ראשי | העצמה | שיפור הדימוי העצמי

שיפור הדימוי העצמי

שיפור הדימוי העצמי שיפור הדימוי העצמי

הדימוי העצמי שלנו נבנה ע"י התפיסה העצמית שלנו כלפי עצמנו, יוצא החוצה אל הסובבים אותנו ומקרין להם את המסר שאנו משדרים להם בקבלת הרושם שלהם עלינו

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480

כאשר אנו מעוניינים שהסובבים אותנו יראו אותנו באור מסוים או שאנו מעוניינים להציג את עצמנו באור מסוים או להבליט אצלנו תכונה מסוימת או להשאיר רושם מסוים על הסביבה נעשה זאת כך:
נכניס את התכונה הזו לתת מודע שלנו.
נקבל את עצמנו ככאלה.
נאמץ את המאפיינים של התכונה הזו לעצמנו.
נהיה בהוויה הזו של אותה תכונה או אותו רושם שאנו רוצים להשאיר על הסביבה.
 
הביטו במראה אמרו לעצמכם שאתם חכמים, יפים, בעלי ביטחון, מצליחנים, עשירים, מאושרים, אסרטיביים, דומיננטיים, ישרים והגונים, מאוהבים, חברותיים וכל מה שאתם מחליטים לעצמכם שאתם רוצים לשדר לסביבה שלכם לזמן הקרוב. האמינו בזה, קבלו את עצמכם ככאלה ותתנהגו כאנשים בעלי אותה תכונה.
 
אתן דוגמא איך להעלות דימוי עצמי ל"אני אישה יפה":
להיות יפה זה לא מחייב שיהיו לך פנים יפות, זו את שצריכה לייפות את עצמך ע"י התנהגות זו:
 הביטי בעצמך במראה ותצהירי בפני עצמך: אני אישה יפה בעיניי, אני אוהבת את עצמי, אני אוהבת כל חלק בגופי, אני אוהבת את האופי שלי, אני אישה יפה!
 
עכשיו, שאת יפה בעיני עצמך, באופן טבעי את יפה כלפי חוץ וזה יתבטא בדרכים הבאות:
• את תהיי שמחה ומאושרת - תכונות שגורמות לפנים שלך להיות מוארות וזורחות ותקריני יופי טבעי.
• את תתלבשי יפה בבוקר ותטפחי את עצמך באופן טבעי כיון שאת יודעת שאת יפה את מרגישה טוב עם עצמך והמצב רוח הטוב יגרום לך לרצות להיות עוד יותר יפה ותטפחי את עצמך.
• תנועות הגוף שלך ישתנו בטבעיות כיון שאת יודעת שאת יפה את מכניסה לתת מודע שלך מסר של אני יפה ומעודנת אז התת מודע ישחרר למוח מסר של עדינות והמוח ישדר לשרירים תנועות עדינות והגוף ישחרר תנועות עדינות ויפות.
• היציבה שלך תהיה זקופה יותר - כשתרגישי שאת יפה הדימוי העצמי שלך יעלה והיציבות תהיה טובה יותר ותלכי זקופה עם מבט ישר קדימה וזה יתבטא בהליכה, בישיבה ובעמידה כיון שהידיעה שאת יפה תשפיע על היציבות הגוף והגוף יזדקף נכון.
• הביטחון העצמי שלך יעלה ותהיי אישה חזקה יותר אסרטיבית ומצליחה יותר עם יכולת הגשמה עצמית גבוהה יותר מאשר שחווית את עצמך כלא יפה. כיום יש בידייך למשוך לעצמך יותר שפע והצלחה את מחוברת לעצמך ולרצונות האמיתיים שלך יותר המודעות העצמית גוברת אצלך.
• שאת משדרת מסר של אני אישה יפה הסביבה שלך תתייחס אלייך כאל אישה יפה.
 
אדם שנמצא במודעות עצמית גבוהה ומחובר לעצמו זה בעצם המפתח להצלחה שלו וליכולת שלו לפתח את עצמו ולגדול ובכך למשוך לעצמו שפע והתפתחות עצמית. בידיו נמצאים כל הכלים בשביל להצליח ולהתקדם בחייו.
 
עתה, שאת יפה בעיני עצמך ואת מקבלת את עצמך בכל האופנים מבחינה חיצונית ומבחינה פנימית את אישה אהובה בעיני עצמך. שאת אוהבת את עצמך גם אחרים יאהבו אותך. מאחר וההוויה שלך היא אהבה לעצמך היחס שלך לעצמך מתחיל באהבה עצמית וזה תשדיר השרות שלך לסובבים אותך.

שאנו אוהבים את עצמינו ושלמים עם עצמנו אז כולם אוהבים אותנו, ואלו שפחות אוהבים אותנו נעלמים מחיינו ומפנים את מקומם לאלו שאוהבים אותנו מכיוון שהאנרגיה שאנו מושכים היא אנרגיה של אהבה וקבלה עצמית ומעצמנו לזולתנו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיטל אלבז לביא

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480




עוד באותו נושא:

תת מודע, לשפר את הדימוי העצמי, שיפור הדימוי העצמי, התפתחות עצמית, מיטל אלבז לביא