שרה חמו

ID: 6005655238 EX: 396 שרה חמו

שביל הזהב לריפוי טבעי

לקבלת יעוץ אישי משרה חמו התקשרו בכל שעה: 072-2285916

אחרי שני טיפולי כימותרפיה, עקב גילוי גידול סרטני ממאיר ומפושט, החליטה שרה חמו שזה מספיק לה... היא פנתה לחפש חלופה טבעית למצבה הקשה, עם מעט מאוד ציפיות. היום, לאחר שלושים ושלוש שנים, היא מטפלת בשיטה ייחודית בחולי סרטן ובאנשים הסובלים ממחלות כרוניות.

פשוט בריאות
שרה חמו, מנהלת אורח חיים פשוט, טבעי ובריא. הידע הרב שצברה המהלך השנים כמו גם ניסיונה האישי, מעניקים לה ייחודיות. כמי שמטפלת באנשים הסובלים ממגוון מחלות כולל חולי סרטן, שרה אינה מבטיחה למטופליה 'ריפוי פלאי' אלא מעודדת אותם לחיות נכון. "יש אנשים שחושבים שאורח חיים בריא הוא תרופה לסרטן. זה כמובן לא נכון. למעשה, צורת החיים שאני מציעה מטרתה למנוע מחלות ולעזור בריפוי בעיות בריאות שונות, שגם אם אינן ברמת סיכון גבוהה, הן ממררות ומקצרות את החיים. המטרה שלי בטיפול באנשים היא לתת להם אפשרות להבריא את גופם באמצעות התנהלות נכונה".

איך הגעת לזה? איך ריפאת את עצמך?
"בגיל שלושים וארבע, סבלתי מזיהום מקומי בשן. הבעיה לא נפתרה במשך זמן רב ואני טופלתי באנטיביוטיקה, שוב ושוב. לדעתי, זה היה הקש ששבר את גב הגמל... הנטייה כפי הנראה הייתה שם, אבל החלשת המערכת החיסונית גרמה בסופו של דבר לפריצת המחלה הקשה. בלוטת הלימפה מתחת ללסת שלי, התקשתה ונשלחתי לבדיקה. מאחר ולא הצליחו למצוא מה הבעיה, עברתי ניתוח שבו הוצאה הבלוטה. בביופסיה התברר שאני סובלת ממחלת נון הודג'קין – סוג קטלני של סרטן דם. בהמשך הבדיקות גילו אצלי גרורות בכבד והתעבות בצומת הלימפה בבטן. הרופאים היו פסימיים כיוון שסיכויי ההחלמה מהמחלה אפסיים והצפי להישרדות הוא חמש שנים לכל היותר. נשלחתי לעשות סדרת טיפולי כימותרפיה אך התייאשתי מהר מאוד בגלל תופעות הלוואי הקשות... הבנתי שאין הרבה סיכויים לשרוד את המחלה והחלטתי שלא אעבור טיפולים ואסבול בשארית הזמן שנותר לי לחיות. חשבתי שעדיף לחיות באופן 'רגיל' בלי הסבל הכרוך בטיפולים וקיבלתי את המצב. למזלי, אני אדם שלא 'שומר סודות' ולכן לא היססתי לספר לאנשים ששאלו לשלומי, מה קורה איתי. אחרי מספר הפניות למטפלים שונים העוסקים ברפואה משלימה, הגעתי למישהו שהציע לי לנסות את שיטת קינגסטון. מאחר ולא היה לי מה להפסיד, החלטתי לנסות. זאת הייתה שיטה פשוטה, טבעית והגיונית, וחשבתי שאולי זה יכול להועיל. הרבה ציפיות ואשליות לא היו לי כי מצבי היה חמור וגם המטפל - לא הבטיח לי שום דבר. כך עברה חצי שנה. התחלתי להרגיש הרבה יותר טוב, שמחת החיים והתקווה חזרו אלי ובמקביל – מצבי הנפשי והכללי השתפרו עד כדי כך שהחלטתי שאני רוצה ללדת עוד תינוק. המטפל שלי לא המליץ על היריון נוסף במצבי והציע לחכות. אחרי שנה, נכנסתי להיריון ואחרי תשעה חודשים ילדתי בן בלידה טבעית, בבית, עם מיילדת. אחרי מספר שעות, בארבע לפנות בוקר 'נזכרתי' שצריך לחלוב את העז שגידלתי בחצר... קמתי ויצאתי לבצע את המשימה, ללא מחשבה נוספת. רק בדיעבד, קלטתי עד כמה שונה מצבי הנוכחי, ממה שהיה בלידות הקודמות. הגוף שלי התחזק בעקבות התהליך שעברתי וכך יכולתי לחזור לתפקד רגיל תוך מספר שעות אחרי הלידה".

איך הגעת לטיפול באנשים אחרים?
"בעקבות ההחלמה שלי, הרגשתי שמצאתי את הדרך הנכונה לחיות ושאני יכולה לעזור לאנשים חולים. נקטתי פעולה במספר תחומים: פתחתי "בית מרפא" באשקלון, שהיה מקום לטיפול בחולים בשיטות טבעיות. מאוחר יותר, עם המעבר לביתי בירושלים – העתקי את פעילות הקליניקה לשם וכיום - אני מטפלת באנשים שמגיעים אלי מכל קצוות הארץ. כתבתי ספר בשם "שביל הזהב לריפוי טבעי". (אחרי כמה שנים, הבת שלי הוציאה ספר בישול שתומך בשיטה ונקרא "ספר הבישול הטבעי".) לאחרונה הוצאתי ספר נוסף בשיתוף עם שלושה רופאים הנקרא "אבחון יתר- איך הופכים אנשים בריאים לחולים".

למה את מתכוונת?
"אני מעריכה את תחום הרפואה ומאמינה שתרומתה גדולה מאוד. עם זאת, אני חושבת שאנשים שרוצים להיות בריאים, אינם יכולים לנהל אורח חיים לא אחראי כלפי עצמם ולזלזל בבריאותם. מי שרוצה בריאות צריך לשמור על כללים מסוימים שתומכים בזה כדי ליצור תנאים אופטימאליים ולתת לגופם הזדמנות לרפא את עצמו".

מה למשל?
"הטיפול האישי כולל המלצות מותאמות אישית אולם הבסיס הוא לישון שמונה שעות בלילה, לקום מוקדם בבוקר ולעשות פעילות גופנית, לאכול נכון ולחיות מתוך שמחה".

על עובדות וניסים רפואיים
שרה חמו ריפאה את עצמה ממחלת הסרטן בה לקתה לפני למעלה משלושים שנה, באמצעות שיטת קינגסטון. השיטה המתבססת על מודעות ואחריות אישית לבריאותנו, הינה פשוטה ועשויה להועיל לכל אדם שרוצה לשפר את בריאותו. ייעוץ אישי שיכוון אתכם ליצירת תנאים אופטימאליים לריפוי עצמי (ברובד הפיזי, הרגשי והמנטלי), יסלול גם עבורכם את הדרך לבריאות מלאה!

ליצירת קשר פרטים נוספים על שרה חמו לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או  072-2285916
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי משרה חמו התקשרו בכל שעה: 072-2285916




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה