ראשי | מטפלים מומלצים | יהודית הראל

יהודית הראל

ID: 6004604500 EX: 461 יהודית הראל

מניהול לטיפול

לקבלת יעוץ אישי מיהודית הראל התקשרו בכל שעה: 072-2285816

יהודית הראל, קיבוצניקית מהדרום לשעבר, שגרה כיום בירושלים, התחילה לטפל באנשים באופן טבעי, כיום היא מטפלת רב תחומית ורפלקסולוגית בכירה שעובדת בשיטה משולבת ומסוגלת לערוך לכל אדם אבחון אנרגטי – חישת אנרגיה המסייע לה לאבחן ולטפל בכל אחד ואחת.

מזה כשתיים עשרה שנים מטפלת יהודית באנשים באמצעות מגוון שיטות. למרות שהיא מפרידה בין סוגי טיפולים המיועדים להקל ולהביא לריפוי תחלואים פיזיים לאלו- הרגשיים, היא משתמשת ב-ביורגונומי (ביואנרגיה מעשית), תקשור, ארומתרפיה ותרגילי מוח (קינסיולוגיה), פרחי באך וטיפולי מגע. הכל- על מנת לסייע לתחלואים שהרפואה המודרנית עומדת מולם חסרת אונים או מאפשרת ריפוי חלקי בלבד.

מהפך בחיים- לעולם לא מאוחר מידי.
"עזבתי את הקיבוץ כשהייתי בת חמישים. במשך שנים ניהלתי שם את מרפאת השיניים, אולם בשלב מסוים הרגשתי שמיציתי את עצמי. בנוסף, התחלתי לקבל מסרים וידע איך לטפל באנשים והבנתי שהגיע הזמן לשנות כיוון. למדתי מספר נושאים ברפואה משלימה והיום אני מטפלת בקליניקה שבביתי בירושלים".

מה הייחוד שלך?
הייחוד שלי הוא היכולת לטפל ולסייע לאחר אבחון שהוא מעבר לזמן ומקום, לטפל במחלה טרם התפרצותה על ידי איתור הזמנים הטראומתיים והסיבות למחלה על ידי אבחון ב- ביורגונומי (ביואנרגיה מעשית). "שילוב של מספר שיטות כולל טיפולי מגע, לאינטואיציה גם יש תפקיד בטיפול ותקשור.

מעבר למה שעולה בשיחה הראשונה עם המטופל, יש הרבה מידע 'בין השורות' ובשתיקות.... באמצעות ביורגונומי ותחושות פנימיות שמגיעות אליי באופן ספונטאני, אני יכולה לאבחן ולהבין את השורש האמיתי והמוקדם ביותר של הבעיה וגם לדעת ולהמליץ על צורת הטיפול היעילה והמתאימה ביותר. ישנם לא מעט מקרים שאנשים מגיעים לבקש עזרה, אולם לא תמיד יודעים מה הם באמת רוצים וצריכים... לעומת זאת ישנם אחרים, שבאים עם בעיה פיזית מוגדרת שהמקור שלה הוא רגשי. סוג נוסף, הוא כאלה שסובלים מסימפטומים קשים בגלל מחלות כרוניות שונות ולא יודעים שניתן להקל עליהם במידה רבה, ולהחזיר להם איכות חיים סבירה, גם אם לא ניתן לרפא את המחלה לחלוטין. היכולת הממוקדת שלי היא לראות מה באמת מתרחש בגוף הפיזי והרגשי כאחד. זה מתאפשר על ידי ערבול ואיזון האנרגיה, בהתאם לבעייתו הפיזית או הרגשית של האדם, שממילא קשורות תמיד אחת לשנייה".

מה הקשר בין תפקוד אברים שונים בגוף ומחלות פיזיות לרגשות?
"הקשר הדוק ביותר כאשר הנחת העבודה הבסיסית שכל רגש משפיע על איבר מסוים שמקביל לו ולהיפך. למשל, אבחנתי אישה שסבלה מכאבי גב. ראיתי שזה קורה בגלל שיש לה בעיה בבטן התחתונה (חוסר אנרגיה) ובעיקר בשלפוחית השתן. אותה אישה אישרה שאכן עברה שינויים ומעברים רבים בתקופה האחרונה, (בין היתר, מעבר לבית חדש והחליפה מקום עבודה). היא אף חוותה קשיים ביחסים עם בני המשפחה שלה, כשכל אלה עוררו בתוכה סערת רגשות חזקה, שחוסמת אותה במערכות ובתחומים נוספים בחיים. בעיה או חולשה באיבר זה, העידה גם על חוסר איזון בתחום של שליטה, מה ש'יושב' על דאגה גדולה. הסברתי לה שנושא דאגנות יתר הוא משהו קיומי, מהותי וקשור להישרדות. הבהרתי לה שניתן להיות 'אחראי' גם בלי לתת לרגשות של דאגנות קשה ומייסרת שגוררת בעקבותיה מעורבות יתר, בחיים של אנשים קרובים לה. לאותה אישה הצעתי טיפול של איזון כדי לפתוח את עצמה בכל תחומי החיים האחרים.

ככלל, שיטת הביורגונומי מבוססת על איזון אנרגטי, טיפול בטראומות וסילוק אנרגיה מגבילה שמשפיעה בהכרח על כל התחומי החיים, כולל הרובד הפיזי".

אז מי קהל היעד שלך? באיזה מחלות את יכולה לסייע ואיך?
"אני מטפלת בכל סוגי המחלות ויכולה גם להקל ולהיטיב עם חולי סרטן, אם כי אני מאוד נזהרת בתחום זה, ושוקלת ובודקת כל מקרה לגופו. במרבית המקרים שמגיעים אליי, אני מטפלת באנשים שנבדקו ונמצאו בריאים, אולם עדיין סובלים מתופעות מציקות ומעיקות או כאלה שהציעו להם 'ללמוד לחיות עם זה'...

איך אפשר לחיות עם כאבים מתמשכים?
הרפואה הקונבנציונאלית נותנת טיפול תרופתי של משככי כאבים בעלי תופעות לוואי, שלעיתים קרובת אינן נעימות במיוחד וגורמות לנזקים אחרים. לעומת זאת, תהליך הטיפול שלי, הוא טבעי ומעודד את הגוף לרפא את עצמו. הכל מתחיל בתשאול של המטופל שאחריו אני עורכת סקירה ביוארגונומית, וממש כמו באמצעות 'פנס' דמיוני סורקת את כל המערכות בגוף ומאתרת את מקורות הבעיה הספציפית. הטיפול מתבסס על פתיחת חסימות במערכות הגופניות השונות (כולל מוח, כלי דם ומערכת העצבים) וכן 'חורים אנרגטיים' שגם הם מהווים חסם לזרימת אנרגיה באופן טבעי וגורמים למחלות. כמו כן, אני יכולה להקל במקרים של דלקות פרקים, שחיקת סחוס וכו' על ידי שילוב טיפול בכוסות רוח, עיסוי בשמנים ארומתרפיים (העיסויים מועדים לנשים בלבד), או מוקסה, שכולם מיועדים לחמם את האזור. מצד שני, במקרה הצורך, אני משתמשת גם בשיטת ביואורגונומי לפתיחת חסימות, היצרויות של מעברים וכלי דם והסתיידויות שונות ממש כמו 'צינטור'. בנוסף, אם אני מרגישה שיש צורך לגייס כלים נוספים לטיפול אני נעזרת לעיתים גם בקלפי טארוט ובקפלי טיפול באמצעותם קל יותר להתחבר לעולמו הפנימי והרגשי של האדם וכן בתרגילי מוח (בדיקת שרירים) ותטא הילינג.

ניתן לטפל גם מרחוק, כי כידוע לאנרגיה אין גבולות של זמן ומקום, אך כמובן עדיף מפגש אישי, שאין לו תחליף מבחינת הדינאמיקה הנוצרת בין המטפל והמטופל וגם המחויבות והאחריות האישית של כל אדם שפונה לקבלת עזרה".

תוכלי לתת דוגמה?
"הגיע אליי אדם לאבחון, אחרי שנשלח על ידי הרופא לבית חולים לבדיקות והיה לחוץ מאוד מההמתנה וכן מהתוצאות הצפויות. אחרי אבחון אמרתי לו שיש לו דלקת קשה באזור הריאות אבל הדגשתי בפניו שאין לו סרטן. המלצתי לו לא לוותר על המסלול של הרפואה הקונבנציונאלית ולגשת לבדיקה באופן דחוף. אני תמיד חוזרת ומדגישה בפני המטופלים שלי שאני לא מחליפה רופא או טיפול רפואי נדרש, אולם אני יכולה להקל במידה רבה ולהאיץ את התהליך של הריפוי. אותו אדם חזר אלי, אחרי מספר שבועות והודיע לי שמצאו אצלו שחפת. אחרי שטופל במקביל– הבריא לחלוטין".

כמה טיפולים צריך כדי להירפא?
"זה תלוי במטופל ובבעיה עצמה. גם אצל רופא קונבנציונאלי לא פותרים בעיה ממושכת בביקור אחד או בטיפול חד פעמי".

לסיכום, אני מנסה לסייע בכל בקשה שפונים אליי- מהצטננות – וירוסים – ועד מחלות כרוניות שונות. בעת שמגיע מטופל, אני מנסה לאבחן מה הבעיה ובאיזה מערכות בגוף קיימת חסימה או בעיה על ידי סריקה של כל מערכות הגוף.לכשאני מזהה את הבעיה אני שואלת את עצמי איזה טיפול נכון לאדם הנמצא לפני. רפלקסולוגיה, עיסוי, האם מתאים להוסיף מוקסה או כוסות רוח? לפעמים הטיפול נשאר ברמת שיחה וטיפול בביורגונומי.

כשאדם מגיע לייעוץ בנושאים כמו זוגיות, בחירת מקצוע, ייעוד, או פתיחה של הצלחה כלכלית, אזי אני משתמשת בביורגונומי שבאמצעותו אני מקבלת אינפורמציה מירבית.

לאנרגיה אין גבולות של זמן ומקום ואפשר לטפל גם מרחוק, למרות שעדיף ורצוי מפגש אישי.
יחד עם המטופל אני יוצאת למסע של הכרות ולמידה הדדית שמעשירה את שני הצדדים.

אשמח לעזור, לטפל, לענות על שאלתך.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם יהודית הראל לחץ/צי כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285816
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מיהודית הראל התקשרו בכל שעה: 072-2285816




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה