ראשי | אסטרולוגיה | אסטרולוגיה: למגנט זוגיות

אסטרולוגיה: למגנט זוגיות

למיקומם של נגה (ונוס) ומאדים (מארס) במפת הלידה שלנו, חשיבות מכרעת במציאת בני הזוג הפוטנציאלים. אסטרולוגיה: למגנט זוגיות

אין אדם שלא ראוי לאהבה ולזוגיות. הדרך יכולה להיות שונה מהאחד לשני, אך העזרות בכלים המדהימים של האסטרולוגיה מבטיחה הצלחה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מפה אסטרולוגית היא הרבה יותר ממזל הלידה שלנו... כששואלים אותנו באיזה מזל נולדנו, אנחנו עונים לפי מיקום השמש ביום לידתנו. אם השמש בשמיים עמדה ביום הלידה במזל אריה אז אנחנו אריות, אם בדגים, אנחנו דגים וכן הלאה.
אבל חוץ מהשמש, קיימים כוכבים נוספים-הירח, מאדים, נגה, כוכב חמה ועוד... כך שמבנה המפה האישית שלנו עוסק בנתונים רבים, מעבר למזל השמש שלנו.

כשמנסים ליצור התאמה זוגית דרך האסטרולוגיה, למזל השמש יש חשיבות אך לא רק לו. לכן אלה המחפשים התאמה בין מזלות, עלולים להתאכזב, שכן, אין דבר כזה. ההתאמה חייבת להיות בין כל נתוני המפה שלנו למול אלה של האחר.

הסוד טמון בכוכבים ובמיקומים מסוימים במפה !
למיקומם של נגה (ונוס) ומאדים (מארס) במפת הלידה שלנו, חשיבות מכרעת במציאת בני הזוג הפוטנציאלים. כוכב נוגה עוסק בצד הנשי, האסטטי והרגיש, של הזוגיות ומאדים עוסק בצד הזכרי, היוזם והפעיל, של הזוגיות. כאשר אנרגיית מאדים של האישה מותאמת לאנרגיות הכוכביות של  הגבר-קיימת התאמה. כאשר אנרגיית נוגה של הגבר מותאמת לאנרגיות הכוכביות אצל האישה- ההתאמה קיימת.
הדבר נשמע אולי מסובך, אך הוא פשוט לחלוטין. כל כוכב מסמל תחום בחיי האדם. כאשר שני התחומים מצטלבים יחדיו-נוצר עניין משותף, נוצר חיבור.

כדי שתכירו את מצב הכוכבים האישי שלכם, עליכם להיפגש עם אסטרולוג או לחפש את הנתונים בעצמכם. באינטרנט ניתן למצוא נתונים אלה באתרים שונים.
כאשר אתם תזהו את אנרגיית הזוגיות שלכם תוכלו להתחיל "למגנט" זוגיות אל החיים ואם אתם נמצאים בזוגיות טובה, תוכלו על ידי הידע הזה להעצים את האיכות וההנאה בקשר.

מגנוט הזוגיות נעשה עם זיהוי מזל הנוגה שלכם. אם הנוגה שלכם נמצאת למשל במזל שור המעשי, עליכם להתחיל לפעול בכלים מעשיים. אם הנוגה בתאומים התקשורתי, עליכם לחזק את כושר הביטוי ותרגום רגשותיכם למילים. זיהוי המאדים מאפשר למצוא מהי דרך הפעולה הטובה ביותר עבורנו. נתון נוסף המכונה "בית שבע", חושף בפנינו פרטים נוספים על הזוגיות.

משמעות הזוגיות באסטרולוגיה איננה מסתכמת במציאת אדם אחר, חיצוני ומשלים – אלא מציאת "האני" האמיתי, המשתקף דרך בני הזוג. אם נתחיל ונזהה בתוך עצמנו את איכויות הנוגה והמאדים שלנו, נאפשר לעצמנו במהירות למגנט זוגיות מתאימה. השלם קיים בתוכנו וכאשר אנו מכירים בכך- החיים עשירים, מלאים וכל צרכינו מגיעים על סיפוקם. כך גם נתחבר אל בן הזוג הטוב ביותר עבורנו, בכל המובנים.

אין אדם שלא ראוי לאהבה ולזוגיות. הדרך יכולה להיות שונה מהאחד לשני, אך העזרות בכלים המדהימים של האסטרולוגיה מבטיחה הצלחה.

שיהיה באהבה ובשמחה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אסטרלוגיה מזלו, זוגיו, למגנט זוגיו, מפה אסטרולוגי, התאמה זוגי