ראשי | העצמה | הדרך אל האושר

הדרך אל האושר

הדרך אל האושר הדרך אל האושר

טיפים כיצד להיות מאושרים... באמת מאושרים.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 211

אז נכון שאנחנו, הישראלים, אוהבים להתלונן. אבל האם באמת חיינו כל כך גרועים? האם בצרפת אין אנשים קשיי יום? האם בארצות הברית הכסף מפוזר ברחובות וכל האנשים עובדים באיסוף כסף? האם בגרמניה כולם עובדים בקטיף יהלומים? אז זהו שלא!

אז מה אנחנו צריכים לעשות כדי להיות מאושרים יותר? קבלו את המדריך לאושר...

לפעמים בכדי להיות מאושרים ושמחים צריך לדעת מה לא לעשות. לפניכם כמה דברים שרצוי להפסיק לעשות בכדי לזכות בחיים שמחים יותר. בדרכנו להיות בני-אדם חיוביים יותר, עלינו להיפטר מהמנטאליות השלילית. ישנן התניות חברתיות שליליות שאפילו לא ניתן להבחין בהן, במיוחד כאשר הן עטופות במילים הנחשבות חיוביות.

להאשים אחרים
כמה זה שכיח לא לקחת אחריות על הנסיבות האישיות ובמקום זאת – להאשים אחרים בבעיות שלנו. הרי האמת נמצאת בעובדה כי כל מה שקורה במציאויות שלנו, הוא פרי בריאתנו, כך שבסופו של יום אין את מי להאשים חוץ מאשר את עצמינו. כשאתגר חוצה את חייכם, קחו עליו בעלות. עצם הפעולה תעצים ותרים אתכם. כל עוד אתם ממשיכים להאשים את העולם סביבכם, תהיו לעד עבדים של הנסיבות.

השוואת עצמינו לאחרים
כולנו יוצרים ייחודיים ומבלי השונות בינינו, העולם הזה היה הופך משעמם מכדי לחיות בו. בכדי להיות אנשים חיוביים יותר, וותרו על הצורך להשוות את עצמכם לאנשים אחרים. הכישרון שלכם ייחודי לכם, וכל ניסיון ליישר קן עם מישהו אחר מתעלם ממה שעושה אתכם מעולים. אפשרו לייחודיות שבכם לזרוח ואפשרו עצמכם להעריך את הגדולה שבאחרים מבלי ההרגשה כאילו אתם צריכים להשתוות לזה מבחינת הציפיות שלכם.

הקשבה למוסיקה בעל ביט של כעס, עצב או עוינות
מוסיקה היא כלי נפלא של רגש. בניסיוננו להיות חיוביים יותר, היו זהירים בבחירת המוסיקה שאתם בוחרים בצורה האופיינית לכם. בחרו מוסיקה בעלת תדר גבוה רוב הזמן, העוזרת לכם להישאר במצב רוח מרומם וממריץ רוב הזמן.

ניסיון להרשים אחד את השני
פעמים רבות אנו מחפשים אחר אישור חיצוני לגדולה שלנו. אנו מאפשרים לפופולאריות שלנו או לכמה "לייק" אנו מקבלים במדיות החברתיות, להגדיר את הערך העצמי שלנו. הכירו בעובדה כי אתם נפלאים, ללא קשר למה שאחרים חושבים. יש לכם הרבה מה להציע לעולם. ובין אם אנשים אחרים מכירים או לא מכירים בזאת, זקוקים לכם כאן, לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב. כדי לחיות חיים מאושרים יותר, דאגו להרשים רק את עצמכם.

לשחק קשים להשגה
רובנו משחקים בתרגילי התחמקות עם הרגשות שלנו. איננו מחלקים אהבה, חיבוקים ונדיבות בחינם כי אנו לא מעוניינים להיתפס כישויות נזקקות או דביקות. מניעה מלתת אהבה יוצרת חברה בה כולנו מעט מפחדים להתחבר אחד לשני, כי אנו עסוקים מידי בלשחק אותה קולים. זו העת להכיר בעובדה כי כולם מעריכים מחמאה, מילה טובה והערכה. תנו את אהבתכם בחינם לאחרים, ותקבלו עוד ועוד אהבה בתמורה.

להיות בעלי אופי המזמן עימות
עימותים מוצבים בחזית בימים אלו. אנו אוהבים תכניות ריאליטי ותכניות דיבור למיניהם, בהם אנשים נלחמים, נתקלים ומתעמתים אחד מול פרצופו של האחר. לעומתם, אנשים חיוביים מנסים למצוא את העמק השווה בכל סיטואציה. הם לא נתפסים בהונאות ותרמיות. כשהם נתקלים בהתנגדות אצל אחרים, הם מחפשים דרך לאהוב ולקבל. סקופ! האנשים שהכי אוהבים עימותים הם בדרך כלל אלו הזקוקים להרבה אהבה בכמויות הגדולות ביותר. אז כדאי להיות יותר חיוביים, נסו למצוא אמפטיה עבור אלו הנאבקים להיות אדיבים ונדיבים בדרך השלילה, הדרך שהם מכירים.

הצורך להיות צודקים
לעיתים קרובות אנו מרגישים צורך להגן על הפרספקטיבות שלנו. כשאנו מקבלים כל סוג שהוא של ביקורת, אנו מרגישים בצורך להסביר את עצמנו ומדוע תפיסתנו היא העמדה הנכונה. תהליך ההפיכה לחיוביים יותר, מצריך לוותר על הצורך להיות צודק. סמכו על כך שהפרספקטיבה שלכם, בעודה נכונה עבורכם, עשויה להיות לא נכונה עבור מישהו אחר. להיכנס לנעליו של אדם אחר, לראות את הנושא דרך עיניו זו משימה בלתי אפשרית. ישנם יותר מידי הבדלים פיסיים, מנטאליים, רגשיים, סביבתיים וכו'....העומדים בינינו. בסופו של יום, נפלא שיש כל כך הרבה דעות כי המשמעות היא שישנן יותר אפשרויות לכולנו לבחור מהן. שוב, אם כולנו היינו מסכימים על הכל, העולם היה משעמם ומעלה עובש.

חשיפה שלנו לתכניות טלוויזיה שליליות
רובנו יושבים מול המסך במשך הרבה שעות בכל יום. הרבה מהתכניות מתרכזות בדרמה, פשע, אסונות ותחרות. הכירו במסרים שבתכניות שאתם בוחרים לצפות. קל יותר להיות חיוביים כשבוחרים לא לצפות בתכניות המעודדות שליליות.

תחרות במרוץ החיים
לעיתים קרובות מידי אנו שוכחים לעצור ולהריח את הפרחים או להקשיב לציוץ הציפורים. במקום זאת, אנו ניזונים מהרעיון שעלינו להיות עסוקים באופן תמידי, בכדי להיות יצרניים, פוריים ומכובדים.
ועדיין, הזמנים הטובים ביותר בחיים קורים כשאנו מאפשרים לעצמינו ללכת לאיבוד בתוך הרגע. אם אתם מתפעלים משמי הלילה זרועי הכוכבים ונמשכים לשם, או רוצים לתת לילדכם חיבוק ארוך שאינו נגמר, או לקחת יום חופש מהעבודה, עשו זאת! בכדי להיות חיוביים יותר, עלינו ליהנות מההזדמנויות סביבנו ולהפסיק את המרוץ הגורם לנו להתעלם מכל הדברים הטובים.

חמדנות
לצערנו, אנו עדיין חיים כרגע בעולם המקדם נפרדות. רובנו מאמינים כי מה ששלנו הוא שלנו ועלינו להגן על הנכסים שלנו מפני אחרים. חמדנות היא ההגשמה של הרעיון הזה.
בכדי להיות אנשים חיוביים יותר, עלינו להבין כי כולנו כאן יחד בכל הדבר הזה. אם כל אדם היה נותן מעט יותר, איזה עולם מופלא היה נחזה לנגד עיננו. אז עשו עוד צעד, הכינו כוס קפה לחבר, קנו מתנה לאמכם, התאמצו להכין עוד מאמר לאנשים שאוהבים לקרוא אתכם, ככה סתם. מתוך הטוב שיש בליבכם. אומרים כי אין כיסים בתכריכים. איננו יכולים לקחת את הדברים שבבעלותנו לעולם הבא. אז השתדלו לחלוק אותם יותר עם העולם, כל עוד אתם כאן.

ישנם הרבה דברים שניתן לעשות כדי להפוך לאנשים חיוביים יותר. הנקודות המוצעות כאן הן מקום טוב להתחיל בו. יש לקחת בחשבון כי רוב ההתנהגויות הוטבעו בנו במשך זמן כה רב, ולכן חלקם מהווים אתגר אמיתי בבואנו למחוק אותם, או לשנות אותם, אפילו במעט.
כשאנו נוקטים צעד אחד בדרכה של החיוביות, היקום מגיע מיד לתמוך ולעזור לנו להשלים את השינוי. שינויי ההתנהגות מועילים ומיועדים עבורי ועבור אחרים כאחד. ואז, יום אחר, החיים הופכים לקלים ומאושרים יותר כשאנו מפסיקים לאפשר לשליליות לחלחל ולחדור לחיים שלנו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רחלי גנון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 211




עוד באותו נושא:

רחלי גנון, הסוד להיות מאושר, להיות מאושר בשישה שיעורים, להיות מאושר, החופש לבחור להיות מאושר