ראשי | מטפלים מומלצים | ד"ר אלדד הורוביץ (N.D,C,A)

ד"ר אלדד הורוביץ (N.D,C,A)

ID: 658832528 EX: 466 ד"ר אלדד הורוביץ (N.D,C,A)

רפואה טבעית לבריאות כללית

לקבלת יעוץ אישי מד"ר אלדד הורוביץ התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 466

ד"ר אלדד הורוביץ מעפולה, מוסמך ברפואה סינית ונטורופתיה, בעל ידע נרחב בדיקור סיני, ניהל במשך חמש שנים את מרפאת הכאב בבית החולים "העמק" בעפולה. בעבר טיפל בקופת חולים כללית ומקבל חולים גם בקליניקה פרטית. הוא משתמש בשיטות טבעיות לחולים במגוון מצוקות פיזיות ורגשיות כולל מחלות קשות. הבשורה: גם בקרב חולי סרטן הוא משיג, לדבריו, תוצאות מרשימות תוך מספר חודשים.

את תחילת דרכו החל ד"ר הורוביץ בשנות ה 80 המאוחרות, כאשר התחום היה חלוצי בארץ. "הרבה אנשים הרימו גבה והתפלאו למה אני הולך לכיוון מוזר כזה, במיוחד לאור העובדה שבכלל רציתי להיות וטרינר. במקרה הגעתי להרצאה על הנושא ולאחר שראיתי את התהליך ושמעתי תגובות ממטופלים, נשביתי בקסם. מאוחר יותר, המשכתי בלימודים באוניברסיטאות בארצות הברית, שם גם רכשתי את התארים שלי. את הסטאז' עברתי במשך שנתיים בתל השומר בהדרכת רופאה סינית, בעלת ידע עצום ומקצוענית ברמה הגבוהה ביותר. למדתי ממנה המון ובין היתר, גם לטפל במקרים קשים מאוד של נכי צה"ל ואנשים קטועי גפיים שסבלו מכאבים מתמשכים וקשים".

כיום אחרי למעלה מעשרים שנה של עבודת שטח, ד"ר הורוביץ מצליח להביא ארוכה לאנשים שסובלים מבעיות רבות ושונות. כמו כן, ד"ר הורוביץ הוא מומחה בתהליכי גמילה מגלוטן ועישון, מחלות נשים ולחץ רגשי ונפשי מתמשכים.

איך עושים תהליך של גמילה?
"על ידי ניקוי ההילה המקיפה את גוף האדם. זה תהליך שקשה מאוד להסביר אבל זה עובד! העובדה היא שאנשים שעוברים את הטיפול לא חוזרים לעשן או לצרוך גלוטן! ניקוי ההילה ויצירה של חלקים חדשים בה שאינם 'מכורים' לאותם חומרים מסוימים, מאפשר גמילה כיוון שהרגישות לאותם חומרים, עולה והגוף כבר לא מסכים לקבל אותם".

במה אתה מתמחה?
"אני מטפל בבעיות של תזונה (עודף או חוסר משקל) על ידי איזון המערכת ההורמונאלית (כולל פעילות בלוטת התריס) באמצעות דיקור סיני. גם חולי סוכרת, אנשים שיש להם טריגליצרידים בדם וכולסטרול, מתאזנים 'ומתפטרים' מהבעיה ומהתרופות אחרי טיפול קצר יחסית. התחום השני בו אני מתמחה הוא כאבים קשים, שאי אפשר להיפטר מהם, למרות כל מיני טיפולים רגילים. כמי שעבד זמן ממושך בתור מנהל מרפאת כאב בבית חולים 'העמק', אני מתרגש כל פעם מחדש לנוכח התוצאות בתחום זה. המסר שלי הוא שלא צריך 'להתרגל' לחיות עם כאבים. זה מצב פתיר בהחלט! התחום השלישי, בו אני עובד בהצלחה רבה הוא – אנשים חולי סרטן. תוך שלושה חודשים, יש שיפור משמעותי ותפנית במצבם של חולים אלה!"

