ראשי | הכל על... | אלצהיימר (Alzheimer)

אלצהיימר (Alzheimer)

טיפול מונע ואו טיפול בזמן יכול למנוע בצורה חד משמעית את התפתחות האלצהיימר. אלצהיימר (Alzheimer)

על פי הרפואה הרגילה מחלת האלצהיימר הינה מחלה ללא פיתרון נראה לעין, אך מה ניתן לעשות עבורה ברפואה האלטרנטיבית? התשובות בפנים

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

על פי הרפואה הרגילה מחלת האלצהיימר הינה מחלה ללא פיתרון נראה לעין, אך מה ניתן לעשות עבורה ברפואה האלטרנטיבית. למרות הסקפטיות הקיימת בתחומים האפורים בהם אין מחקרים ונתוני מעבדה מהסוג המוכר ברפואה הרגילה.

ברפואה האלטרנטיבית וספציפית בתחום ההומיאופתיה יש מחקרים ונתוני מעבדה ומחקרים על בני אדם – תחת הרעלת חומרים שנותנת תשובות מלאות לנושא איבוד הזיכרון ושינויי ההתנהגות שחלים על אדם שלוקה באלצהיימר.

אך לפני הכול מהם הגורמים לאלצהיימר:
• אלכוהוליסטים ילקו במחלה.
• טבעונים שלא ניזונים מתזונה רגילה וחסרים להם ויטמינים מקבוצת B.
• אנשים עם גידול שפיר או ממהיר במוח.
• תורשה אנשים שהוריהם חלו במחלה ואז ניתן לחלות במחלה אפילו בגיל 35.
• נשים יותר מגברים –אולי צריך לחקור את התופעה מנקודת המבט של הגלולה. נשים לוקחות גלולות גברים לו אם יש נטייה דווקא לנשים ללקות במחלה – חשוב לבדוק את האפשרות לסייד אפקט של הגלולה על המוח ועל הזיכרון בטווח הארוך.
• אנשים שלא מפעילים את המוח ואת המחשבה התאים מתנוונים מהיר יותר.
• עודף רעלים בגוף שמשפיעים בהרעלה שלהם על תאי המוח ומערכת העצבית בניהם ניתן לראות את האלומיניום למשל –אנשים שלאורך החיים אכלו ובישלו בכלי אלומיניום לרוב יורעלו ויפתחו אלצהיימר ב 99% מהמקרים. לכן חייבים להימנע מבישול בכלי אלומיניום.


סיבות נוספות להיווצרות האלצהיימר הקשורות לאלטרנטיבה ולמבט של הטבע:
תזונה שנדבקת ויוצרת רעילות: פסטות, לחמים, בצקים, מוצרי חיטה, אורז רגיל עגול וקצר, מוצרים לא מלאים, מוצרי גבינה וחלב, חומוס ושוקולד, אוכל מטוגן, דבש מחומם, סוכר וכול המוצרים שמכילים סוכר, תירס סויה ומוצריו. מוצרים אלו נדבקים לאורך המעי הגס ואינם יוצאים. הפסולת נשארת כגורם שיוצר הרעלה תמידית חזרה למחזור הדם ומגיע לכול האיברים בגוף כולל למוח. הרעילות יוצרת שכבות של רעל ושיכפול תאים פגומים. הרעל שחדר לתאים משנה את הDNA מצד שני התאים המורעלים שלא יכולים לנקז את הרעל והזבל שהצטבר בתוכם פשוט מתים.  

תולעים קנדידה ומיני פרזיטים אחרים שנמצאים ומתרבים במערכת העיכול –עקב בישול בשר עוף ודגים לא מלא ולא מספיק כדי להרוג ביצי תולעים חיידקים רימות ופרטיזים. התולעים ושאר מיני החיי מתרבים וגם מפרישים בתוך הגוף את צואתם –מה שיוצר מחזור רעילות נוסף ועומס נוסף על התאים והמערכות השונות שצריכים להתמודד עם ניקיון הגוף והתאים. תאי המוח והעצבים עובדים שעות נוספות גם כדי לחלק פקודות לכול איבר וגם כדי לנסות לנקות את עצמם ללא הצלחה.  

עודף ברעלים עודף בחלבונים – עודף בליחה – תוקפת את המוח. עודף שנגרם מחוסר מודעות לאכילה נכונה. ולהיכרות אם צרכי הגוף. הלעטת הגוף בחומרים שאין הוא מעכל ומפריש. אכילת מוצרים יוצרי ליחה.

מזונות יוצרי ליחה אלכוהול. מוצרי חלב, מזון שומני, מזון מטובל מידי, מזונות מחיטה, מזונות המכילים סוכר לבן גורמים להצטברות ליחה ועודף נוזלים בגוף שיכול להצטבר במוח כפי שראינו מניתוחי גופה. גם עודף במלח לבן ומלח בכלל סופח אל הגוף נוזלים.

עודף מתח ולחצים תקיעות וחוסר תנועה – גורמים לרעלים לחומרים ולליחה לשקוע בגוף ולסתום תאים ולהרוג אותם. עישון גם הוא תורם לעודף ליחה והצטברותו בתאים.

מתכות רעילות - אלומיניום כלי בישול שמתפרקים לתוך המזון המבושל ויוצרים הרעלה ישירה במערכת ובמוח ובתאים שגורמת לכול התופעות הקיימות באלצהיימר מתכת העופרת. הרעלת יוד לאנשים רגישים ואלרגיים וגם לאנשים שאוכלים יוד ביתר. הרעלת גופרית גם היא גורמת לתופעות של אלצהיימר ואיבוד זיכרון. כול החומרים האלו גורמים לאיבוד הזיכרון של פעולות שרק נעשו או לפעולות שהאדם רצה לעשות. אך גם לקשת תופעות כמו בלבול. שכחה. כעס. חשדנות. פחדים.

תופעות אלו שנגרמו מהרעלה של חומרים ומתכות ייעלמו באמצעות תרופות הומיאופתיות שעשויות מאותו גורם רעיל עצמו רק במינון מוחלש כמו חיסון שניתן למערכת החיסון.

 הטיפול ברפואה הרגילה והאלטרנטיבית
ברפואה הרגילה- החולה יקבל תרופות פסיכיאטריות ואו יאושפז בבתי חולים פסיכיאטריים. התרופות הפסיכיאטריות מוסיפות תופעות לוואי וסימפטומים שלא היו לאדם מראש כמו כן אירוע מוחי הופך להיות יותר שכיח בהשפעת התרופות הכימיות.

הרופאים ימליצו על בדיקות במסגרת קופת החולים לשלול סיבות אחרות שבגללן יכולות להופיע הפרעות התנהגות. הפרעות מהסוג שהוזכר בסעיפים הקודמים. הבדיקות יכללו:
• בדיקת תפקודי בלוטת התריס.
• תפקודי כבד.
• תפקודי כליות.
• מצב של חוסר בויטמינים בדם MRI.
• CT כדי לשלול התפתחות של אירוע מוחי גידולים שלוחצים על אזורים במוח.

 איך כדאי לפעול מתחילת גילוי האלצהיימר:
1. לפנות לתהליך הומאופתי בשלב ראשון של התחלת התפתחות האלצהיימר.
2. להוציא מהמזון ומהכלים כול חומר הגורם להרעלה – לעבור לתזונה נקייה מרעלים.
3. להוסיף אנטיאוקסידנטים: ויטמין E, ויטמין C, חומצה אלפא ליפואית וקו-אנזים Q10.
4. לדאוג לניקוי רעלים מהגוף באמצעות תזונה נכונה, צמחי מרפא, ניקוי מעיים. 
5. הימנעות לחשיפה של רעלים נוספים מהתזונה מהשתייה ומחומרי ניקוי ורחצה.

טיפול מונע ואו טיפול בזמן יכול למנוע בצורה חד משמעית את התפתחות האלצהיימר וגם להחזיר 75% מהמקרים למותר ולתפקוד סביר כמו שהיה לפני התחלת המחלה. 

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

הומיאופתיה, אלצהיימר, מערכת העיכול, ויטמינים, רפואה אלטרנטיבית