ראשי | הורוסקופ 2013 | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013

מיוחד לשנת 2013: מה יהיה באהבה? תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013.


צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013.

לכל המזלות לחץ/י כאן.

לבחירת המזל וקריאת התחזית השנתית המלאה לחץ על המזל:


מזל טלה   מזל שור   מזל תאומים   מזל סרטן

מזל אריה   מזל בתולה   מזל מאזניים   מזל עקרב

מזל קשת     מזל גדי     מזל דלי     מזל דגים  

שנת 2013 היא שנת האחדות! בשנה זו מצב כוכבים מיוחד מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו למצוא את העוצמה הפנימית שבו ולהוביל שינוי בחייו ובחיי הסובבים אותו תוך שימוש בכוח הקבוצה שנמצאת סביבו והיכולת להיעזר במומחים בכל תחום. השינוי יבוא לידי ביטוי ביכולת לצאת ממשברים, הפתיחות לבקש עזרה – ולקבל אותה, היכולת לתרום לאחר וליצור אחדות שתיתן לכל אחד מאיתנו כוחות חזקים במיוחד. (את תחילת התהליך ראינו לפני זמן לא רב כשכוחותינו יצאו למבצע בדרום).

פעולות נכונות בשנה זו יוכלו להוביל שינוי גדול ויצירת הזדמנויות חדשות בתחומי העבודה, הקריירה, פרנסה, זוגיות, אהבה, הגשמה עצמית והעצמה.

בשנה זו (שנה שבאה אחרי שנת גילוי העוצמה) עלינו ללמוד כיצד לעשות את ההחלטות הנכונות שיובילו אותנו למיצוי מלוא הפוטנציאל בחיינו. האנרגיות והתנאים הקוסמיים קיימים - ועכשיו זה תלוי רק בנו. אצל רבים מאיתנו גילוי העוצמה הפנימית, היחד עם אחדות ושיתוף יביאו להכרה כי לכל אחד בשלב מסוים בחייו יש צורך להיעזר בקבלת יעוץ והכוונה רוחנית ממדריכים רוחניים, נומרולוגים, מיסטיקנים (כל אחד יבחר את הדרך) אשר יוכלו לייעץ, להאיר ולכוון כדי למצוא את התשובות הטובות ביותר עבורם.

תורת האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת אשר לוקחת בחשבון גורמים רבים וביכולתה לצפות תהליכים שונים שמשפיעים על חיי כולנו.
 
אין ספק שהאסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות חיזוי שונות אשר חלקן מוגדר בתחום המיסטיקה, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.

צוות אלטרנטיבלי, האסטרולוגים והמיסטיקנים מאחלים לך שנה מוצלחת שבה העוצמה הפנימית שלך תפרוץ החוצה במלוא עוצמתה ותוביל אותך ואת הסובבים אותך למקום נכון וטוב יותר!


לכל המזלות לחץ/י כאן.

לבחירת המזל וקריאת התחזית השנתית המלאה לחץ על המזל:


מזל טלה   מזל שור   מזל תאומים   מזל סרטן

מזל אריה   מזל בתולה   מזל מאזניים   מזל עקרב

מזל קשת     מזל גדי     מזל דלי     מזל דגים  





עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 201