כשאתה מדבר על כאבים, לאיזה סוג אתה מתכוון?
"כאבים כרוניים, פריצות דיסק, דורבן בכפות הרגליים, דלקות קשות וסחוסים פגועים, מעי רגיז, כאבי בטן כרוניים ובעיות עיכול כלליות, דלקות גרון ואוזניים שחוזרות על עצמן בתדירות גבוהה וכו'. אני מטפל בהצלחה רבה גם בתינוקות בני כמה ימים, מה שהופך את התקופה הראשונה לחייהם, מסבל מתמשך להם ולהוריהם לזמן איכות אמיתי".

ומה עוד יכולות ה'מחטים' לעשות?
"הדיקור הסיני הוא פילוסופיה ושיטה שהסינים משתמשים בה כבר אלפי שנים. לקח זמן עד שהעולם המערבי 'גילה' מחדש את צפונות השיטה ונפלאותיה. למעשה, ניתן לטפל בה בכל דבר. אני עוסק במגוון מטופלים המגיעים אליי בין אם צריכים גמילה מעישון וצריכת גלוטן, הצערת העור במקום זריקות של חומרים מלאכותיים, טיפול במחלות נשים ובעיות פריון לשני בני הזוג וגם מחלות פנימיות".

איך אתה מתאים את הטיפול למטופל מתוך מגוון הטכניקות שאתה מטפל בהם?
"העיקרון שאני עובד לפיו הוא השגת 'מקסימום תוצאה במינימום זמן'. במהלך האבחון של המטופל, אני מוצא את המכנה המשותף לבעיותיו ואז מחליט באיזו מערכת לטפל. מטפלים, כמובן, מהדחוף לכיוון הפחות דחוף... במהלך השנים, מצאתי שאיזון המערכת ההורמונאלית, פותר הרבה מאוד בעיות בתחום הפיזי והרגשי כאחד, שממילא קשורים ומשפיעים זה על זה. בנקודה זאת, חשוב לציין, שדיקור סיני עוזר מאוד למצבי דיכאון, חרדות ומתח נפשי. הטיפול, לעיתים קרובות, משולב ואני כולל בו גם אלמנטים של טיפול אנרגטי וניקוי הילה, כמו למשל בשחרור וגמילה מהרגלים מזיקים".

כמה טיפולים צריך כדי להגיע לתוצאה טובה?
"זה תלוי בבעיה. כעיקרון, טיפולים משלימים ובכלל דיקור סיני לוקחים זמן כי הם תהליכים. בנוסף, כמובן יש לקחת בחשבון את 'גיל' הבעיה ואת מידת היותה כרונית או 'חדשה'. ככלל, אני מטפל לפי סדרות של 12 טיפולים אם כי זאת הנחיה גורפת. לפעמים צריך יותר ולעיתים – פחות. הכל תלוי במה שדורשים הגוף והנפש של המטופלים".

מה המסר שלך?
"את המסר שלי שאפשר לרפא אנשים חולים, אני מעביר בטיפולים וגם בהרצאות וחוגי בית במסגרות שונות. אני מרבה לספר שבמקרים רבים, גם הצלחתי להציל אנשים מניתוחים לא נחוצים, תוך מספר טיפולים קטן במיוחד, כאשר כבר אחרי טיפול אחד, התרחשה הקלה משמעותית במצבם".

לסיכום, ניתן להניח ש'מיליארד סינים לא טועים'. באמצעות השיטה העתיקה המתחדשת בעשרות השנים האחרונות, אפשר לפתור מגוון בעיות בריאותיות, בשיטות טבעיות וללא תופעות לוואי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד"ר אלדד הורוביץ (N.D,C,A) לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו:  072-2285800 שלוחה 466
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מד"ר אלדד הורוביץ התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 466




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה