ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל בתולה

הורוסקופ שנתי. מזל בתולה

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל בתולה

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב מרקורי השולט בכם מקיים יחסים קוסמיים עם יסוד האדמה ועם קרניה החמימות של השמש. הכלל הרוחני קובע כי על מנת להתאחד עם האור הגדול של השמש ועל מנת לעקוף את גשמיותו של יסוד האדמה, תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה. מטרותיכם תושגנה ברגע בו תצליחו להיות שווי נפש כלפי הטוב כמו גם כלפי הפחות טוב.

בחציה השני של התקופה, אתם צופים בגרמיי רקיע רבים הזורמים אל הבית השביעי שבמפת הלידה שלכם שהוא בית הזוגיות. בימים אלה אתם נמשכים אל אנשים יוצאי דופן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מנסים, במקביל, לרצות ולפייס את הסובבים אתכם. אם נוצרים ניגודי אינטרסים, כדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם שלכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם מקיימים יחסים קוסמיים עם האנרגיות של כוכב סטורן השוהה בבית השלישי (בית החברים והידידים) אשר במפה האסטרולוגית שלכם. זו תקופה טובה לרעיונות שאפתניים. אנרגיה המגיעה מכוכב אוראנוס יוצרת מצבים לפיהם רק השמיים הם הגבול. אם תשכילו לבטא את החתירה לשלמות שניחנתם בה, התהילה תגיע הרבה יותר מהר מכפי שנדמה לכם.

בחציה השני של התקופה, אתם משקיפים על כוכב נפטון בבית הזוגיות שלכם ומתענגים על האנרגיות שלו המבשרות אהבה ויצירתיות. הגינותכם תורמת רבות להצלחתכם הקרייריסטית. גורמים בעלי השפעה מעדיפים אתכם על פני מתחריכם. אנשים עושים לכם יחסי ציבור גם בלי שביקשתם. מילת הכבוד שלכם הופכת לשם דבר.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת מהלכיו של כוכבכם מרקורי השוהה בימים אלה בגזרת שמיים בעלת אופי מחבק, חמים, ביתי, תומך ואוהד. גם אם מישהו אכזב אתכם, יש לראות בזה כאילו ההפסד כולו שלו. בשום פנים אינכם צריכים להסיק מכך שמשהו איתכם אינו כשורה. הפסיקו לנתח את אכזבות העבר והעניקו מבט אופטימי לעתיד. צפויה התעוררות בתחום שבינו לבינה אך אל תשכחו להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים אצלכם את השמש שבימים אלה תופסת רגעי התבודדות ולא ממש מקיימת יחסים קוסמיים עם שאר גרמי השמיים. התופעה עלולה להכניס אתכם אל מצבים של מופנמות וסגירות, אך חשוב שתדעו כי אלוהים לא שוכן במקום כלשהו רחוק מכם ומסביבתכם. אלוהים שוכן צמוד אליכם ממש כאן ועכשיו. חושו והרגישו אותו. ידיעה רוחנית מעין זו תנחיל לכם מזל וברכה.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתו של כוכבכם מרקורי בגזרת מזל עקרב יוצקת אנרגיות יצריות ומיסטיות אל תוך מסלול חייכם. הכוכבים ממשיכים לספק לכם ים של הזדמנויות מוצלחות. זה הזמן להתחרות על תפקידים ועל מקומות שבעבר לא ממש נחלתם בהם הצלחה. עניינים של כבוד עצמי יידרשו מכם להפגין גמישות מסויימת.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכב מיסטי ששמו כירון החודר אל תוך בית הזוגיות שלכם (הבית השביעי) ועשוי להביא מזור ומרפא ללבבות שבורים. אם יש ברצונכם להיחלץ מכבלי העבר ולצאת אל דרך חדשה יהיה עליכם להפנים כלל רוחני המעודד אתכם למקד את תשומת ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים ולזכור כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

אופק רוחני: שנת 2013 מפיחה רוח גבית במפרשי ספינת חייכם ועשויה להביא מזור ומרפא ללבבות השבורים שביניכם. אם יש ברצונכם להיחלץ מכבלי העבר ולצאת אל דרך חדשה יהיה עליכם להפנים כלל רוחני המעודד אתכם למקד את תשומת ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים ולזכור כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור. על מנת לפענח את סודותיו וצפונותיו של האור הזורם אליכם, כדאי לכם להסתייע בייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. במקביל מן הראוי שתפסיקו לנתח את אכזבות העבר ותעניקו מבט אופטימי לעתיד. צפויה התעוררות בתחום שבינו לבינה, אך אל תשכחו להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה.





עוד באותו נושא:

מזל בתולה, תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, 2013, אסטרולוגיה שנתית למזל בתולה