ראשי | מטפלים מומלצים | ד"ר גאולה בציר

ד"ר גאולה בציר

ID: 6003281730 EX: 339 ד"ר גאולה בציר

גשר בין רפואה קונבנציונאלית ובין רפואה הוליסטית.

לקבלת יעוץ אישי מד"ר גאולה בציר התקשרו בכל שעה: 072-2285482

דוקטור גאולה בציר היא רופאה קונבנציונאלית (משנת 1973) ומרפאה הוליסטית. במשך שנים, שילבה את שתי הגישות ואת הידע הרב שצברה על מנת לאבחן ולסייע למטופלים שאיבדו תקווה להירפא ומצאו אצלה מזור לבעיותיהם.

דוקטור גאולה בציר גרה באשקלון ומנהלת מרפאות פרטיות בעיר מגוריה ובמושב מסלול. בנוסף, היא מלמדת אנשים שוחרי בריאות באינטרנט וגם מנחה קבוצת לימוד בראשון לציון ובאשקלון. מה שמייחד אותה זה ניסיונה העשיר וכן היותה פתוחה לשיטות שונות ברפואה. "אני בקיאה לעומק במספר רב של שיטות שכולן כאחת מיועדות לעזור למטופלים. אני רואה את עצמי כגשר בין הרפואה הקונבנציונאלית ובין הרפואה ההוליסטית."

מה זאת אומרת?
"אני מאמינה שיש לטפל באדם עצמו ולא רק בסימפטומים. מאז שנת 1973 אני עוסקת ברפואה קונבנציונאלית, אולם ברטרוספקט, אני מבינה שבעצם, שאפתי כל השנים לשלב בטיפולים, את מה שלמדתי מהבית... בבית הוריי לא הלכו לרופאים רגילים, אלא השתמשו ברפואה עממית. סבא שלי היה רב שעסק בקבלה, ועוד בתימן 'עבד' עם ישויות ומלאכים על מנת לעזור לכל מי שפנה אליו בבעיה... זה היה כנראה המקור שעורר בי את ההשראה לדעת ולהבין שיש עוד משהו מלבד תרופות רגילות. כאשר המשפחה שלי עלתה לישראל והתיישבה בנתניה, אני זוכרת שבילדותי לא היה פשוט להגיע לרופא... אם התעוררה בעיה כלשהי, פנו לאישה זקנה שהייתה המרפאה של הישוב. האישה שקראו לה אמא דירה, סייעה בכל בעיית בריאות בשיטות טבעיות. כשבגרתי פניתי ללימודי רפואה וכל השנים הייתי בין התלמידים המצטיינים. צברתי ידע רב, וכמו רופאים רבים אחרים הרגשתי שאני יכולה להתמודד עם כל בעיה. עד שיום אחד 'נפל האסימון'. הרגשתי שיש עוד כל כך הרבה דברים שאיני יודעת ויש בעיות שאיני יכולה להתמודד איתן. ראיתי שיש חולים שהולכים וחוזרים עם אותה בעיה שוב ושוב והבנתי שיש כנראה מחלות שהרפואה הרגילה לא מצליחה לרפא. החלטתי להמשיך ללמוד ובחרתי ברפואה ההוליסטית והאנרגטית, שהוכיחה את עצמה כבר לפני שנים. "

העובדות מדברות בעד עצמן.
"בהתחלה לא הבנתי איך זה עובד בדיוק אבל התחלתי לראות תוצאות מדהימות. עם הזמן המשכתי ללמוד, ונוכחתי לדעת שבעצם כל השיטות של הרפואה ההוליסטית, מתחברות ועובדות על אותם עקרונות. המשכתי לעבוד במרץ רב ושילבתי את העבודה ההוליסטית עם הרפואה הקונבנציונאלית. הרגשתי סיפוק רב בהצלחות שלי שסייעו למטופלים רבים לפתור בעיות בריאות שונות.

בין היתר, למדה גאולה אצל מורים ורופאים שונים, מוריס קליינהאוס (היפנוזה ודמיון מודרך), אוהאשי (שיאצו), פר' פארק ג'יי וו (סוג'וק), דיקור סיני(בסין), EFT, עיסוי רפואי ועוד.

השנים נקפו והזמן עבר וחלף. גאולה מצאה את עצמה עובדת מסביב לשעון, מנהלת משק בית עם 4 ילדים, מחזיקה במשרה בקופת חולים, מלמדת בבית הספר לרפואה בבאר שבע... זה היה כמובן יותר מידי גם ל'סופר וומן' כמותה.

"הבנתי שאני צריכה לעשות שינוי ולהחליט על מה ניתן לוותר. בעקבות מדיטציה שעשיתי, הבנתי שעליי להמשיך ולטפל באנשים בשני התחומים במקביל. העבודה בקופת חולים איפשרה לי גם לחשוף קהל מטופלים שבדרך כלל לא היה מגיע לטיפולים הוליסטיים לשיטות חדשות שהמשכתי לגלות כל הזמן (למשל טיפולים בצבע), והמשכתי לצבור הצלחות במקומות שכל האחרים נכשלו. בעבודתי כרופאה קונבנציונאלית חסכתי לאנשים הרבה תלאות, ואחוז השימוש בתרופות והאשפוזים, אצלי, היה הנמוך ביותר. גם כשאחותי חלתה בסרטן ובחרה להיות מטופלת ברפואה הקונבנציונאלית, עזרתי לה להימנע ממרבית תופעות הלוואי, באמצעות שיטות טבעיות."

עברו עוד כמה שנים וד"ר גאולה בציר החליטה להקים מרכז רפואי בו טיפלו בחולים בשיטה משולבת, ובו היא העבירה קורסים בנושאי טיפול אנרגטי, כסוג'וק ודמיון מודרך. "זאת הייתה הצלחה גדולה, אולם אחרי חמש שנים החלטתי שמפאת גילי אני רוצה להוריד הילוך ולבלות יותר זמן עם בנותיי ונכדיי. כיום אני מנהלת שתי מרפאות פרטיות, מלמדת אנשים שוחרי בריאות ומטפלת באנשים. אני כמובן גם ממשיכה ללמוד, רפואה סינית עתיקה, ואני מוצאת בה ידע רב שהולך ומתגלה לנו וניתן לעשות בו שימוש יעיל ומועיל, גם בזמננו."
בעשר השנים האחרונות עבדה ד''ר גאולה עם חולי סרטן בהעצמה אישית במרכז 'מעגן' של אוניברסיטת בן גוריון.

איך את מסבירה את העובדה שהקדמונים ידעו כל כך הרבה דברים שאנחנו רק 'מגלים' אותם כעת?
"הסינים למדו איך לרפא מתוך התבוננות בטבע, ממנו שאבו השראה על תהליכי ריפוי ועל האוצרות הטמונים בו. כיום אני משתמשת במגוון שיטות טיפול כמו למשל סוג'וק, צמחי מרפא ופורמולות, דיקור וכו', רפלקסולוגיה (שיטת אבי גרינברג), הדרכה לתזונה נכונה ותרופות סבתא....כל הכלים כשרים במטרה להביא אנשים לשיפור בריאותם. אני גם יכולה לעזור בנושא השמנת יתר באמצעות דיאטה המותאמת לכל אדם לפי סוג הדם שלו."

מה סוד ההצלחה שלך?
" הידע שצברתי במהלך כל השנים מאפשר לי לאבחן בצורה מדויקת ביותר ולמצוא את שיטות הטיפול המתאימות לכל אדם באשר הוא. יש אינספור מקרים שעל פי הרפואה הקונבנציונאלית מוגדרים כ'נס רפואי' אבל מבחינתי זה בכלל לא משנה. שהרי- העיקר הבריאות."

דיקור סיני, סוג'וק, עבודה רגשית - EFT,  צמחי מרפא, ו'תרופות סבתא' , אלה הם רק חלק מהכלים בהם ניתן להשתמש כדי להביא את הגוף והנפש למצב של איזון ובריאות שלמה.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים מלאים על ד''ר גאולה בציר לחץ/צי כאן.
או חייגו עכשיו:
072-2285482
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מד"ר גאולה בציר התקשרו בכל שעה: 072-2285482




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה