ראשי | מטפלים מומלצים | רומן אברמוב

רומן אברמוב

ID: 6017504473 EX: 395 רומן אברמוב

ים של ידע, אוקיינוס של אהבה

לקבלת יעוץ אישי מרומן אברמוב התקשרו בכל שעה: 072-2285447

"מזה עשרים וחמש שנים, רומן אברמוב, מטפל הוליסטי ובעל קליניקה בהרצליה, עוסק בטיפול באנשים. כ'סטודנט נצחי' השואף להרחיב את ידיעותיו ולשכלל את שיטות עבודתו למען המטופלים שלו, הוא זוקף לזכותו חמש עשרה(!) שנות לימוד בתחום הרפואה טבעית. הוא דוקטור לנטורופתיה, מרפא בדיקור סיני, עוסק בשיאצו ופסיכותרפיה גופנית ויועץ לתזונה בריאה..

מהי שיטת הטיפול שלך?
השיטה שלי מבוססת על שילוב של רפואה סינית ושיאצו -ככלים לאבחון וטיפול ברמה הפיזית והאנרגתית, בשילוב עם פסיכותרפיה גופנית- המאפשרת לי להבין את המצב הנפשי-ריגשי בו מצוי המטופל. כך למעשה מתקבלת תמונה שלמה,שהרי אי אפשר להפריד בין יחסי הגומלין גוף-נפש.

יש תחום שאתה מתמחה בו?
"אני מתמחה בעיקר בתחום האורתופדיה, כאב ופריון. במשך שנות עבודתי הגיעו אליי נשים רבות מאוד שלא הצליחו להיכנס להריון, למרות כל מיני טיפולים שעברו במשך שנים. הייתה לי מטופלת שעברה במשך ארבע שנים טיפולי פוריות, כולל עשרים ושלוש הזרעות  מלאכותיות, אין ספור זריקות וטיפולים מכל הסוגים והמינים – ללא תוצאה חיובית. טיפלתי בה אחת לשבוע במשך שלושה חודשים וכיום היא אימא גאה ומאושרת וגם נהנית מזוגיות טובה יותר עם בעלה. בדיעבד, מספר שנים אחרי הלידה, התגלה אצלה גידול ברחם והיא נאלצה לעבור כריתה. התברר שהטיפול אצלי היה 'חלון הזדמנויות' שאילולא נוצל, לא הייתה לעולם מצליחה להפוך להיות אימא... לדעתי ומניסיוני, מרבית בעיות הפריון שאין להן הסבר 'ביולוגי' נפתרות אחרי שמאזנים את המצב הרגשי ומורידים את רמת המתח של האישה".

איך בדיוק זה קורה?
"זה תהליך אינדיווידואלי שכולל טיפולים גם ביום הביוץ. ההקפדה על התזמון חיונית כיוון שהוא נועד להרפות את הגוף ולחזק אותו מצד אחד ולשחרר את הפחדים והחששות הרגשיים – מצד שני. אז כמובן הסיכוי להריון עולה פי כמה וכמה. כנ"ל לגבי אנשים שסובלים למשל מהתקפי חרדות. זאת תופעה רווחת למדי שגורמת לאדם להרגיש מותש וללא כוחות והוא נכנס למעגל קסמים שלילי בו אין לו יכולת להתמודד עם החיים ואפילו משימות יומיומיות פשוטות. על ידי עבודה של חיזוק הגוף והרגעת הנפש, אפשר בתהליך הדרגתי לפתור את הבעיה לחלוטין".

אתה יכול לעזור גם במקרים של מטופלים שצורכים תרופות פסיכיאטריות?
"כן. הייתה אצלי בטיפול בחורה צעירה שאובחנה כסובלת מהפרעות חרדה וטופלה בתרופות הרגעה. אחרי תהליך של מספר חודשים השתקמה לחלוטין, התחתנה והיום היא נשואה באושר ואימא לילדים".

מה לגבי בעיות אורתופדיות נפוצות כמו כאבי גב למיניהם? יש פתרון הולם או אפשר רק להקל?
"כאבי גב הם בעיה נפוצה מאוד שניתן לפתור אותה לחלוטין. כאשר אנשים מבינים את המשמעות ומגיעים למודעות והבנה של מקור בעייתם, בשילוב של דיקור ושיאצו – הם מחלימים".

מה לדעתך סוד ההצלחה שלך?
"הטיפול שלי רחב, הניסיון שלי רב ואני עובד בשילוב של מספר שיטות כולל הדרכה ויעוץ לשינוי אורח חיים ותזונה. כאשר עובדים באופן מקצועי, אחראי והדרגתי, מקשיבים לקצב של המטופל, מחזקים אותו ו'מקלפים' קליפה אחרי קליפה בתהליך הוליסטי גופני - נפשי, אפשר להגיע לתוצאות מדהימות. במסגרת מערך טיפולי, אני יוצא עם המטופל למסע מרתק וממושך (בהתאם לצורך) ואחרי שהמצב מתייצב, אפשר לדלל את תכיפות הטיפולים ולהגיע רק מידי פעם לחיזוק הגוף ומניעת מחלות עתידיות. יש לי כל מיני מטופלים בין היתר גם בני שמונים ותשעים ומצד שני - יש גם תינוקות בני ימים ספורים. לכל אדם אני מתאים את הטיפול המתאים לו ביותר מתוך מטרה להגיע לשיפור משמעותי במינימום זמן".

תחילת דרכו בתחום הרפואה ההוליסטית הייתה בסוף שנות השמונים, כאשר התחום עדיין היה בחיתוליו בישראל.
"למדתי רפואה סינית ושיאצו במשך 6 שנים מכללת "מדיסין. במהלך הלימודים נסעתי להשתלמות בסין, שם הבנתי כמה התחום הזה רחב והחלטתי שאני רוצה ללמוד ולהתמקצע עוד. כשחזרתי לארץ, נרשמתי למכללת 'מהות' שם למדתי רפואה הוליסטית ורפלקסולוגיה במשך שלוש שנים נוספות. במקביל גם התחלתי ללמד ולעבוד. למרות הידע הרב שצברתי, במהלך עבודתי, הרגשתי שחסרים לי נדבכים נוספים ולכן... נרשמתי וסיימתי תואר דוקטור לנטורופתיה ב"זן-בר" המכללה לטבעונות. בהמשך, עבדתי במסגרת שירותי בריאות 'מכב"י' במשך מספר שנים ובמקביל התחלתי ללמד בארץ ובחו"ל סדנאות שיאצו ומודעות. אחרי שנים רבות של עבודה, לפני כשבע שנים, נתקלתי בתחום חדש יחסית, שנקרא פסיכותרפיה גופנית. הרצאת מבוא בבית הספר 'רידמן' 'שכנעה' אותי להירשם ללימודים של עוד חמש שנים, שהסתיימו לפני כשנתיים. כיום - אני בעל מרכז לרפואה טבעית בהרצליה".

עושה רושם שלסקרנות המקצועית שלך אין גבול. כמה צריך ללמוד?
"אני מאוד אוהב את עבודתי ואת תחום הרפואה המשלימה. כאדם בעל סקרנות בלתי נלאית לידע בתחום זה, אני מוצא עניין בלימודים של שיטות שונות שאת כולן אני משלב בטיפולים למען רווחת המטופלים ועל מנת שאוכל להציע מגוון פתרונות לכל הבעיות בהן אני נתקל בקליניקה".

מה מייחד את שיטת העבודה שלך?
"השילוב של הידע והניסיון המצטבר, כמו גם האהבה הרבה והאתגר שאני רואה בעבודתי. למשל, תחום הפסיכותרפיה הגופנית, פתח בפני עולם נוסף ומרתק המשלים את עבודתי, למרות כל הידע שכבר עמד לרשותי. מה מיוחד בשיטה? התחום הזה עוסק בהבנת הצד הפסיכולוגי והשפעתו על הבריאות של הגוף האנושי. כאשר אנשים אומרים שלמישהו יש מחלה 'פסיכוסומטית', מבחינתי, זה מושג הרבה יותר עמוק ממה שמקובל לחשוב. המתחים של הנפש והרגשות משפיעים על הגוף במידה רבה ביותר וללא מודעות מצד המטופל ושינוי הכרחי באורח החיים, הטיפולים הסטנדרטיים לא ישנו הרבה".

אתה באמת מאמין שאפשר לחיות בלי מתח ודאגות? איך זה ייתכן?
"אני תמיד אומר ש'דאגה אינה פותרת בעיות! רק מעשים יכולים לעשות את השינוי האמתי!' כל אותם רגשות כמו כעס, מתח ודאגנות יתר, גורמים לאדם לבזבוז משווע של אנרגיות. בטיפול נכון ומעמיק צריך ואפשר לשנות דברים באופן מעשי כדי להציע פתרון מתמשך. בעבודת הדוקטורט שלי כתבתי ש'כל המאיר נפש אחת כאילו האיר עולם שלם' (בהשאלה מהפתגם: כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם שלם)... זה המוטו שלי בחיים וגם בטיפולים. אני מסוגל לעזור לאנשים לשנות צורת חשיבה ואורח חיים על מנת שירגישו בריאים ושמחים יותר. איך אני עושה את זה? בשילוב של כל שיטות העבודה שלמדתי: דיקור סיני, שיאצו, יעוץ לאורח חיים וכאמור - פסיכותרפיה גופנית. אני לא רק מפעיל את הגוף של המטופל ומאזן את על המערכות אלא גם מכוון אותו לחיות באופן מיטבי".

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רומן אברמוב לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
אן חייגו עכשיו:  072-2285447
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מרומן אברמוב התקשרו בכל שעה: 072-2285447




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה