיים. בנוסף לכך, אני עוסק בריפוי מרחוק, פתיחה בקלפים והנחיה לגבי בחירות בחיים."

איך אתה משפיע על אדם לבצע שינוי בעקבות שיחת טלפון אחת?
"הקסם קורה במהלך השיחה. הרי אני לא מכיר את הפונה אליי אלא רק מבקש כמה פרטים התחלתיים... ואז, אני מתקשר עבורו ורואה את כל מה שקרה וקורה לו בחיים, ממש כמו בסרט....אני מתחיל לספר לו את סיפור חייו, על פי המידע שזורם אלי באמצעות תמונות, תחושות ולחישות. כשאנשים שומעים כל כך הרבה פרטים נכונים ומדויקים על עצמם מפיו של אדם זר, הם מבינים שיש כאן תופעה שראוי לשים אליה לב. הסקרנות והאמון גורמים להם להיפתח ולהקשיב. לעולם איני אומר לאנשים מה עליהם לעשות, כי אני לא מתיימר להיות סמכות עליונה בחיים של בני אדם אחרים, אבל אני ממליץ איך כדאי לנהוג לשם השגת המטרות שהם עצמם מצהירים כשאיפה ורצון עז. זאת אחריות גדולה מאוד ולכן אני תמיד מאוד נזהר במה שאני אומר ומקפיד לדייק,....למשל היה מקרה של בני זוג שפנו אליי בטענה שיש להם 'בעיות תקשורת' קשות, שהם ממש לא מסתדרים ואפילו חשבו על גירושין. בבדיקה שעשיתי ראיתי שדווקא כן יש ביניהם התאמה והמלצתי להם לקיים שיחה פתוחה 'אחרונה' ומכרעת, בעזרת גורם שלישי. הם שמעו לעצתי ובשיחה התברר שבעצם הם לא באמת רצו לוותר אחד על השני ושאפשר בהחלט לגשר על הפערים שהיו ביניהם. במקרה אחר, פנתה אלי אישה מהמגזר החרדי שסיפרה על בעל שמתעלל בה רגשית ואינו נותן לה מספיק כסף לכלכלת הבית. האישה סיפרה בקול חנוק שהיא והילדים חיים כמו עניים מרודים בגלל קמצנותו של הבעל וגירושין היא לא אופציה מעשית בגלל שזה לא מקובל בחברה בה היא חיה. במהלך הייעוץ הבהרתי לה שאין סיכוי שהבעל ישתנה ואם היא באמת רוצה לשנות את חייה לטובה, יהיה עליה לבצע מהלך דרסטי, בו- היא צפויה להצליח ובגדול. המסרים שקיבלה ממני חיזקו אותה ולמרות הקושי הגדול היא דרשה וקיבלה - גט. לאחר תקופה מסוימת התקשרה אלי ודיווחה שהיא עובדת ומפרנסת את ילדיה בכבוד ושהיא מרגישה מאושרת."

במה אתה יכול לסייע באמצעות שחזור גלגולים?
"זה טיפול שאני מבצע רק בקליניקה שלי. אני מסביר למטופל מה יקרה ושבעצם אני אכניס אותו למצב של מדיטציה עמוקה- תחושת הרפיה מיוחדת במהלכה הוא נע אחורה בזמן ומגיע לראיה של הגלגולים הקודמים שלו. אני מכוון את האדם לסיטואציה שיצרה אצלו בעיה מסוימת (למשל פחד מנפילה מגובה רב) ומעביר אותו חוויה מתקנת. כך למשל, אם אדם מגיע לנקודה בה הוא רואה את עצמו נופל ומתרסק, אני מבקש מנו לדמיין את עצמו נופל על מזרון רך או ניצל ברגע האחרון בדרך אחרת. במהלך מספר טיפולים אני יכול לשחרר אנשים מפחדים וחרדות שמלווים אותם זמן רב."

וכיצד מתבצע ריפוי שאתה עושה בקריסטלים?
"אני לא יכול לספק הסבר מדעי או פיסיקלי, אני רק יודע שזה עובד בהצלחה מרובה. ההסבר היחידי שאני יכול להעלות על הדעת היא העובדה שבני האדם משתמשים רק בכ 10% מהפוטנציאל של המוח שלנו. אני מאמין שניתנה לי הזכות להשתמש בכוחות שיש לכולנו אבל אצלי- התפתחו קצת יותר. היה לי מקרה שבחור צעיר נפל במדרגות ולא היה יכול לזוז במשך חודשים. אף טיפול רפואי לא הועיל לו וכאקט של ייאוש אימו התקשרה אלי וביקשה שאבוא לנסות לעזור לו. הגעתי לשם והתחברתי למדריך הרוחני שלי, השתמשתי בקריסטלים והתפללתי עבורו. באותו לילה, התקשרה האימא בשעה אחת לפנות בוקר וצעקה לי בטלפון בהתרגשות רבה שהוא קם..... אמו ובני המשפחה כולה היו המומים ואני הייתי מאושר שיכולתי לעזור."

מי המדריך הרוחני שלך שמסייע לך לטפל באחרים?
"המדריך שלי הוא ישות אור שנקראת סת שחי בתקופת אטלנטיס העתיקה. האמונה שלי שגם אני חייתי שם סמוך אליו ואולי בשל כך נבחרתי על ידו, בגלגול הזה, לעזור לאנשים אחרים."

מה זה בדיוק ישות אור?
"אני מאמין שכאשר אנשים מתים, נשמתם מתגלגלת ונכנסת לגופו של בן תמותה אחר כדי להשלים את השיעורים שנועדו לה..... כשהמעגל הושלם, הנשמות הופכות לישויות אור שמדריכות את אלה שעדיין חיים על פני האדמה. ישנם גם מלאכים אנושיים- אלה הם בני אדם שתמיד נכונים ומוכנים לעזור לאחרים".

שלומי, תן לנו משפט סיכום שלך לראיון:
אני אומר שהדבר החשוב ביותר הוא "כשהתלמיד מוכן.... המורה מגיע" ! אם את/ה מרגישים שאתם מוכנים .... צרו איתי קשר ואוכל לעזור לכם בכל תחום ובכל נושא ואחשוף אתכם לפתרון שיוביל לעתיד נכון יותר.

באהבה!

על שלומי משולם לחץ/י כאן.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285479
רוצים לשוחח עם שלומי משולם ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית? היכנסו לכאן!
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי משלומי משולם התקשרו בכל שעה: 072-2285479




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה