ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל עקרב

הורוסקופ שנתי. מזל עקרב

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל עקרב

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב פלוטו השולט בכם מקיים קשרים הדוקים וחולמניים עם כוכב אהבה ששמו ונוס. עוצמתו הרוחנית של כוכב פלוטו מעודדת אתכם לבצע שינויים והתחדשויות בנתיב חייכם, אך אם יש ברצונכם להוביל אל שינוי משמעותי במקום בו את מגשימים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג. אל תחששו מפני תחרות גם אם היא יוצרת ניצוצות.

בחציה השני של התקופה, אתם צופים בבית הראשון שבמפת הלידה שלכם המארח עתה את נקודת המזל הקוסמית ואת כוכב סטורן. סטורן הוא כוכב שאפתן ויציב שיוצר מצבים לפיהם משתפרים יחסיכם עם יריבים ומתחרים. אולטימאטום או תנאים שתציבו, יזכו לאהדתו של הצד השני. במקביל נראה כי אדם קרוב יזדקק לעזרתכם.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם זוכים באנרגיות יציבות וגשמיות הזורמות מכוכב סטורן הישר אל כוכבכם פלוטו. אתם ממשיכים להיות תחת השפעתו של כוכב סטורן, מה שאומר כי אתם נותנים לעצמכם דין וחשבון בנוגע לחוויות שעד כה התייחסתם אליהם כאל התנסויות חולפות. אפיזודות רומנטיות מתחילות לקרום עור וגידים. אתם משגיחים בכוונותיו של אדם הרומז על רגשותיו בעזרת תשורות סמליות. אינכם זקוקים לאישור מצד הסובבים אתכם בכל הנוגע להחלטותיכם בתחום האישי. התייעצות איתם רק תבלבל אתכם.

בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים מארס, ונוס ומרקורי היורים את חיציהם הקוסמיים הישר אל כוכבכם פלוטו. כוכבים אלה וונוס בראשם, צופים פריצת דרך עבור אלה מביניכם הרואים את עתידם בעולם העיצוב והאופנה ובכלל, צפויים לכם ימים חלומיים לכל מה שמכונה: עסקי-נשים. גם אלה מכם שלא ממש התעניינו בתחום, עשויים להפיק ממנו רווחים כלכליים עתה.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם פלוטו כשהוא מקיים קשרים ענפים והרמוניים עם כוכב חולמני ששמו נפטון אך גם עם כוכב שאפתן ששמו סטורן. האנרגיות הקוטביות יוצרות מצב אשר לפיו מגיעות אליכם ידיעות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם - כדאי שפשוט תתעלמו. במקביל, צפויה לכם שרשרת של אירועים שבעיניכם נראים תמימים לחלוטין, אך בעיני הצופה מן הצד הם עלולים לעורר רחשי קנאה. גם אם אתם סבורים שמישהו מוציא דברים מכלל פרופורציה, כדאי שתהיו בצד החכם – ולא בצד הצודק.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים בביתכם את הכוכבים סטורן וונוס כמו גם את נקודת המזל הקוסמית. משולש הכוכבים השמימי ינחיל לכם מזל והצלחה ברגע בו תפנימו את הרעיון הרוחני הקובע כי הברכה כבר כאן, מה שאומר כי אינכם צריכים לצאת אל מעבר להרי החושך כדי להשיגה. אם תתנערו מהזיותיכם תוכלו לעוף עד קצווי רקיע.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם פלוטו מתענג על קשרים קוסמיים הרמוניים שהוא מקיים עתה עם כוכב מארס. צפויות היכרויות חדשות בהן כדאי להדגיש את המשותף ולהימנע מחידוד השונה והמפריד. השתדלו לרסן את נטייתכם לתגובות שנונות, לפחות עד שהצד השני ילמד להכיר אתכם כראוי. הולכים ומעמיקים קשרים בהם הריגוש האינטלקטואלי קודם לכל שיקול אחר. בתחרות על ליבכם זוכים אלה שהפנימו את הרעיון.

בחציה השני של התקופה והודות להשפעתו של כוכב יופיטר על כוכבכם פלוטו, נפתחות בפניכם הזדמנויות שאיכשהו מובילות אל מהלכים מוצלחים בכל תחומי חייכם. מאידך ואם ברצונכם להוביל את הדברים אל מחוזות של אושר, כדאי שתפנימו כלל קוסמי הקובע כי כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והגשמי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.

אופק רוחני: שנת 2013 מרעיפה עליכם רסיסי מזל ואושר ככל שתשכילו להפנים את הכלל הרוחני הקובע כי הברכה נמצאת כבר כאן ועכשיו, מה שאומר כי אינכם צריכים לצאת אל מעבר להרי החושך כדי להשיגה. אם תתנערו מהזיותיכם תוכלו לעוף עד קצווי רקיע בסיוע ותמיכה רוחניים מטעמם של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. קחו בחשבון כי זו שנה בה הולכים ומעמיקים קשרים בהם הריגוש האינטלקטואלי קודם לכל שיקול אחר. בתחרות על ליבכם יזכו אלה שהפנימו את הרעיון. אפיזודות רומנטיות מתחילות לקרום עור וגידים.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל עקרב, אסטרולוגיה שנתית למזל עקרב