ראשי | מטפלים מומלצים | פנינה סדרינה

פנינה סדרינה

ID: 6054046206 EX: 476 פנינה סדרינה

הדרכת המודעות לגוף, לנפש ולרוח.

לקבלת יעוץ אישי מפנינה סדרינה התקשרו בכל שעה: 072-2285407

פנינה סדרינה היא מדריכת מודעות בשילוב האנרגיה האוניברסאלית - שיטת טיפול עתיקה ומהירה המחברת את האדם עם פנימיותו. מאמנת אישית, עוסקת בדמיון מודרך, כמו גם שחזור גלגולים וטכניקת E.F.T., מנחה סדנאות בתחומי העצמה אישית והגברת המודעות לרוח, לגוף ולנפש.

אין זה מפתיע כלל שבחרה בעולם הטיפול, שכן מדובר באישיות בעלת לב רחב. מזה שנים רבות היא מדריכה בהתנדבות קבוצות בבתי כלא לגברים. האסירים מוקירי תודה עבור התהליכים וההתנסויות שחוו בזכותה. בנוסף, מתנדבת בפרויקט "אם לאם" ומסייעת לאמהות חד הוריות או לאלו הסובלות מדיכאון לאחר לידה.

איך הגעת לתחום הטיפול?
"בני התחרש באוזנו במהלך פעולה צבאית. התרוצצנו בין מרפאות שונות וחיפשנו דרכי טיפול. יום אחד שכבתי במיטתי, עצמתי את עיניי והתחלתי "לטייל" באוזנו של בני ולשחרר חסימות. התהליך עייף אותי מאוד ולאחריו הודעתי לבני כי מחר הוא ישמע בשתי אוזניו - ואכן כך היה!".

בעקבות מקרה יוצא דופן זה, קרובת משפחה הפנתה אותה ללימודי אנרגיה אוניברסאלית – השיטה  שהחזירה לבני את השמיעה באוזנו. טכניקות הנשימה שרכשה בקורס שינו את חייה, ובחלוף הזמן הבחינה כי נגמלה  מכדורים לכאבי ראש וחשה בריאה מתמיד.

האומץ לטפל בבני אדם הגיע במקביל ללימודים מעמיקים של השיטה על שלביה המתקדמים. השמועה על ידיה המופלאות של פנינה עברה מפה לאוזן והחלו לזרום אליה מטופלים מכל רחבי הארץ.

מיהו קהל היעד שלך?
"הטיפולים מתאימים לכל הגילאים. אני מעניקה מענה להתמודדות עם פחדים, חרדות ודיכאונות, כמו גם הפרעות קשב וריכוז ובעיות פיזיולוגיות כגון פריצות דיסק, שברים, סוכרת, לחץ דם גבוה ונמוך, אסטמה, מיגרנות ואפילו מסייעת לחולי סרטן.

אני מעבירה טיפולים זוגיים ומשפחתיים לחיזוק התקשורת תוך הקניית כלים ושיטות להבנה, קבלה ונתינה. הלקוחות שבים אל בתיהם מצוידים בשיעורי בית והם אחראים על התהליך".

מה מנחה אותך בטיפולי זוגות?
"הידיעה כי הרגלים יכולים להיעלם בדיוק כשם שהתקיימו. הכל נמצא במחשבות שלנו – גם רגשות של קנאה וכעס מתחילים במחשבה ואנו מסוגלים לשלוט בהם".

איך את מטפלת בהפרעות קשב וריכוז?
"הרכיב העיקרי בטיפולים מבוסס על הרכבת תמצית פרחי באך המותאמת לילד, ובמקביל שינוי אורח חייו. אני מדריכה את ההורים ועורכת מפגשי דמיון מודרך עבור הילדים – יש להם את המקום להירגע ולפרוק מתחים".

מה לגבי דיכאון לאחר לידה?
פנינה ידועה בהצלחתה עם נשים שחוו דיכאון לאחר לידה. לדבריה, העומס הרגשי בשילוב המערכת ההורמונאלית הוא זה אשר מוביל אל עייפות, בלבול ואומללות: "לאחר הלידה האישה סובלת ממצבי רוח קיצוניים עקב עייפות ותסכול. היא תוהה בנוגע למערכת התמיכה שלה ואינה מצליחה לעכל את השינוי שהתחולל בחייה".

כיצד את מסייעת לאותן נשים?
"טיפלתי באישה שחוותה דיכאון לאחר לידת בנה השני. המרחק מהוריה ושעות העבודה הרבות של בעלה דרדרו אותה אל מצב נפשי קשה עד כדי נטילת כדורים פסיכיאטריים. נכנסתי לחייה רגע לפני אשפוזה בביה"ח לחולי נפש. הטיפול כלל אנרגיה אוניברסאלית ותמציות פרחי באך. תמכתי בה בפעולות יומיומיות והעיקר – הענקתי לה חום ואהבה. לאחר חודש בלבד שבה אל מסלול החיים חזקה יותר ומאושרת יותר".

הנושא קרוב לליבך, תוכלי לשתף מדוע?
"גם אני חוויתי סוג של דיכאון לאחר לידה. הייתי אם צעירה ולא ידעתי מה קורה לי. חשבתי שאני חולה פיזית עד שהרופא אשר טיפל בי הבין כי מדובר בקושי נפשי. סירבתי ליטול תרופות והושעתי את עצמי מן האומללות דרך מסע נפשי מורכב".

את מלמדת את שיטות האנרגיה האוניברסאלית והדמיון המודרך?
"אני מנחה סדנאות העוסקות באנרגיה אוניברסאלית ודמיון מודרך תוך התמקדות בהדרכת המודעות. הנחיית הסדנאות מתקיימת ברחבי הארץ".
פנינה גם מנחה הרצאות להדרכת מודעות וצמיחה אישית. מדובר בחוויה מהפנטת מלווה בהומור ובסיפורים מהחיים. מתאימה לקבוצות חברים, זוגות או חברות תעסוקה.

מהו הייחוד שלך?
טכניקות הטיפול שלי מבוססות על גלי המוח אלפא ותטא. אנרגיה אוניברסאלית הינה חלקיקי האטום אשר נמצאים בחמצן שאנו נושמים.
בטיפולים פנים אל פנים, עם הנחת ידיים הטיפול הוא במרכזי האנרגיה ובאיבר הזקוק לאנרגיה משך הטיפול כדקה וחצי, הטיפול באנרגיה אוניברסאלית כולל טיהור דם אשר מנקה את הגוף מרעלים ושאריות תרופות אשר חוסמות את זרימת הדם התקינה וסותמות את הורידים והעורקים.

"היכולת להגיע לכל אדם ולהתאים עבורו טיפול. אני עוסקת רבות בחקר המוח ומעשירה את הידע שלי מדי יום".

כיום ניתן לקבל טיפולים בחינם וגם בטלפון באנרגיה אוניברסאלית. "היתרון בטיפול הטלפוני נותן מענה ללקוחותיי אשר פזורים בכל רחבי הארץ, לשיחה טלפונית יש את אותן איכויות של טיפול פנים אל פנים. בזמן הטיפול מרחוק אני מתמקדת בנקודות מסוימות בראש המטופל. משך הטיפול 30 שניות נעשה ע"י אנרגיה שמתאימות לכל אדם ואדם".

מה החלום שלך?
"שבכל בית יהיה לפחות מטפל אחד באנרגיה אוניברסאלית. כל אדם זקוק ליכולת ריפוי עצמית. אני פותחת לתלמידיי את מרכזי האנרגיה שלהם והם מבצעים תרגילי נשימה מדי יום. במידה ויש בעיית בריאות, האדם יכול להשתמש ב"תוכנית החיסכון" אשר צבר".

מהו המוטו שלך?
"אין דבר שיכול לנצח את האהבה. אהבה מבחינתי היא הבורא והוא רק מיטיב עימנו".

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים מלאים על פנינה סדרינה לחצו כאן.
או חייגו עכשיו: 072-2285407
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מפנינה סדרינה התקשרו בכל שעה: 072-2285407




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה