ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל דגים

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל דגים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה זה הזמן לקום וליזום משהו ולא לחכות עד שהצד השני ייזכר בכם. אין לכם מה להסס בקטע הזה מפני שזה בדיוק מה שאתם צריכים. זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס לקטע שיכול להפוך לסיפור אהבה. מי שלא לוקח צ'אנסים, לא זוכה בריגושים. פתאום תיפול עליכם הצעה רומנטית ממקום לא צפוי. יש מצב שאתם כל כך מופתעים עד שאין לכם מילים.

בקטע השני של התקופה אתם מארחים חברים חדשים שגם הם, כמוכם, נמשכים לתחומים לא שגרתיים. פתאום אתם נדלקים על מחזרים שעד עכשיו שהתעלמתם. אנשים שעזרתם להם, טורחים להחזיר לכם אהבה ופרגונים. הגיע הזמן שתלמדו גם לקבל – ולא רק לתת. אתם מחליטים להתחבר עם מישהו שאף אחד לא ממש מבין מה מצאתם בו. אם יש לכם ביטחון עצמי, אז לא צריך להיות אכפת לכם מה אומרים עליכם. לא ככה?

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב צפויות לכם שיחות שיבהירו לכם עד כמה תצטרכו להשקיע כדי להגשים את החלומות שלכם. 'פגישות עיוורות' הולכות להתגלות כמוצלחות מן הצפוי. אל תדחו הצעות שבסוף תתחרטו שלא קפצתם עליהן. ברגע שהבלבול שלכם גדול, הכי טוב בשבילכם זה לקבל עצות ממי שתמיד תמך בכם. הראש הטוב שלו יכול להראות לכם את הכיוון הנכון.

בקטע השני של התקופה נופלת עליכם האנרגיה הכי נכונה לקטעים שבינו לבינה. צפויה אווירה מחשמלת, אתם יודעים, כזו שמזמינה ניצוצות רומנטיים שעושים טוב בלב אבל משגעים את הראש. הצעה רומנטית ששיגרתם חוזרת אליכם עם מסר מדהים. אתם הולכים על קטע נועז גורם לחברים שלכם להחזיק מכם קולים אמיתיים.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וסטייל מקורי יביא לכם אהבה וריגושים. זה אחלה זמן בשביל להגשים את עצמכם בתחומים שעוד בילדותכם חלמתם עליהם. אל תפחדו לחזר אחרי מי שבראש שלכם. הגיע הזמן לפרוץ את המחסומים ולצאת מתוך הביישנות. היחסים שבין בנים לבנות מוציאים מכם את הטוב שבכם. אל תקשיבו ללשונות רכלניות.
בקטע השני של התקופה אתם מתכתבים עם ילדים ובני נוער שגם הם רגישים וטיפה ביישנים כמוכם. אתם בראש אחד איתם ולא רק בקטע של אהבה, אפילו שאין לכם בעיה להעביר מסרים רומנטיים ולצאת מזה גדולים. פתאום בא לכם לעשות שינויים ואתם דופקים שדרוג רציני בהופעה החיצונית שלכם, מה שמביא לכם חיזור חדש שלא הבאתם בחשבון.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים ויבואו לכם הזדמנויות לדבר על כל מיני מעצורים שהפריעו לכם לזרום עם הרגשות שלכם. זה הזמן הנכון לטפל בנושאים והדחקות שעד עכשיו העדפתם לטאטא אל מתחת השטיח. צפויות לכם אחלה אנרגיות רומנטיות עם המזלות טלה, אריה וקשת וקטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.

בקטע השני של התקופה אתם רואים שמישהו שעשה לכם בלגאן בראש, מתחיל לעשות קולות של רוצה. סבבה, עכשיו תנו לו לרוץ אחריכם ותתחילו לשחק אותה אדישים. אל תהיו שקופים בעיני אלה שאתם נמשכים אליהם. הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות של ריגושים והפתעות. צפוי לכם קשר שווה עם מישהו שמוכן להשקיע המון בשביל להראות לכם מה הוא מרגיש כלפיכם.

בקטנה כזה: השנה אתם מארחים חברים חדשים שגם הם, כמוכם, נמשכים לתחומים לא שגרתיים. פתאום אתם נדלקים על מחזרים שעד עכשיו שהתעלמתם. אנשים שעזרתם להם, טורחים להחזיר לכם אהבה ופרגונים. אתם מתכתבים עם ילדים ובני נוער שגם הם רגישים וטיפה ביישנים כמוכם. אתם בראש אחד איתם ולא רק בקטע של אהבה, אפילו שאין לכם בעיה להעביר מסרים רומנטיים ולצאת מזה גדולים. זה הזמן הנכון לטפל בנושאים והדחקות שעד עכשיו העדפתם לטאטא אל מתחת השטיח.





עוד באותו נושא:

מזל דגים, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל דגים 2013