ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל אריה

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל אריה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה צפויים לכם בילויים לוהטים עם הרבה אנרגיה בסבבה ואחלה קטעים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לא להיות כבדים יותר מדי. אווירה של כיף חוזרת עכשיו אל סיפור אהבה שבזמן האחרון היו לו הרבה בלגאנים. עושה רושם שגם לצד השני די נמאס מהשטויות. אם אתם רוצים שיקרה משהו רומנטי, אז תוציאו מהראש שלכם את מי שהתבאסתם ממנו.

בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם האינטואיציה שאומרת לכם מה לעשות ועם מי כדאי לכם לצאת. מישהו שלא ממש סמכתם על זה שהוא לא משקר לכם, יוכיח במעשים שלו שטעיתם. הריגושים יבואו לכם באווירה אינטימית, מה שמוציא מהתמונה פרשיות זוהרות ונוצצות מדי. תנו צ'אנס למישהו שעושה קולות של ממש מאוהב בכם. זה סבבה שאתם קצת ביקורתיים, אבל אל תיסחפו עם זה. האהבה תתפוס אתכם כאשר תאמינו שמגיע לכם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב והכוכבים מספרים שצפוי לכם סיפור אהבה עם מישהו שעד עכשיו לא ממש הכרתם. יש מצב שמישהו שמחבב אתכם מארגן בשבילכם את הקומבינה הזו. מה רע? צפויים לכם קטעים קצת מוזרים עם מישהו שהאף שלו מגרד את השמיים אבל הלב שלכם די מחבב אותו. בעצם, למה שלא תיקחו צ'אנס?

בקטע השני של התקופה נופל עליכם שינוי חברתי בגלל מישהו מקובל ופופולארי שמחבב אתכם. אם אתם בקטע של מוסיקה או ריקוד אל תתביישו לבקש עזרה ממישהו שיכול לעזור לכם. יש מצב שבעתיד תוכלו לעשות מזה כסף. משהו שאתם עושים בשביל הכיף יכול להיות מדליק בשביל מישהו שרואה בזה את שיא היצירתיות. שווה לכם להשקיע. קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה רחוק והזוי, מתחיל לככב בחיים שלכם. אל תטחנו את עצמכם בשאלות פלספניות.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וצפויה לכם פרשייה מדהימה שזקוקה לזמן בשביל להפוך למשהו שווה. יש מצב שזו לא אהבה ממבט ראשון אבל בהחלט משהו שכדאי לזרום איתו. אם אתם לא סגורים על סיפורים מהעבר שלכם, כדאי שבינתיים תשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. זה הזמן לטפל בזנבות שאתם גוררים אתכם מסיפור שהסתיים.

בקטע השני של התקופה תבוא לכם אווירה של חו"ל ותפגיש אתכם עם טרנדים מטריפים. שופינג תזזי יעשה לכם את זה. מישהו ינסה לחזר אחריכם בעזרת פוזה מלאכותית שלא ממש משקפת אותו. אתם מסבירים לו שהכי טוב בשבילו זה להיות טבעי. בהמשך צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים וזה אחלה טיימינג בשביל אריות ולביאות שרוצים לארגן אירוע חברתי נוצץ וסטייליסטי. יש מצב שמישהו עושה לכם בחינות אבל זה לא צריך להלחיץ אתכם. מסתדרים לכם קשרים חברתיים עם אנשים פופולאריים שמכירים את כולם וכולם מכירים אותם. עושה רושם שבחברתם יבואו לכם הריגושים הנכונים.

בקטע השני של התקופה אתם ממשיכים לזרום עם פופולאריות חברתית שמביאה לכם צ'אנס להתחרות על תפקידים עם סטייל. עכשיו אתם נורא מרוגשים בזכות פעילות חדשה שהתחברתם איתה. מסתדרים לכם קטעים רומנטיים שגורמים לרכלנים לקנא בכם. מישהו קרוב מעודד אתכם לזרום עם הרגשות שלכם בלי להתבייש. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם על משהו מהעבר שמציק לכם.

בקטנה כזה: השנה הכוכבים מספרים שצפוי לכם סיפור אהבה עם מישהו שעד עכשיו לא ממש הכרתם. יש מצב שמישהו שמחבב אתכם מארגן בשבילכם את הקומבינה הזו. תבוא לכם אווירה של חו"ל ותפגיש אתכם עם טרנדים מטריפים. שופינג תזזי יעשה לכם את זה. צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית שנתית לצעירים מזל אריה 2013, מזל אריה 2013