ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל תאומים

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל תאומים

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל תאומים

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: מפת השמיים בשילוב עם הנומרולוגיה התקופתית קורצת קריצה מפתה אל אנשים המוכנים לפתוח את סגור ליבם להתנסויות ולחוויות רגשיות שלא מהעולם הזה. הרומנטיקה צפויה לזרום אל פרשיות קלילות ועליזות. היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל צוהל של תנועה, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא ממש מחייבים. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: המפה הנומרולוגית זורמת עתה עם המספרים 8 ו - 17. מישהו אומר עתה מילים רומנטיות שערבות לאוזניכם. צפויות לכם מתנות שמרנינות את רוחכם. הדברים הולכים וצוברים אור יקרות. אל תבזבזו את האנרגיות הטובות בשיחות בטלות עם אנשי סוד.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: זהו פרק זמן חלומי לאהבה, בעיקר עבור אלה מכם הנמשכים אל מזלות האדמה (גדי, שור ובתולה), כמו גם עבור אלה המנהלים פרשיות עם ילידי המזלות המדוברים. קחו בחשבון כי מזלות האדמה נחשבים לטיפוסים עקביים, שאפתנים, יציבים, נאמנים, הגונים, מסודרים, מאורגנים והולכים בתלם. אל תחלמו על הרפתקאות מטורפות בחברתם. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: זהו פרק זמן בו אתם צריכים לפרוק מן הלב משקעים שהעיקו על התחום שבינו לבינה. כך או אחרת יש להישיר מבט ולומר את אשר אצרתם בבטנכם מזה זמן רב. זה לא הזמן להתפלסף. העיתוי בשל כדי להוציא אל האור את כל אשר הסתתר אל מתחת לשטיח. מצד שני יש להימנע מהטחת מילים בוטות אשר אין להן מחילה.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: כוכבכם מרקורי בצירוף נומרולוגיה תקופתית קובע כי אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו בלב העניינים בימים אלה. לכו עם הקול הפנימי שלכם. הטוב ביותר עבורכם הוא להישאר פחות ביחידות, ויותר לצאת ולבוא בחברת אנשים שאתם בוטחים בהם. יחד עם זה קחו בחשבון כי לא כל היכרות חייבת להסתיים בחופה וקידושין. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה:
מפת הרקיע קובעת כי אתם נכנסים אל תוך נתיב הצופן היכרויות רבות, תנועה ונסיעות לא מתוכננות. הספונטאניות היא בלב הדברים. אתם מתאהבים במחזרים המתאימים לכם ומצליחים, איכשהו, ללמוד משהו מניסיון העבר. עולם הרגשות מפעים את נפשכם ולפתע מתברר לכם כי הכול אפשרי.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי הרומנטיקה צפויה לזרום אל פרשיות קלילות ועליזות. זו שנה בה יש להוציא אל האור את כל אשר הסתתר אל מתחת לשטיח אך מצד שני יש להימנע מהטחת מילים בוטות אשר אין להן מחילה. הטוב ביותר עבורכם הוא להישאר השנה פחות ביחידות, ויותר לצאת ולבוא בחברת אנשים שאתם בוטחים בהם. יחד עם זה קחו בחשבון כי לא כל היכרות חייבת להסתיים בחופה וקידושין. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל תאומים, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל תאומים