ראשי | מטפלים מומלצים | אורית מרדכי

אורית מרדכי

ID: 6023995673 EX: 456 אורית מרדכי

המסע של אורית אל האור

לקבלת יעוץ אישי מאורית מרדכי התקשרו בכל שעה: 072-2285847

בגיל ארבעים נפתח לאורית מרדכי מחיפה צוהר לחיים חדשים. כמו הפתגם הידוע "אין הנחתום מעיד על עיסתו" כך היא מספרת על עצמה בצניעות נדירה ומגדירה את החזון שלה כרצון כנה ואמתי לסייע לבני אדם לעבור שינויים, שגם כאשר הם כאובים וכואבים הם מהווים בסיס לצמיחה אישית.

"גיל ארבעים, שמייחסים לו בדרך כלל סערות נפש ומהפכות, לי עשה רק טוב", מתחילה אורית את סיפורה האישי שהביא אותה להפוך לפני כחמש עשרה שנים למטפלת הוליסטית. "נחשפתי לספר 'המסע' של ברנדון בייס ואחר כך נשלחתי לסדנה של ארבעה ימים- כמתנה. בדיעבד הבנתי, ששום דבר לא קורה במקרה ושזאת הייתה המתנה הכי גדולה שקיבלתי אי פעם, כי היא שינתה את חיי".

הספר והסדנה שעברה הותירו אותה עם תחושת גילוי והתרוממות רוח, ממנה לא יכלה להתעלם או לחזור לשגרת החיים. היא הלכה ללמוד ולא הפסיקה מאז...

אז איך את עוזרת ומטפלת באנשים?
"אני בסך הכל אדם פשוט, עם יכולות מסוימות שבאמצעותן, אני יכולה לעזור לאנשים להרגיש יותר טוב ולעבור שינוי, אם הם מוכנים ומעוניינים בכך".

למה בכלל צריך להשתנות? כולנו נוטים להישאר באזורי הנוחות שלנו...
"אני עברתי שינוי עמוק בחיים, שעשה לי מהפך חיובי והפך אותי לאדם מאושר הרבה יותר! אני מאמינה, שכל אחד מאתנו יכול! גם כאשר השינוי כואב, תמיד אפשר לצמוח ממנו למקום טוב יותר".

איך התגלגלת להיות מטפלת הוליסטית?
"בזמנו, סיימתי לימודי ביולוגיה באוניברסיטה. במקביל לתואר עשיתי גם תעודת הוראה ולאחר מכן לימדתי במשך כמה שנים בבית ספר יסודי. אהבתי את המקצוע אבל הייתה לי הרגשה, שאני יכולה לתת יותר. התלבטתי במשך תקופה ארוכה מה לעשות. מי שעזרה לי להמשיך ולחפש הייתה סבתא שלי, חנה, אישה חכמה ואהובה. היא תמיד אמרה לי: תמשיכי לחפש לאט לאט ובסופו של דבר תמצאי את מה שמתאים לך באמת".

ומה קרה בהמשך?
"כאמור, נפל לידי 'במקרה 'הספר 'המסע'. קבלתי במתנה סדנה אצל מפתחת השיטה. במקביל למדתי קורס לרפלקסולוגיה אצל מורה מדהימה. רכשתי את היכולת לאבחן ולטפל באמצעות רפלקסולוגיה בהתאם לסוג הבעיה. הבנתי שיש לי יכולות תקשור שיכולות לסייע לי בטיפולים. בהמשך, למדתי שיטות נוספות של טיפולי מגע ועיסוי, רייקי, דמיון מודרך ויותר לעומק - את 'שיטת המסע'. (שיטת המסע משמשת ככלי טיפולי מיוחד ויעיל במיוחד לשחרור מטראומות. אני ממליצה לכל אחד לקרוא את הספר העוסק בנושא זה שכתבה ברנדון בייס)".

מה בדיוק קורה בטיפולים?
"במהלך התהליך הטיפולי, אני משלבת את כל הידע שצברתי. אני רואה את האדם כשלמות פיזית, רוחנית ורגשית ומעבירה לו באמצעותי אנרגיה, שתסייע לו לריפוי עצמי מקסימאלי. זאת לא אני שמרפאה את האדם אלא הוא עצמו! הטיפול מתחיל בשיחה ובאבחון של מקור הבעיה. אדם מגיע לטיפולים כאשר הוא מרגיש שמשהו לא בסדר בחיים שלו. חשוב להתמקד ולמצוא מה בדיוק מציק לו".

למה רפואה הוליסטית ולמה אלייך?
"כי ברפואה הרגילה, עובדה היא, שמטפלים בסימפטום ולא  תמיד מגיעים למקור שהוא הגורם הראשוני של בעיות שונות. הרפואה המודרנית דוגלת בהתמחות בתחומים ספציפיים ולא מסתכלים על האדם כמכלול. גישה זאת מהווה בעיה שכן, הטיפול לא פותר את הבעיה מהשורש. הטיפול שאני מאמינה בו משלב כלים רבים המיועדים כולם לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות, מאחר והם אלה שיוצרים את הסימפטומים".

מה זאת אומרת? אם למישהו כואב משהו זה בגלל שהוא לא חושב 'נכון'?
"הגוף והנפש פועלים כיחידה אחת שחלקיה משפיעים זה על זה ומתקיימים תוך יחסי גומלין. למשל, יש אנשים שעוברים רצף של תאונות. זה לא רק עניין של 'מזל רע' או עיתוי גרוע. זה בהחלט יכול להעיד על כך שמשהו 'חורק' בחייהם של אנשים אלה והם רוצים (בתת ההכרה) לעשות 'פסק זמן' ולתת לעצמם הזדמנות לשינוי. דוגמה נוספת היא למשל אנשים שעוברים ניתוחי גב מסובכים ועדיין נשארים עם כאבים ומגבלות. אני מאמינה, שעד שאדם לא מבין את הבעיה שלו ומקורה, לא יוכל לרפא את חייו באמת".

אז אם למשל אדם עובד במקום עבודה מסוים ולא מרוצה שם, או אם יש לו זוגיות גרועה, האם הוא עתיד לחלות?
"קיימת סבירות גבוהה שאותו אדם יפתח בעיה בריאותית כזאת או אחרת או אם הוא מודע יותר, ירגיש שהוא 'תקוע', לא מרוצה (או אומלל) וירצה לעשות שינוי. במקרים מסוימים אני אעבוד על נושא של פיתוח או שיפור ביטחון עצמי רגשי ומודעות. במקרים אחרים- האדם עצמו ינקוב במטרות חדשות שהוא מעוניין להשיגן ובדרכים להגשמתן. כשאדם מחליט מה הוא באמת רוצה, זאת תחילת המסע שלו לחיים אחרים. אישה או גבר שרוצים זוגיות, אדם שרוצה לשנות קריירה או למצוא מחדש את המשמעות וההתלהבות בחיים- כל אחד בדרכו ובאמצעי העומדים לרשותו, יחפש וימצא את הדרך המתאימה לו. לדוגמה, אישה תלך למספרה לעשות שינוי תדמית או תקנה ערכת הרזיה או מלתחה חדשה, גבר יתחיל לעשות פעילות ספורטיבית במכון כושר, אדם אחר ימצא תחביב שיסב לו סיפוק והגשמה אישית וכו'. הנקודה החשובה היא ההבנה, שאין אלה פתרונות 'אינסטנט' אלא תהליכים שנמשכים זמן, בהתאם לקצב של כל אדם".

לסיכום, מי קהל היעד שלך?
"קודם כל, אנשים שרוצים לעבור שינוי בחיים. אנשים הזקוקים לטיפולים מסייעים לשיפור מצבים גופניים כמו כאבים ובעיות בריאות שונות: כאבי גב וצוואר, קשיי הליכה, בתקופת החלמה אחרי ניתוח, נדודי שינה ומתח. אנשים הזקוקים לשחרור מלחצים וכו'.. בנוסף, כמובן, אנשים הרוצים טיפולי פינוק והתרגעות או אנשים הרוצים להפתיע את יקיריהם במתנה מפנקת".

זיכרונות טראומטיים עלולים לנהל אותנו בבגרותנו למקומות לא רצויים. אם נחליט לבחור לחיות את החיים האידיאלים מבחינתנו, יהיה עלינו לעבור מסע של שחרור עצמי מכבלי העבר.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אורית מרדכי לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו:  072-2285847
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מאורית מרדכי התקשרו בכל שעה: 072-2285847




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה