ראשי | אסטרולוגיה | השפעת הירח על המערכת הרגשית שלנו

השפעת הירח על המערכת הרגשית שלנו

השפעת הירח על המערכת הרגשית שלנו השפעת הירח על המערכת הרגשית שלנו

על פי האסטרולוגיה, השפעתו של הירח באה לידי ביטוי בחיינו על המערכת הרגשית ובשינויים במצבי הרוח שלנו.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

באסטרולוגיה בכלל ובמפה אסטרולוגית אישית בפרט יש חשיבות למיקום הירח בזמן הלידה כמו גם לתזוזתו המתמדת ומיקומו בגלגל המזלות. כדור הארץ הוא חלק ממערכת השמש ועל כן מושפע ומשפיע על המערכת, כמו כל כוכב אחר.

לכל כוכב איכות אנרגטית מסוימת ואת השפעתו על כדור הארץ ועלינו ניתן לדמות לחיבור של שקע לתקע המפעיל אנרגיה מסוימת, או להשפעתה של מוסיקת רקע; של רגיעה ושלוה, של תזזית מחשבתית ומהירות מחשבה, של אנרגית עשייה, אומץ וכוח הוצאה מן הכוח אל הפועל, אנרגיה של השראה ודמיון וכן הלאה, כי ידוע שהשפעתו הייחודית של כל כוכב מתחברת לתכונות ולאיכויות שקיימות בנו. לאורך השנים נעשו מחקרים באשר להשפעת גרמי השמיים על כדור הארץ והתגלו מספר מסקנות מעניינות ביותר.

כאסטרולוגית , אתייחס הפעם להשפעתו של הירח; הוכח מדעית כי הירח משפיע על גאות ושפל ועל נוזלים בכלל. היות וגופנו האנושי מורכב מכ - 85% נוזלים, הרי שהירח משפיע על גופינו באותה המידה שהוא משפיע על כדור הארץ. גאות מציינת מצב רגשי העולה על גדותיו ושפל מצביע על מצב רגשי נסוג/מכונס, עד דיכאוני. מכאן שעל פי האסטרולוגיה, השפעתו של הירח באה לידי ביטוי בחיינו על המערכת הרגשית ובשינויים במצבי הרוח שלנו. הוא מעורר את המערכות האמוציונאליות שלנו ל"טוב ולרע". המערכת הרגשית היא גם מערכת קליטה חושית מאוד חזקה. כמטפורה ניקח מים: המים סופגים הכול כמו ספוג... אם ניקח את הספוג כדימוי, כשיש בו יותר מדי מים הם ניגרים ממנו והלאה, כמו עודף רגשות, בין שזה עצב ובין שזה שמחה.

לדוגמה: לפני כמאתיים שנה, באנגליה, היו כופתים את חולי הנפש ל-24 שעות בזמן ירח מלא, מחשש לפרצי רגשות חזקים ולאלימות. אם נבדוק כל אחד אצל עצמו, נגלה שבכל חודש, בזמן ירח מלא, חלק גדול מאתנו מגיב לגאות ו/או לשפל באופן רגשי, בעוצמות כאלה ואחרות.

המערכת הרגשית של כל אדם, היא ייחודית בהתאם למזל הלידה ולמיקום הירח בזמן לידתו. ישנן 12 איכויות רגשיות שונות, כ – 12 המזלות. אם נרצה לדעת כיצד פועלת המערכת הרגשית של אדם מסוים, אנו האסטרולוגים, נשרטט את מפת לידתו ונראה באיזה מזל, ובאיזה מיקום נמצא הירח וכך נפענח, לא רק את מורכבות המערכת הרגשית הייחודית שלו לפרטי פרטים, אלא גם את השפעתה על חלקי האישיות האחרים ויחסי הגומלין ביניהם.

כיוון שלכל אחד מאתנו עשויה להיות מערכת רגשית שונה באיכותה, למודעות להבנתה ולהבנת המערכת הרגשית של אנשים משמעותיים בחיינו, יש חשיבות ממדרגה ראשונה. ככל שאנו קרובים להבנת המערכת הרגשית (ושאר המערכות כמובן), שלנו ושל הקרובים לנו (משפחה, חברים, חברים לעבודה ועוד) כך נוכל לחיות חיים מספקים במערכות חיים מספקות.

ולסיכום, מומלץ לגשת לאסטרולוג או לאסטרולוגית ולהפיק מפה אסטרולוגית אישית כדי לראות מה היה מיקומו של הירח זמן הלידה ולהבין כיצד הירח משפיע עלינו ומתי השפעתו חזקה יותר... כך נוכל התכונן לשינויים שאנו חשים במהלך החודש וכתוצאה מכך נוכל להצליח להתגבר על קשיים ומכשולים וכמובן בתזמון הנכון, למצות את הפוטנציאל שלנו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דורית יעקובי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531




עוד באותו נושא:

דורית יעקובי, אופק אסטרולוגיה, מהי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, אסטרולוגיה ביהדות