ראשי | מטפלים מומלצים | בטינה ססמסקי

בטינה ססמסקי

ID: 6302425517 EX: 320 בטינה ססמסקי

טבעי להיות בריא

לקבלת יעוץ אישי מבטינה ססמסקי התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 320

"המזון שאנו אוכלים הופך אותנו למה שאנחנו" – כך גורסת הנטורופתית וההרבליסטית קלינית -בטינה ססמסקי, בעלת שתי קליניקות במכבים ובמודיעין. התאמת אורח חיים נכון לאדם, יכול לא רק להקל על סימפטומים מעיקים אלא גם לרפא מחלות! אז לפני שאתם רצים למקרר לשלוף 'משהו טעים' להתנחם בו - תשאלו את בטינה!

אלו שיטות נוספות את משלבת מלבד הנטורופתיה?
נטורופתיה היא רפואה טבעית שכוללת לתוכה כמה אמצעי טיפול, כמו תזונה טבעית ופונקציונלית, רפואת צמחים (הרבליזם), אורטומולקולריה (טיפול בתוספי תזונה), פרחי באך וטיפולי מגע כמו רפלקסולוגיה. בתוך "ארגז הכלים" של הנטורופתיה ישנם גם מטפלים שלמדו ומשלבים את האירדיולוגיה ככלי אבחוני, כמו במקרה שלי. בנוסף לנטורופתיה, אני משלבת בטיפול שלי שיטת טיפול נוספת, האומוטוקסיקולוגיה, שהיא בעצם ההומיאופתיה המודרנית, והטיפול נעשה באמצעות מתן תכשירים הומיאופתיים ייחודיים בשילובים המותאמים למטופל במטרה לטפל גם בסימפטומים וגם בשורש של המחלה".

יש מזונות שהיית ממליצה להימנע מהם באופן גורף?
"מזונות מן החי, בשר אדום ומוצרי חלב אינם מומלצים לאכילה לרוב האנשים, אלו הם מזונות שבבירור יתרונותיהם פחותים מחסרונותיהם. אומנם כל אדם נבדק באופן אישי ויש יוצאים מן הכלל, ישנו אחוז גבוה באוכלוסייה – אשר חלב ומוצריו גורמים לאלרגיה מובהקת. החלב של היום שונה מאוד מהחלב של פעם כי גידול הפרות שונה, התוספים והתרופות שמכניסים לתוכו – הם חומרים כימיים עם תופעות לוואי וכו'. ישנם אנשים שלא מגיעים לרמה של אלרגיה אלא מגלים 'רק' אי סבילות לחומר. במקרים כאלה, האדם ירגיש רע (בלי לדעת בדיוק למה) ועלול לסבול במשך הזמן מהתפרצות מחלות ובעיות שונות. כיום יודעים כבר שיש כמאה מחלות אוטו- אימיוניות, שמתוכם שלושים ושלוש מיוחסות לשימוש בחלב ומוצריו. בין היתר מונים ברשימה זאת: סרטן השד והפרוסטטה, סוכרת, בעיות בבלוטת התריס, מחלות מעי דלקתיות ועוד..."

מה לגבי סידן? במשך שנים חינכו אותנו שהחלב הוא המקור העשיר והחיוני ביותר. לא?
"החלב אכן מכיל סידן בכמות גדולה אולם השאלה מה הוא מכיל חוץ מזה והאם הסידן אכן נקלט בגוף האדם. ידוע שבחלב יש כמות ניכרת של זרחן שמפריע לקליטת הסידן, שומן רווי והורמוני גדילה שמיועדים לעגל להעלות במשקל כמו כן נותנים הורמונים הגורמים להפיק כמויות מוגברות של תוצרת. למוצרי חלב למיניהם, מוסיפים עוד חומרים שונים כדי להשביח את טעמם וכתוצאה מכך ערכם התזונתי נחות וכאמור, במרבית המקרים – מזיק".

אז מה נשאר לנו לאכול?
"אוכל טבעי ובריא בעל איכויות מזינות ומרפאות! בארץ יש מבחר עצום של פירות, ירקות, קטניות ודגנים בריאים ומהם ניתן להרכיב ארוחות טעימות מאוד. הטיפול שלי כולל הדרכה צמודה ולא רק רשימה של מאכלים... כאשר אדם מגיע לקליניקה, הוא עובר תשאול מעמיק לגבי הסימפטומים וההיסטוריה הרפואית שלו וכן בדיקה אירידיאולוגית בקשתית העין. על ידי הצלבת כל הנתונים המתקבלים, ניתן לקבוע במדויק מה עליו לאכול כדי להבריא את גופו ונפשו. ביחד מרכיבים תפריט 'ידידותי' והגיוני שניתן לעמוד בו בלי להישאר רעב. אני מאמינה שאדם שחש רעב, לא יתמיד בצורת אכילה ובאורח חיים בריא! לכן, אני מלמדת אנשים, צעד אחרי צעד, מה ואיך צריך לאכול. למרות הידע הרב הזמין לציבור, יש בלבול רב בתחום וחייבים לעשות התאמה אישית. בנוסף לכך, אני נותנת לכל מטופל מתכונים והמלצות מעשיות על מנת להקל עליו לאמץ צורת חיים נכונה יותר. כבר היו לי מקרים בהם הלכתי עם מטופלים לסופר מרקט כדי להציג בפניהם מוצרים שלא הכירו ואחרי שהחלו לצרוך אותם בקביעות, שינו את איכות החיים שלהם ללא היכר".

סוד ההצלחה למי שרוצה לחיות לאורך שנים בבריאות מלאה הוא אבחון מדויק וטיפול מתאים שנקבע על ידי איש מקצוע, שבעזרתם ניתן לשנות מצבי חולי שונים בדרך הטבע.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על בטינה ססמסקי לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 320
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מבטינה ססמסקי התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 320




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה