ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל דלי

הורוסקופ שנתי. מזל דלי

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל דלי

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב אוראנוס השולט בכם מבסס אחיזה ביסוד האש ומקיים קשרים ממוזלים עם כוכב יופיטר הנחשב לכוכב ממוזל והרפתקני. דווקא משום כך יהיה עליכם להפנים כלל רוחני הקובע כי אדם נאור אינו מחפש את אושרו מעבר להרי החושך אלא כאן ועכשיו. בתקופה זו יהיה עליכם ללמוד להשלים עם הקיים, גם אם לעיתים הוא משעמם ושגרתי. אל תתייראו מפני השגרה.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים אנרגיות מסתוריות בבית השניים עשר אשר במפת הלידה שלכם שהוא בית החלומות והפחדים. בתחום הרומנטי מומלצת גישה שמעבירה את הכדור למגרש של הצד השני, מה שמזמין שאלות גלויות ומונע סגנון מסתורי ומעורפל. במקביל, הציגו את הדברים כך שלא יישמעו כאילו הצגתם אולטימאטום. הנומרולוגיה צופה לכם מזל עם אנשים שצירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניק את המספר 8.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכבכם אוראנוס ורואים כיצד הוא מלהטט בין הכוכבים סטורן ופלוטו. מתחילים להסתובב דיבורים בנוגע למישהו שקשה מאוד להיכנס לנעליו. אם מדובר בהחלפתו, אל תהססו לנצל קשרים אישיים. קחו בחשבון כי הסובבים אתכם אינם מבינים דבר וחצי דבר בעסקיכם, אך הדבר לא ימנע מהם להציף אתכם במבול של עצות.

בחציה השני של התקופה, נוצר היבט שופע מזל בין כוכב אוראנוס השולט במזלכם לבין כוכב מארס השולט במזל טלה. אתם מגלים משיכה לתחום עיסוק שמעורר לא מעט שאלות ותהיות. הכוכבים מעודדים אתכם לא לרדת מהעניין. אז נכון שמסתדרים לכם תנאים מעולים ליצירת קשרים עם אנשים לא שגרתיים, אך כדאי שתשאירו את הסיפור הזה בתחום החברתי מבלי להניח לו לגלוש לנתיב הרומנטי.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם אוראנוס המתעמת עם הכוכבים פלוטו ומרקורי אך מתענג על האנרגיות של כוכב ונוס. צפויים לכם צ'ופרים משמעותיים ושבחים שיוכיחו כי הסובבים אתכם התחילו להתרשם מביצועיכם משום שכאשר אתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה. רעיון מקורי יעניק לכם יתרון על המתחרים. במצב שכזה כדאי לנסות כיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למגוון מצומצם של אפשרויות.

בחציה השני של התקופה אתם ממוקדים באנרגיות המעצימות של כוכב מארס הנוטות לחזק את הויטאליות שלכם כמו גם את האסרטיביות שנטשה אתכם לאחרונה. הרובד הרוחני מעודד התעצמות פנימית מבלי להחצין אותה כלפי חוץ. זכרו כי רק השוטה והטיפש אצים רצים לפזר את מרכולתם. החכם אינו מתערב בהמולת החיים ובדרך זו הוא שומר על עוצמתו ועל שלוותו הפנימית המביאה עימה מזל ושגשוג.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי אתם ממשיכים להתענג על האנרגיות של כוכב ונוס כמו גם על פרשיות רומנטיות שתחילתן בחודש יולי. במקביל, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתרפקים על זיכרונות וצובעים אותם בגוונים זוהרים מדי. ייתכן שהזמן שחלף השכיח מכם את רגעיהם הפחות נעימים. הכוכבים מעודדים אתכם להתייחס לקיים, מבלי לערוך השוואות בינו לבין מה שחלף. אם תחליטו להמר על שינוי, כדאי שתשקיעו בכיוון חדש לחלוטין. צפויה משיכה הדדית ביניכם לבין ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים.

בחציה השני של התקופה אתם משקיפים על כוכבכם אוראנוס הרוקם קשרים מרעננים עם כוכב מרקורי כמו גם עם האנרגיות של מזל קשת. הכוחות של שלושת גרמי שמיים אלה מעודד אתכם לבצע מהלך חריג ומפתיע ולשגר במוחכם אנרגיות טובות ורוחניות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם. תוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות.

אופק רוחני: שנת 2013 תנחיל לכם שפע, מזל, ברכה ופריון הודות להפנמתו של הכלל הרוחני הקובע כי אם יש ברצונכם לעלות על נתיב ממוזל ומבורך יהיה עליכם לעזור לכוכבים לעזור לכם, מה שאומר כי כוכביכם שופעים השנה אור והצלחה אך אינם מעודדים ישיבה בחיבוק ידיים אלא מפצירים בכם לעבור מדיבורים אל מעשים שעל טיבם תוכלו לדון עם ברי סמכא רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה הכוכבים מעודדים אתכם להתייחס לקיים, מבלי לערוך השוואות בינו לבין מה שחלף. מכל מקום, אם תחליטו לעשות שינוי, כדאי שתשקיעו בכיוון חדש לחלוטין. כך או אחרת צפויה משיכה הדדית ביניכם לבין ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל דלי, אסטרולוגיה שנתית למזל דלי, אסטרולוגיה 2013