מירי שרל

ID: 668705870 EX:  292 מירי שרל

מגע של אהבה

לקבלת יעוץ אישי ממירי שרל התקשרו בכל שעה: 072-2285833

מירי שרל מבאר יעקב היא רפלקסולוגית נלהבת למרות שבעבר תחום עיסוקה העיקרי היה בעיקר ספרים וניירות. היא עסקה במשך תקופה ארוכה בספרנות וריכוז בחינות בגרות בבתי ספר תיכוניים. את אהבתה לתחום הרפואה המשלימה טיפחה במשך שנים עד שהעזה ולמדה את הנושא בצורה מסודרת במכללת "תלתן". בין מטופליה ניתן למצוא מבוגרים ובני נוער הסובלים מסימפטומים שונים, המבריאים במהירות, תחת כפות ידיה המקצועיות.

מה סוד ההצלחה שלך?
"אני מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים במיוחד כאשר מדובר בלעזור להם להרגיש יותר טוב עם עצמם ולהתפטר בכאבים מיותרים. השילוב של רייקי ורפלקסולוגיה מאפשר לי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר".

למה דווקא תחומים אלה?
"רפלקסולוגיה הינה תחום מרתק שמטפל בכל הממדים שלנו כבני אדם. מבחינה פיזית הטיפול מתמקד ברגליים שעליהן אנו מעמיסים את כל משקל הגוף ושנושאות אותנו במצב זקוף. מצד שני, התבוננות בכפות הרגליים משקפת לא רק את המצב הגופני אלא גם את אורח חייו של האדם, בעיות שונות שיש לו וגם תכונות אופי. הטיפול ברפלקסולוגיה מהווה כלי יעיל במיוחד לטיפול והקלה על כאבים וגם זירוז ריפוי בעיות בריאות מעיקות, כמו גם שחרור ממתחים ולחצים שכולנו סובלים מהם במידה כזאת או אחרת. הרייקי (וכל כל הטיפולים האנרגטיים) עובדים ברובד הרגשי והרוחני. אנרגיות הן משהו שלא רואים אבל- בהחלט מרגישים. לא צריך להאמין כדי להרגיש ולחוות את התחושה המתלווה למי שעובר טיפולים כאלה".

מה הופך את הרפלקסולוגיה לשיטה יעילה כל כך?
"הרפלקסולוגיה היא שיטה מיוחדת במינה מכמה סיבות. ראשית היא שיטה פשוטה וטבעית שניתן לבצע אותה ללא כלי עזר. אין לשיטה תופעות לוואי והיא לא יכולה להזיק אלא רק להועיל. השיטה נעימה ולא פולשנית ומשמשת גם לרפואה מונעת. הטיפול נעשה על ידי עיסוי ולחיצות בכפות הרגליים של המטופל על ידי הידיים של המטפל. אחד היתרונות של הרפלקסולוגיה - היותה בראש ובראשונה, כלי אבחוני מדהים בדיוקו. שמה – רפלקסולוגיה, נלקח מהמילה הלועזית 'רפלקשיין' שפירושה השתקפות. כידוע, כפות הרגליים מבטאות, ללא מילים, את מהותו הפנימית והפיזית של האדם ומאפשרת לראות דפוסי התנהגות וחשיבה התורמים או מעכבים אותנו. צורת הרגל והבהונות, הקימורים, אורך הבהונות והזוויות שלהן, הצטברויות של עור יבש ויבלות, מרקם העור וצבעו, גמישות המפרקים וכו' כל אלה מספקים למטופל המיומן ידע עצום שיכול לשמש לאבחון מקור הבעיות ולאחר מכן לטיפול ולקדם תהליכים של ריפוי והחלמה".

איך זה קורה?
"עיסוי ולחיצות המתבצעות באופן מקצועי יוצרות תחושת שלווה והרפיה עמוקה שהמטופל חווה בעת הטיפול. לעיתים קרובות, המטופל שוקע במצב של 'גלי אלפא' – שהוא מצב בין ערנות לשינה, ויש רבים שאפילו נרדמים לתוך שינה עמוקה ומרגיעה במיוחד... לחצים ומתחים בחיים הם אומנם בלתי נמנעים אולם הסכנה הטמונה בהם שלאורך זמן הם מסוגלים לא רק לפגום בתפקוד התקין של מערכות הגוף השונות אלא גם 'לייצר' מחלות. אדם עייף ומותש גופנית ורגשית, אינו מסוגל לחשוב בצלילות, המערכת החיסונית שלו נחלשת, הערוצים האנרגטיים שלו נחסמים והוא נמצא במצב של סבל ברמה כזאת או אחרת. ללא טיפול מתאים, בשלבים מתקדמים, הגוף מגיב לתופעות אלה על ידי פיתוח בעיות בריאותיות שונות וכאבים. באמצעות רפלקסולוגיה ניתן לטפל ולרפא מצבי חוסר איזון בכל איברי הגוף הפיזי וגם בתחום הרגשי, החל מבעיות בשלפוחית השתן, קיבה, ריאות וחזה, עיניים ואוזניים, איברים פנימיים ועוד. כמובן שגם המצב הרגשי והנפשי ניתן לאזן ולחזק. טיפולים קבועים עשויים להגביר את החיוניות, לשפר את איכות השינה ולהעניק כוחות מחודשים להתמודדות עם היום יום".

מירי שרל, תעסה את כפות הרגליים שלכם ותגרום לכם להרגיש כאילו אתם 'מרחפים' בכל הבחינות ולא סתם 'הולכים'. הטיפול נעים ומתאים כ'פינוק' גרידא, אולם יש לו גם 'תופעות לוואי' רצויות ובריאותיות. אז למה שלא תיקחו את עצמכם ברגליים?

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מירי שרל לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
אן חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 292
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי ממירי שרל התקשרו בכל שעה: 072-2285833




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה