ראשי | הכל על... | הכל על לימודי גיאומטריה מקודשת ושפת האור

הכל על לימודי גיאומטריה מקודשת ושפת האור

הכל על לימודי גיאומטריה מקודשת ושפת האור הכל על לימודי גיאומטריה מקודשת ושפת האור

שפת האור היא דרך ריפוי בתדרים של צורות וצבעים, לימודי גיאומטריה מקודשת ויצירת מציאות בדרך שמנית עתיקה ומדויקת להפליא.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כשאנו שואלים מהי שפת האור, גאומטריה מקודשת וגריד של שפת האור אנחנו מחפשים בעצם הארה או תובנה שתוכל לסייע לנו להבין את הדברים שאנחנו חשים, מרגישים ולקבל בעצם דרך שתאפשר לנו להשתחרר ולהתעצם.

כמה פעמים בחיים שלכם הרגשתם שאתם מושפעים ממישהו שנמצא לידכם? שאתם מרגישים פתאום כמוהו, למשל עצבניים ומתוחים כמוהו? או נדבקים בשמחה ובצחוק שלו?
אנחנו מושפעים מהתדרים שבסביבה שלנו בין אם נרצה או לא. הסביבה יכולה להיות חוויה שחווינו או מישהו שנמצא לידינו. באותה מידה אנחנו גם מושכים אלינו חוויות אשר רוטטות בתדר שלנו. כך שאם מצאתם עצמכם בסיטואציה לא נעימה ולא ברור לכם איך הגעתם למצב הזה, אז כדברי הבודהה ומאסטרים רבים – היכנסו פנימה, שנו עצמכם מבפנים.
 
מה זה תדר?
בבסיס כל מה שקיים, יש אנרגיה. הכול חי סביבנו, הכול רוטט. יש רטטים חזקים יותר, יש חלשים יותר. יש מהירים ואיטיים, מלטפים וחותכים. תדר הוא סוג הרטט, המהירות, הדחיסות. יש הבדל בין תדר של עץ לתדר של ברזל. מחשבה היא התדר הגבוה ביותר שקיים. ככל שנקיף עצמנו יותר ויותר בסביבה תומכת ומפתחת כך התודעה שלנו תתעצב בהתאם. וזה בדיוק מה שקורה כשמקיפים עצמנו בתדרי שפת האור. בשפת האור הרצון שלנו מתורגם לאנרגיה והאנרגיה מתורגמת לצורות וצבעים. כשהמילה "אהבה" נכתבת ו"נאמרת" בשפת האור , היא נותנת את הרטט המדויק של אותה מילה אתם יכולים פשוט להרגיש בגוף שלכם מה הכוונה מאחורי אהבה.
 
בין אם יש לנו רצון לריפוי חלק מסוים בחיינו, או רצון למכור את הבית שלנו, בשני המקרים אנו מבקשים לנוע לתוך מצב תודעתי מסוים. בעזרת הכלים האנרגטיים של שפת האור אנו לומדים לדייק את הכוונות שלנו, לכוונן את הכלים כך שנוכל להתיישר עם המצב התודעתי החדש שאנו מבקשים לעצמנו. ודברים פשוט מתחילים לזוז...
 
מהם הכלים של שפת האור?
בשפת האור אנו משתמשים בצורות וצבעים המסודרות ב"גריד" או משודרות אנרגטית להילה שלך.

מהו גריד?
גריד הוא רצף של צורות צבעוניות המצוירות על דף לבן המתרגמות את הבקשה שלך לתדר המדויק ביותר. כל צורה וצבע מכילים בתוכם שילוב אנרגטי מיוחד להם, שבא לכוון אותך ולדייק את התהליך אותו אתה מבקש לעבור. שפת האור גורמת לדברים לזוז על ידי כך שהיא מכוונת אותנו להרגיש את התדרים המדויקים והמתואמים ביותר של הסובב אותנו ושל מה ששוכן עמוק בתוכנו.
 
בחירת התהליך
כאשר אני ניגשת לכתיבת הגריד אני שואלת את המטופל ואת עצמי מה עכשיו הוא מבקש ללמוד? למה הוא מבקש לקבל הכוונה? מה הדבר שיביא לפתיחת דרך חדשה בנושא איתו הוא מתמודד? מה דורש ניקוי? האם הוא מבקש ללמוד אהבה עצמית? או שמא ללמוד על היחס שלו לזוגיות? אני מדייקת את הבקשה שלו שמכוונת אותי ליצור את המארג האנרגטי (הגריד) המתאים ביותר עבורו. לרוב נושאים מסויימים בחיינו סוחבים עליהם כל כך הרבה שכבות וסיפורים שיש צורך לזכך את המים העכורים כדי לראות בצלילות מול מה אני עומד, להרגיש את התדר המדויק של זה ולתת לזה לעבור דרכינו וכך לעבור ריפוי ושינוי.
 
חקר עצמי
במהלך השנים בעבודתי עם שפת האור גיליתי דבר מעניין. כאשר אנו בונים אנרגטית את הגריד עליו יושבות הכוונות שלנו, אנחנו פוגשים באמת. כל התחושות שלנו, ההתלבטויות שלנו, הקצב, התנודות הרגשיות והפיזיות, מלמדות אותנו היכן אנחנו באמת ביחס לבקשה ולתפילה שלנו. זה חשוב כדי לגלות אם הבקשה שלנו היא בכלל ריאלית ביחס למקום בו אנחנו נמצאים כרגע? האם זהו הרצון האמיתי שלנו? ובכלל זה נותן לנו להרגיש את הרצון האמיתי שלנו ללא הסיפורים שמסביב. ככל שעובדים יותר עם הכלים של שפת האור, מידת הרגישות לתנודות הגוף והנפש שלנו גדלה ואנו יכולים להרגיש בזמן אמת כיצד אנו מושפעים מתהליכים שביקשנו לעצמנו.
 
התהליך עם שפת האור
כאשר הגריד מתחיל לעבוד, הוא מושך לחיים שלנו סיטואציות שונות שקשורות לתהליך אותו ביקשנו לעבור, ומפגיש אותנו עם הזדמנויות לשינוי. זהו איננו קסם. זוכרים את תחילת המאמר? הכל זה אנרגיה חיה ורוטטת, והגריד סה"כ יוצר בהילה שלנו שדה אנרגטי שרוטט באופן כל כך מדויק את מה שביקשנו, שאנו מצליחים למשוך אלינו תופעות בתדר דומה ולהשפיע על חיינו.
בנוסף, שפת האור מלמדת אותנו כיצד אנו עוברים תהליכים בחיינו, מתפתחים, מרפאים את עצמנו ומתנקים. ישנם אנשים שכתבו את התפילות שלהם בגריד שפת האור, ומייד לאחר מכן חלו למספר ימים. זוהי דוגמא לדרך לנקות את מה שחוסם אותנו אנרגטית מלהיות במצב התודעתי של תפילתנו. לא כל אחד מגיב כך. יש מי שלא הרגיש כלום עד שפגש בחוויה שהייתה נקודת מפנה משמעותית בתהליך, ומשם דברים התגלגלו למקומם כפי שהתבקש.
יש לנו גם יכולת לבחור אם לעדן או להקשיח את הדרך בה אנחנו עוברים תהליכים ושינויים בחיינו. הרבה פעמים כאשר אני ניגשת לריפוי בשפת האור, אני שואלת את עצמי, האם אני שוב בוחרת בדרך הקלה? או שאולי אני קשוחה עם עצמי מדי?
 
ולבסוף...
כאשר אנו מכניסים את שפת האור באופן מודע אל חיינו ומעמיקים אל הרמות המתקדמות, אין לי דרך יותר טובה לתאר זאת מאשר כחוויה של גילוי גן עדן. אתן מעט מהדובדבן שבקצפת, ומי שיוכל לתפוס זאת כבר מההתחלה ירוויח. כל מה שאנו מבקשים לעצמנו, כל שינוי, ריפוי, דבר מה שאנו רוצים שיהיה באמתחתנו, הכל כבר קיים, ונמצא בתודעה שלנו. הלימוד והחוויה מנקה עוד שכבה ועוד שכבה אשר מסתירה ומונעת מאיתנו לראות את מה שכבר קיים בנו. באמצעות הצורות והצבעים שחושפים בפנינו את רטטי היקום והקיום ומביאים איתם סודות שאינם נלמדים בשום בית ספר, קירות מתמוטטים, ערפילי התודעה נסוגים, קרחונים נמסים. גן עדן.
 
“Paradise is not a place, it’s a state of consciousness”- Sri Chinomy
 
טיפול בשפת האור
כשמתחילים לעבוד איתי, מתחילים בשני מפגשים:
מפגש 1- היכרות- לצורך הבנה של בניית התהליך. במפגש זה בנוסף להיכרות ולבהירות שנגיע אליה יחד, נבנה עבורך גריד אישי, שהוא איזון אנרגטי המתאים למצב בו אתה נמצא. הגריד האישי מתייחס למכלול האנרגטי שלך ויושב על 7 הצ'אקרות שלך, מאזן אותן ואת האנרגיה הכללית של הגוף.
מפגש 2- אנו נכנסים יותר לעומק העניין ויוצרים עבורך גריד תהליכי. זהו גריד של 49 צורות וצבעים היושב על ההילה שלך. זהו גריד עמוק יותר שמתייחס לרצון שלך לשנות איזשהו דפוס התנהגות או סיטואציה בחיים שאיננה משרתת אותך יותר.
 
כל מפגש הוא כשעה וחצי-שעתיים. המחיר הוא 450 ש"ח לשני המפגשים יחד. לאחר מכן כל מפגש נוסף איתי לצורך תמיכה בתהליך עולה 200 ש"ח. (מפגש של שעה).

הגרידים הינם תהליכים מאוד מדויקים, המתאימים לאנשים שרוצים להשקיע בשינוי דברים בחייהם אשר תוקעים אותם במקום. בין אם זה משהו נפשי/רגשי, או "נסיבות חיים", תהליך עם גריד שפת האור יגרום לדברים לזוז לכיוון הרצוי.
 
לימודי שפת האור
הכיתות מחולקות ל 3 רמות:
- שפת האור רמת מתחילים- בכיתה זו כבר יוצאים עם ידע וכלי אנרגטי עוצמתי לשימוש עצמי, לסביבה שלך ולמטופלים שלך.
- שפת האור רמת ממשיכים- העמקה אל צורות וצבעים מתקדמים יותר וקבלה של כלי אנרגטי נוסף ליצירת מציאות, לשימושים נרחבים יותר עבורך, הסביבה שלך או המטופלים שלך.
- שפת האור הרמה המתקדמת- כיתה בת 7 ימים, מסע לתדרים מעודנים יותר הקיימים ביקום, עוד כלי אנרגטי עוצמתי שבו לומדים להתכתב עם הנשמה שלנו.
הידע מועבר דרך מילים, ספרים, חוויה ושידורים אנרגטיים מההילה של המורה אל ההילה של התלמידים על פי המסורת השמנית של השושלת. חוויה רב ממדית.
 
למי זה מתאים?
- אם כששמעת על הידע הזה, חשת התרגשות, צמרמורת או תחושת בעבוע קלה בגוף.
- אם את מגדירה או מכירה את עצמך כחוקרת של החיים ואת מחפשת ללמוד מהי האמת של החיים.
- אם תמיד הרגשת שהמילים שלך לא מספיקות לתאר את מה שקורה אצלך בפנים.
- אם אתה רוצה להרחיב את הדרך שבה אתה מתבטא ומתקשר.
- אם את רוצה להאיץ את התהליכים שהמטופלים שלך עוברים.
- אם אתה רוצה ללמוד כלי ריפוי ייחודי שלא נראה כדוגמתו, ומפליא בדיוק שלו.
- אם את רוצה לגלות את גן העדן...

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

דנה בק, שפת האור, קורס שפת האור, לימודי שפת האור, גיאומטריה מקודשת