ראשי | מטפלים מומלצים | אסתר פומרניץ

אסתר פומרניץ

ID: 6052866282 EX: 226 אסתר פומרניץ

לצייר את השינוי

לקבלת יעוץ אישי מאסתר פומרניץ התקשרו בכל שעה: 072-2285473

אסתר פומרניץ היא אמנית, יוצרת ומרפאה ברפואה ההומיאופתית. גם כשעבדה במשך עשרים וחמש שנים בתפקיד רוקחת מן המניין וניהול בתי מרקחת, למדה במקביל תחומים מגוונים ברפואה משלימה. מאז ומתמיד ציירה כ'עיסוק צדדי' והאומנות היוותה חלק בלתי נפרד מחייה. שנת 2001 היוותה נקודת מפנה... אז החלה לצייר באופן אינטנסיבי ולבטא את הדחף הפנימי. באותה תקופה סיימה את הלימודים המתקדמים בהומיאופתיה, בלונדון, לאחר שסיימה 4 שנות לימוד בארץ. כיום, היא מטפלת הוליסטית המשלבת את כל כישוריה וכישרונותיה על מנת לעזור לאנשים.

אסתר מספרת כיצד הגיעה בתהליך ארוך ומרתק של חיפוש עצמי להבנה שתפקיד הרוקחות 'קטן' עליה וכיצד הגיעה לשלב בו היא מגשימה את עצמה וחייה בדיוק לפי האמת הפנימית שלה, היעוד והשליחות.

הסקרנות הטבעית שהייתה טבועה בה כל השנים, הביאה אותה להחלטה ללמוד בנוסף לתחום האקדמי (רוקחות) מגוון שיטות ברפואה משלימה. בין היתר, למדה במהלך השנים: ארומתרפיה, פרחי באך, אפיתרפיה, צמחי מרפא והומיאופתיה.

למרות שמעולם לא פסלה את חשיבותן של תרופות קונבנציונאליות הלכה וצמחה בה ההכרה כי ניתן לסייע לאנשים בבעיות בריאות שונות בדרכים טבעיות חילופיות. בשנת 1995 עם סיום לימודיה בהומיאופתיה אצל ד"ר חיים רוזנטל - החלה לטפל באנשים. לאור התוצאות המדהימות, המשיכה ללימודי המשך מתקדמים בלונדון אצל ההומיאופת בעל שם עולמי – מר ג"רמי שר.

כיום אסתר משלבת את כל אהבותיה הגדולות, נסיונה המקצועי רב השנים, שיטות הטיפול הייחודיות - להיטיב עם האנשים ולהקטין את סבלם.

היא נחשבת לציירת רב תחומית, שיצירתה מתפרשת על פני ציורים תלת ממדיים ועד לציור אינטואיטיבי. היא גם מדריכה אנשים בתחום למטרת ריפוי.

אסתר, נחשבת לציירת בעלת מוניטין שהציגה את עבודותיה בתערוכות רבות, סופרת שכתבה את "הברבור", מטפלת ברפואה ההומיאופתית מטפלת פסיכו קריאטיבית, ומדריכה מוסמכת לציור אינטואיטיבי - במרכז לריפוי טבעי הנושא את השם "לצייר את השינוי".

איך את מסבירה את שיטת העבודה שלך ואת יעילותה?
"ההומיאופתיה בפני עצמה היא 'קסם' למרות שהיא מבוססת מדעית. התרופות ההומיאופתיות הנקראות רמדיס (REMEDIES  נבדקו בצורה אמפירית על נסיינים – אנשים שהתנדבו למטרה זו).

ה'רמדיס' הוכחו כטיפול יעיל ביותר והם משמשים תרופה טבעית הולמת למגוון תחלואים ובעיות בריאותיות. אנשים החווים סבל, כמו כאב, מצוקה נפשית, בעיות כרוניות או אקוטיות – מוצאים מזור באמצעות הטיפול ההומיאופתי.

אני מאמינה שאין צורך להמתין למצבי דחק, כאב, וסבל מתמשך. על כן, אני משלבת במרכז "לצייר את השינוי" את הסדנאות לציור אינטואיטיבי כטיפול מונע, המקרב אנשים למהות שלהם, מבלי לחוות סבל מיותר. אני עוזרת לאותם אנשים לחבור את עוצמת הפנימיות שלהם, אל יכולת הביטוי הטבעית, אל האיכויות של אהבה עצמית, יצירתיות, ילדות, דמיון ואותנטיות. כל זאת באמצעות שיטה שלמדתי מפי פסיכיאטר – ד"ר פינקי פיינשטיין אותה אני מיישמת בחיי ומורה לתלמידיי בשמונה השנים האחרונות".

מה הקשר?
"במשך עשרים וחמש שנים, בהיותי רוקחת קהילתית -  ניפקתי תרופות לאנשים. התרופות היו יעילות ועזרו לאנשים אבל אני ראיתי בזה חיבור למחלות! היום אני עובדת מתוך ראייה של חיבור לבריאות, ולא לחולי! כלומר, מתוך כל מה שלמדתי, בדרך הייחודית שלי - עוזרת לאנשים להבריא מבחינה רגשית ופיזת.

התפקיד שלי כמטפלת הוא למלא את תפקידי בהתאמת הטיפול הטוב ביותר עבור כל אדם שמגיע אליי עם בעיה כל שהיא. גם אני עברתי בחיים שלי שינויים רבים וגדולים ואני מכירה ומבינה את המקום הזה היטב. מתוך ניסיוני האישי וכישורי המקצועיים, אני מצליחה לסייע למי שבוחר לעשות שינוי. לפני שבע שנים הוצאתי ספר טרנספורמטיבי  בשם "הברבור" ובו אני מגוללת תהליכים של שינוי והתמודדות עם אובדנים וטראומות. תהליך הכתיבה היווה עבורי תרפיה וזה מתחבר בצורה הגיונית מאוד לכל תהליכי היצירה שיש בהם פוטנציאל ועוצמה לריפוי, גילוי והתפתחות אישית".

האם הדרך אל האושר עוברת דרך הומיאופתיה ואומנות?
"מבחינתי, זוהי אמנות הריפוי: ההומיאופתיה היא מדע. ההומיאופת – הינו אמן. הטיפול והדרך לריפוי ברפואה ההומיאופתית – הינה אמנות לשמה.

חוויית החיים שלי היא הרמוניה, אחדות ואהבה. לדעתי לא חשובה המציאות החיצונית אלא איך אנו תופסים, מפרשים ומקבלים את עצמנו. כשאני אוהבת את עצמי ומקבלת את עצמי בשלמות, זה עושה לי טוב וזה גם עושה טוב לאחרים. אדם שמח בחלקו מעורר אצל אחרים השראה ונוהג כלפיהם בצורה שגורמת לכולם להרגיש טוב יותר... בטיפולים שלי אני מאפשרת לאנשים 'לצייר' את התמונה הפנימית של חייהם דרך מילים ודרך צבעים, באמצעות שפת גוף ובעוד שלל אמצעים. ציור אינטואטיבי הוא אחד האמצעים בהם אדם יכול להתחבר לחלק הימני של המוח. זה החלק היצירתי והספונטאני שיכול לסייע לאדם להבין מה הוא רואה, מה הוא רוצה ולאן הוא שואף להגיע. לסדנאות ולקורסים של ציור אינטואטיבי מגיעים אנשים שנמצאים בצמתי חיים ומרגישים שהם מחפשים שינוי עמוק. התהליכים שהם עוברים מותאמים לצורך שלהם, ומונעים מהם את הסבל המיותר".

מי קהל היעד שלך?
"לטיפול הומיאופתי - ילדים ומבוגרים בכל קשת הגילאים אשר חווים סבל בחייהם. אנשים מגיעים עם מגוון בעיות פיזיות ונפשיות (לדוגמא: מיגרנות, כאבים גפיים, בעיות אוזניים, שקד שלישי, אלרגיות, פריחות עור, פסוריאזיס, השמנה, דיכאון, התמכרויות, חוסר שקט והיפר - אקטיביות, בעיות גיל המעבר בנשים, נשים לפני לידה, בעיות במשך הלידה, ואחריה, בתקופת ההנקה, בעיות עיכול, שיניים בתינוקות, פגיעות ספורט.)

המומחיות שלי היא להתאים להם את הטיפול הדרוש בצורה הטובה ביותר, ללוות אותם בדרך השינוי, ולהיות זמינה עבורם בנקודות זמן קריטיות.

לסדנאות ציור אינטואיטיבי ולטיפול פסיכו קריאטיבי – נרשמים אנשים אשר נמצאים בנקודות צומת בחייהם ואשר חפצים בשינוי.

מגיעים אליי אנשים החווים אבדן, טראומות מסוגים שונים, שחייהם, השתנו ביום אחד עקב אירועים פתאומיים ובלתי צפויים. כמו כן, אנשי מקצוע אשר המעוניינים לשלב שיטה זו בשיטת הטיפול הנוכחית שלהם.(פסיכולוגים, אנשי חינוך, גננות). מנהלים ואנשי עסקים – המעוניינים לשפר את היצירתיות בעסק על מנת להגיע לתוצאות פורצות דרך ושינוי מהותי במקום עבודתם.

השיטה מבוססת על יצירת מרחב אישי בלי ביקורת ושיפוטיות. הכלי הזה משמש כתהליך טיפולי בפני עצמו או כחלק מטיפול כולל".

תוכלי לתת דוגמה של טיפול מוצלח בשיטה שלך?
"בזמנו טיפלתי באישה כבת ארבעים וחמש שניהלה חיים רגילים ביותר עד שיום אחד, במהלך טיול בחוץ לארץ, קיבלה סינדרום של חוסר שיווי משקל קשה. זה קרה ללא סיבה נראית לעיין וכל הבדיקות הרגילות לא העלו דבר. כשהיא הגיעה אליי התלוננה על 'תוספת': היא סבלה גם מטנטון באוזניים, וגם כאן לא קיבלה פתרון בתחום הרפואה הקונבנציונאלית. האישה ניסתה בכל כוחה, להסתיר את הסימפטומים המעיקים מהסובבים אותה אבל לא הצליחה בכך לאורך זמן. איכות החיים שלה נפגעה קשות גם בבית וגם מחוצה לו. היא שקעה בדכדוך עמוק ולא ראתה שום טעם להמשיך לחיות כך... במפגשים איתי התחלנו לדבר על האופי שלה, רגישויות ותכונות, הרגלים ודפוסי חשיבה. אחרי היכרות ואבחון נתתי לה רמדי הומיאופתית מתאימה... תוך זמן קצר מאוד החלה להרגיש הרבה יותר טוב. היציבה חזרה והזמזומים באוזניים פחתו במידה ניכרת, חל שיפור בתפקוד היומיומי, הרגישות הגבוהה שלה ירדה והתאזנה והיא החלה לקחת דברים בפרופורציות הנכונות. הגישה לחיים שלה השתנתה לחלוטין והיא חזרה להרגיש חיוניות והתלהבות.

תלמידים בציור אינטואיטיבי מדווחים על: שיפור באיכות החיים, הגברת האהבה העצמית, התגברות על מכשולים והסרת מחסומים בחייהם, יותר קלילות, חופש וחירות בחייהם. דבר המביא לשמחה, ספונטניות ורוח טובה. (המסלול האולטימטיבי לבריאות שלמה)".

מה המוטו שלך ?
"לחיות את החיים זה לצייר בלי מחק, להתחבר לכוח הדמיון ולחוות מחדש את הילדות, במובן המלא והחיובי".

טיפול באמצעות הרפואה ההומיאופתית, בשילוב ציור אינטואיטיבי יכול לפתור באופן מופלא ויעיל בעיות שונות ומשונות של גוף ונפש. גם מתוך מקום של טראומה, מחלה או שינויים כפויים ניתן לצאת מנצחים!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אסתר פומרניץ לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
חייגו עכשיו:  072-2285473
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מאסתר פומרניץ התקשרו בכל שעה: 072-2285473




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה