ראשי | הכל על... | חיזוק יכולת להתמודדות עם קשיים

חיזוק יכולת להתמודדות עם קשיים

חיזוק יכולת להתמודדות עם קשיים חיזוק יכולת להתמודדות עם קשיים

שיטת מוח אחד עוזרת לחיזוק ושיפור היכולת הפנימית שלנו להתמודד עם קשיים

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285909

לכולנו יש קשיים. שיטת מוח אחד מחזקת ומשפרת את היכולת שלנו להתמודד עימם בהצלחה.

מציאות החיים השוחקת, היומיומית. ההתמודדות מול קשיים רגשיים, מלווה את האדם מיום היווצרו. כל אדם ואדם מתמודד מול קשיים. לפעמים הוא מצליח ויוצא מחוזק ולפעמים הוא נופל. בואו וגלו מה יש לשיטת מוח אחד להוסיף לכל אחד ואחד מאיתנו.

אתגר רגשי
מציאות החיים המורכבת מעמידה בפנינו אתגרים רגשיים יומיומיים קשה אפילו לפרט כיוון שזה עולה כל הזמן. העירו לנו, פגעו בנו, דחפו אותנו בתור, פנצ'ר ברכב, אבד דבר מה, ראינו מצב חיצוני שנגע לנו במקום לא סגור ועוד ועוד. אנו נגיב מדפוסי ההתנהגות שיושבים אצלנו עוד מגיל צעיר. כעס, זעם, אלימות, היסטריה, היעלמות, דמעות, מלחמה הם חלק מהדפוסים שיושבים אצל כל אחד ואחד. אם נרגיש שאיננו יכולים להתמודד טוב שנראה מישהו שיוכל לעזור לנו. בכדי שיהיה טוב עכשיו. אחרת במצבי קיצון ההתמודדות תהא קשה שבעתיים.

פחדים וחרדות
פחדים זה מנגנון טבעי אצל האדם שמתחילים בגיל צעיר ביותר שלוש עד שש שנים. כשהילד חש ביטחון הבנה וקבלה של הפחדים, ומרגיש שיש לו על מי לסמוך בבית מי שיגן וישמור עליו, פחדים אלו ייעלמו במהלך הגדילה. אבל, אם מזלזלים בהרגשה שלו (אין מפלצות כאן) או שגם ההורים שרויים בחרדות משלהם החרדות יתעצמו ויתפסו חלק נכבד בחיי האדם. זה לא יעבור לבד. שחרור מתח הוא הכרחי במצב זה. (גם למי שנעזר תרופתית להקלה, כדורים אלו לא פותרים את הבעיה אלא רק מקהים אותה(.

מתחים כעסים היסטריה
מי מאיתנו לא כועס? אבל לחלק הכעס 'הורס כל חלקה טובה' בחיים עם עצמו, בבית, בעבודה ועם חברים. כעס נובע מזה שראינו, חשנו משהו מחוץ לנו וזה נגע אצלנו בנקודה לא סגורה, ובגלל זה הופעלה מערכת ההישרדות והגבנו כמו שאנו רגילים, כמו שראינו בילדותינו. הגיע הזמן לשים למתחים ולכעסים סוף. וזה אפשרי!!! מי לא יצביע בעד חיים טובים לנו למשפחתנו לעובדים איתנו ולסביבה? זה מה שישפיע רבות על איכות הסביבה. (כן וגם על זיהום האוויר הסביבתי(.

דיכאון
דיכאון הוא דפוס מסוים המקובל אצל חלק מהאוכלוסייה. דפוס ידוע מהעבר שלנו שכשמגיע קושי אנחנו נסוגים אליו. מילים והבטחות לא יעזרו זה דפוס קבוע. בעבודה במוח אחד נוכל לשחרר דפוס זה ולהגיע לבחירה חופשית.

O.C.D
הפרעה טורדנית כפייתית
הפרעות טורדניות שחוזרות על עצמן כל כך הרבה פעמים עד שזה משבש את מהלך חיינו ומביא אותנו לחיים של חוסר בחירה משווע. (אנחנו לא בוחרים לנקות או לא, לשטוף ידיים או לא.) בין ההפרעות המקובלות: ניקוי וסדר כפייתי, שטיפת ידיים, בדיקה שלא שכחנו לנעול, שהחזרנו למקום, שהתפילין מונחות במקום, שאמרנו 'שמע' כמו שצריך, לחזור על פעולה פעמים רבות ועוד ועוד. פעולות אלו מתגברות ומתעצמות בזמן מצבי מתח קיצוניים. החיים יכולים להיות טובים בואו וביחד נשחרר התנהגויות אלו.

ביטחון בתהליך החיים
בחיים כנזכר מעלה יקרו אירועים נעימים פחות או יותר. חלק מהאנשים יקחו את מה שקרה בתור אתגר, בתור שיעור שיקדם אותנו בחיים. ויש שיראו אירוע שקרה בתור חומה בלתי עבירה שתוקעת להם את החיים ואין דרך מוצא. בטחון בחיים קשור גם לביטחון בה' להאמין בעצמנו ובה' שיש לנו את היכולת למצוא את הדרך הלאה בחיים. עבודה על הנושא עוזרת לנו להנמיך ולהעלים את החומה ולמצוא כיוון שבו נוכל להתקדם. אל תגידו בע"ה ותשאירו לו את העבודה, התחילו היום בעבודה וכשתתחילו ה' יעזור.

שמחת חיים
חיים טובים, שלמים וממצים, חיים שבהם אנו רגועים ושלווים, חיים שבהם אנו תורמים לסביבה והסביבה תורמת לנו, חיים של ייעוד והגשמה הם חיים אפשריים ורצויים בואו נצעד ונעבוד על מנת להגיע לחיים אלו, בואו ונתחיל במסע.

ישנם מצבים שהאדם חייב תהליך של עזרה על מנת לשחרר את המתחים והדפוסים הלא סגורים שהוא סוחב מילדותו. כל אחד ויכולת ההתמודדות שלו, אדם אדם והאירועים והטראומות שהוא חווה במהלך החיים.

אם לא נשחרר את המתחים הרגשיים יום אחד הם יתגברו עלינו ויכריעו אותנו. כדאי להתחבר לתהליך השחרור על מנת שהחיים שלנו והחיים של הזולת, המשפחה, הילדים והקרובים לנו יהיו בטוב עם יכולת התמודדות ולא נמצא את ילדינו מגיבים כמונו.

אנו לא משנים ומתעסקים עם תרופות זה לא התפקיד שלנו, לזה יש פסיכיאטר. אנו מקלים ומשחררים מתח וטראומות על מנת שהאדם יוכל להתמודד מול המציאות. במידה והוקל לאדם אפשר לבקש מהפסיכיאטר להוריד את המינון של התרופות.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יוסי גולד

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285909




עוד באותו נושא:

קינסיולוגיה, שיטת מוח אחד, יוסי גולד, מוח אחד קינסיולוגיה, מטפלים בקינסיולוגיה